1. Головна
  2. Документи
  3. Рішення виконавчого комітету
Чинний
Рішення виконавчого комітету від 11.07.2019 №414-1 м. Луцьк

Про хід підготовки до проведення позачергових виборів народних депутатів України 21 липня 2019 року

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про вибори народних депутатів України», постанов Центральної виборчої комісії від 19 січня 2012 року № 5 «Про Вимоги до приміщень дільничних виборчих комісій та приміщень для голосування» та від 26 січня 2012 року № 18 «Про вимоги до приміщень окружних виборчих комісій з виборів народних депутатів України, норми забезпечення виборчих комісій обладнанням, інвентарем, транспортними засобами і засобами зв’язку, оргтехнікою, іншими матеріальними цінностями, види послуг, які виборчі комісії можуть закуповувати за рахунок коштів Державного бюджету України», розпорядження голови Волинської обласної державної адміністрації від 31 травня 2019 року № 287 «Про здійснення заходів з підготовки до проведення позачергових виборів народних депутатів України 21 липня 2019 року», з метою створення належних умов для організації голосування на території міста Луцька та реалізації громадянами конституційних прав під час позачергових виборів народних депутатів України 21 липня 2019 року, здійснення необхідних та своєчасних заходів з підготовки до виборів, розглянувши інформацію про хід підготовки до проведення позачергових виборів народних депутатів України 21 липня 2019 року, виконавчий комітет міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

1. Інформацію про хід підготовки до проведення позачергових виборів народних депутатів України 21 липня 2019 року взяти до відома (додається).

2. Керівникам підприємств та організацій (установ, закладів), у яких розміщені виборчі дільниці, забезпечити належну підготовку приміщень для голосування відповідно до нормативно-правових актів Центральної виборчої комісії та сприяти дільничним виборчим комісіям у здійсненні їх повноважень в частині матеріально-технічного забезпечення.

3. Управлінню транспорту та зв’язку міської ради:

3.1. Забезпечити роботу громадського транспорту міста Луцька 21 липня 2019 року з 06.00.

3.2. Організувати, у разі необхідності, транспортне обслуговування членів дільничних виборчих комісій у ніч з 21 на 22 липня 2019 року.

4. Комунальному підприємству «Луцьке електротехнічне підприємство – Луцьксвітло» забезпечити цілодобове освітлення 21 – 22 липня пішохідних доріжок та під’їзних шляхів до приміщень підприємств та організацій (установ, закладів), де розміщені виборчі дільниці.

5. Департаменту житлово-комунального господарства, департаменту муніципальної варти міської ради спільно з керівниками житлово-комунальних підприємств міста та головами об’єднань співвласників багатоквартирних будинків:

5.1. До 21 липня організувати санітарне прибирання доріжок та під’їзних шляхів до приміщень підприємств та організацій (установ, закладів), де розміщені виборчі дільниці.

5.2. Зняти з 24.00 19 липня 2019 року усі матеріали передвиборної агітації, розміщені на визначених тумбах, стендах та дошках для оголошень.

6. Директорам комунальних підприємств: «Луцьктепло», «Луцькводоканал», «Луцьке електротехнічне підприємство – Луцьксвітло», управлінню з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міської ради, департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» забезпечити цілодобове чергування груп оперативного реагування 21 – 22 липня 2019 року.

7. Управлінню патрульної поліції у Волинській області Департаменту патрульної поліції НП України, Луцькому відділу поліції Головного управління Національної поліції у Волинській області забезпечити:

7.1. Дотримання законності та правопорядку у місті Луцьку 20 – 22 липня 2019 року усіма суб’єктами виборчого процесу.

7.2. Охорону виборчих бюлетенів, іншої виборчої документації, матеріальних цінностей та приміщень, що надані виборчим комісіям.

7.3. Охорону громадського порядку 21 – 22 липня 2019 року на виборчих дільницях міста Луцька та біля приміщень окружної виборчої комісії одномандатного виборчого округу № 22 до завершення процесу передачі бюлетенів дільничними виборчими комісіями.

7.4. Чергування 21 – 22 липня 2019 року на майданчику перед міською радою під час доставки в окружну виборчу комісію виборчих бюлетенів дільничними виборчими комісіями.

8. Рекомендувати Волинській філії ПАТ «Укртелеком» забезпечити безперебійне надання послуг фіксованого телефонного зв’язку окружній та дільничним виборчим комісіям протягом усього виборчого процесу, особливо у день виборів 21 – 22 липня 2019 року.

9. Відділу ведення Державного реєстру виборців міської ради:

9.1. На підставі відомостей, наданих департаментом державної реєстрації міської ради, управлінням охорони здоров’я міської ради та іншими суб’єктами надання відомостей періодичного поновлення, визначених чинним законодавством, і звернень виборців забезпечити підготовку уточнених списків виборців.

9.2. Забезпечити передачу дільничним виборчим комісіям у строки та згідно з вимогами, установленими виборчим законодавством, уточнених списків виборців.

9.3. Спільно з відділом інформаційної роботи міської ради провести роботу щодо інформування виборців міста Луцька про порядок та строки уточнення списків виборців, тимчасову зміну місця голосування, порядок і час голосування, у тому числі голосування за межами приміщення для голосування, строки подання відповідних заяв, а також про графік роботи відділу у виборчий період.

10. Архівному відділу міської ради забезпечити у межах компетенції та відповідно до чинного законодавства приймання та зберігання виборчої документації і матеріальних цінностей.

11. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій (установ, закладів) усіх форм власності встановити для працівника – члена окружної чи дільничної виборчої комісії, у разі його звернення, 21 та 22 липня 2019 року вихідні дні.

12. Департаменту соціальної політики міської ради спільно з територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м. Луцька забезпечити чергування 21 липня 2019 року з 08.00 до 20.30 спецавтомобіля та працівників для надання особам з інвалідністю послуг з перевезення та обслуговування з метою забезпечення реалізації їх виборчого права на виборчій дільниці.

13. Організаційному відділу міської ради спільно з відділом ведення Державного реєстру виборців, управлінням інформаційно-комунікаційних технологій, господарсько-технічним відділом забезпечити чергування відповідальних працівників виконавчих органів міської ради 20 липня, 21 – 22 липня 2019 року з метою оперативного вирішення в межах чинного законодавства питань матеріально-технічного забезпечення діяльності виборчих комісій та реалізації громадянами виборчого права.

14. Представникам виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств та організацій (установ, закладів), які відповідальні за здійснення контролю за належним матеріально-технічним забезпеченням виборчих дільниць, розташованих на території міста Луцька, у випадку отримання від керівників підприємств, установ, організацій та голів дільничних виборчих комісій у переддень, день виборів інформації про проблеми матеріально-технічного забезпечення виборчих комісій (освітлення, телефонний зв’язок, обладнання тощо), невідкладно інформувати чергового відповідального працівника у міській раді.

15. Працівникам виконавчих органів міської ради забезпечити упродовж виборчого процесу дотримання обмежень та заборон, установлених виборчим законодавством та законодавством щодо служби в органах місцевого самоврядування.

16. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.

 

 

Секретар міської ради                                                         Григорій ПУСТОВІТ

 

 

Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому                                         Юрій ВЕРБИЧ

 

Барська 777 949

Додатки: