1. Головна
  2. Документи
  3. Рішення виконавчого комітету
Чинний
Рішення виконавчого комітету від 06.12.2017 №769-3 м. Луцьк

Про оренду комплексу обладнання та споруд автодрому на вул. Писаревського, 15

Відповідно до ст.ст. 29, 52, 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України “Про оренду державного та комунального майна”, рішення міської ради від 29.02.2012 № 21/ 32 “Про врегулювання оренди нерухомого майна територіальної громади м. Луцька”, враховуючи звернення заявника та наказ відділу управління майном міської комунальної власності від 23.10.2017 № 22 “Про ухвалення рішень за результатами вивчення попиту на об’єкти оренди”, виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

 1. Погодити управлінню освіти Луцької міської ради (Лещенко З.Б.) укладення договору оренди майна міської комунальної власності (комплексу обладнання та споруд автодрому), що на вул. Писаревського, 15, з товариством з обмеженою відповідальністю “ФОРСАЖ ЛУЦЬК” на термін з 06.12.2017 до 30.11.2020.

2. Зобов’язати орендодавця та орендаря в десятиденний термін укласти договір оренди з погодинною оплатою (120 годин в місяць вартістю 2,08 грн. за годину), встановивши, що розмір річної орендної плати за розміщення школи з навчання водіїв автомобілів (заняття з автомобільного водіння) складає 10% від вартості майна, визначеної експертним шляхом, місячна орендна плата становить 249,60 грн.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Рачкова О.Л.

 

 

Секретар міської ради                                                       Григорій Пустовіт

 

Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому                                          Юрій Вербич

 

Грабко 770990

Додатки: