Про надання доступу до відомостей Реєстру територіальної громади міста Луцька
Відповідно до ст. 42, п. 8 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 23.02.2017 № 91-1 «Про Реєстр територіальної громади міста Луцька», з врахуванням звернень виконавчих органів Луцької міської ради, з метою спрощення адміністративних процедур, вирішення питань, що стосуються соціального захисту громадян, обліку та розподілу житлової площі:
1. Затвердити список уповноважених працівників виконавчих органів міської ради, яким надається доступ до відомостей Реєстру територіальної громади міста Луцька (надалі – Реєстр), згідно з додатком.
2. Відділу програмно-комп’ютерного забезпечення (Король О.А.) спільно з відділом ведення Реєстру територіальної громади (Михальчук М.М.) забезпечити надання доступу уповноваженим працівникам виконавчих органів міської ради до відомостей Реєстру з 20.03.2017.
3. Керівникам виконавчих органів міської ради (департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку», департаменту соціальної політики, відділу реєстру житлового фонду департаменту житлово-комунального господарства, відділу у справах сім’ї та молоді) забезпечити контроль за використанням працівниками доступу до відомостей Реєстру виключно для здійснення повноважень відповідно до посадових інструкцій, з дотриманням законів України «Про інформацію», «Про захист персональних даних» та Положення про Реєстр.
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.
Перший заступник
міського голови Тарас Яковлев
Михальчук 777903