Про надання інформації щодо оформлення та державної реєстрації комунальними підприємствами, установами, організаціями права власності на будівлі та споруди комунальної власності, права користування земельними ділянками у м. Луцьку
На виконання п. 13 ч.2 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності» та підпункту першого п.1 рішення колегії Волинської обласної державної адміністрації від 12.02.2013 № 1/3 «Про стан виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 21 березня 2012 року № 110 «Про затвердження плану дій з проведення земельної реформи в області на 2012 рік» щодо забезпечення органами місцевого самоврядування оформлення та реєстрації комунальними підприємствами, установами, організаціями права власності на будівлі, споруди та інші об'єкти нерухомого майна комунальної власності, та прав користування земельними ділянками комунальної власності, з метою забезпечення контролю за своєчасним оформлення вищезазначених прав та їх реєстрацією:
1. Управлінню освіти міської ради (Гребенюк О.В.), управлінню охорони здоров'я міської ради (Кошель Ф.Г.), управлінню культури міської ради (Гнатів Т.Ф.), департаменту житлово-комунального господарства міської ради (Кубіцький І.М.), департаменту соціальної політики міської ради (Боярин Л.Я.), відділу обліку та звітності міської ради (Горай С.Г.) щокварталу, до 15-го числа календарного місяця, що слідує за відповідним кварталом 2013 року, подавати у письмовій та електронній формі:
- відділу управління майном міської комунальної власності міської ради (Нечипоренко Т.В.) інформацію щодо оформлення (розроблення) та державної реєстрації права власності на будівлі, споруди та інші об'єкти нерухомого майна комунальної власності підприємствами, установами та організаціями, що перебувають в управлінні чи підпорядкуванні вищезазначених виконавчих органів міської ради, за формою згідно з додатком 1;
- управлінню земельних ресурсів міської ради (Шабала С.О.) інформацію щодо оформлення (розроблення) та державної реєстрації прав користування земельними ділянками комунальної власності підприємствами, установами та організаціями, що перебувають в управлінні чи підпорядкуванні вищезазначених виконавчих органів міської ради, за формою згідно з додатком 2.
2. Відділу управління майном міської комунальної власності міської ради, управлінню земельних ресурсів міської ради щокварталу здійснювати узагальнення інформації, що буде надходити від вищезазначених виконавчих органів міської ради, та подавати зведену інформацію заступникам міського голови Соколовській Л.М. та Яковлеву Т.В. - для здійснення контролю за оформленням та державною реєстрацією прав на об'єкти нерухомого майна комунальної власності та прав користування земельними ділянками комунальної власності, управлінню економіки міської ради (Ковпак Л.М.) - для використання в роботі.
3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступників міського голови Соколовську Л.М., Яковлева Т.В.
Міський голова Микола Романюк
Шабала 720358
Нечипоренко 782894