1. Головна
  2. Документи
  3. Розпорядження міського голови з питань основної діяльності
Чинний зі змінами
Розпорядження від 05.12.2016 №618 м. Луцьк

Про комісію з питань роботи із службовою інформацією

Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про доступ до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 736 «Про затвердження Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію», Порядку утворення та діяльності експертних комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року № 1004, Наказу Міністерства юстиції України від 19.06.2013 № 1227/5 «Про затвердження Типового положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації»:

 

1. Затвердити Положення про комісію з питань роботи із службовою інформацією згідно з додатком 1.

2. Затвердити склад комісії з питань роботи із службовою інформацією згідно з додатком 2.

3. Вважати такими, що втратили чинність, розпорядження міського голови від 11.03.2015 № 78 «Про експертну комісію виконавчого комітету Луцької міської ради для розгляду документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв, які містять службову інформацію» та від 11.01.2016 № 10 «Про внесення змін до складу експертної комісії виконавчого комітету Луцької міської ради для розгляду документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв, які містять службову інформацію».

4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.

 

 

 

Міський голова                                                                     Микола Романюк

 

 

Бортнік 777943