1. Головна
  2. Документи
  3. Розпорядження міського голови з питань основної діяльності
Чинний
Розпорядження від 15.03.2016 №136 м. Луцьк

Про комісію з приймання- передачі картотек з реєстрації фізичних осіб

На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», доручення заступника голови Волинської обласної державної адміністрації від 12.03.2016 № 1484/17/2-16:

 

1. Утворити комісію з приймання-передачі картотек з питань реєстрації фізичних осіб від Луцького міського відділу УДМС України у Волинській області (Консевич М.О.), житлово-експлуатаційних підприємств та організацій відділу ведення Реєстру територіальної громади Луцької міської ради (Михальчук М.М.)  у складі згідно з додатком.

2. Луцькому міському відділу УДМС України у Волинській області, житлово-експлуатаційним підприємствам  та організаціям підготувати для передачі  картотеки з реєстрації фізичних осіб та обладнання для їх зберігання.

3. Комісії:

3.1. В термін до 23.03.2016 провести попередню перевірку:

- обсягу та стану зберігання  картотек, що підлягають передачі;

- наявного обладнання для зберігання картотек, що може бути передане.

3.2. Після встановлення Кабінетом Міністрів України правил здійснення реєстрації місця проживання, форми необхідних для цього документів, порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру здійснити приймання-передачу картотек з оформленням відповідних актів.

4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника міського голови Яковлева Т.В.

 

 

Міський голова                                                                       Микола  Романюк

 

 

Михальчук 777955

 

Додатки: