1. Головна
  2. Документи
  3. Розпорядження міського голови з питань основної діяльності
Чинний
Розпорядження від 07.06.2011 №269 м. Луцьк

Про організацію в місті літнього оздоровлення та відпочинку дітей у 2011 році

Відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2009 № 734 «Про затвердження Порядку направлення дітей до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку за рахунок коштів державного бюджету», постанови Кабінету Міністрів України від 04.02.2009 № 71 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для організації оздоровлення та відпочинку дітей у дитячих центрах «Артек» і «Молода гвардія» (зі змінами), рішення засідання обласної міжвідомчої комісії з питань організації і проведення оздоровлення та відпочинку дітей від 31.05.2011 № 1, Програми реалізації молодіжної політики у місті Луцьку на 2007-2010 роки, затвердженої рішенням міської ради від 27.12.2006 №9/11, продовженої до 2011 року включно рішенням міської ради від 27.01.2011 № 5/58, з метою забезпечення повноцінного оздоровлення та відпочинку дітей у 2011 році, створення належних умов для освітньої, культурно-виховної, оздоровчо-спортивної роботи, організації якісного медичного обслуговування та харчування, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

1.  Відділу у справах сім’ї та молоді (Коритнєва О.В.):

1.1. Здійснювати координацію роботи з питань оздоровлення та відпочинку дітей, які проживають в місті Луцьку.

1.2. Забезпечити оздоровлення дітей пільгових категорій відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей».

1.3. Активізувати під час літніх канікул проведення цільових рейдів з виявлення безпритульних і бездоглядних дітей та вжити заходів щодо їх влаштування у соціальні заклади для дітей і направлення на оздоровлення.

1.4. Сприяти залученню до організованих форм відпочинку дітей з девіантною поведінкою, схильних до бродяжництва, та тих, які виховуються у неблагополучних сім'ях.

1.5. Забезпечити направлення дітей на оздоровлення  до державних підприємств України «Міжнародний дитячий центр «Артек» та «Український дитячий центр «Молода гвардія», відповідно до положень, затверджених наказами Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 26.02.2009 №572 та від 20.02.2009 №474.

2. Службі у справах дітей (Шульган Ф.П.) оздоровити 50 дітей з малозабезпечених, багатодітних сімей та сімей, які опинились у складних життєвих обставинах, у  таборі з денним перебуванням.

3. Комітету по фізичній культурі та спорту (Тонконог В.І.) оздоровити 80 дітей у спортивно – оздоровчих таборах.

4. Управлінню освіти (Гребенюк О.В.):

4.1. Направити на оздоровлення дітей пільгових категорій:

- 3263 дітей у 26 таборах з денним перебуванням на базі загальноосвітніх шкіл міста;

- 60 дітей у 2 наметових таборах;

- 155 дітей у 5 таборах праці та відпочинку;

- 400 дітей в оздоровчому таборі «Ровесник».

4.2. Укомплектувати оздоровчий табір «Ровесник» та пришкільні дитячі табори керівними та педагогічними кадрами.

4.3. Провести навчання з працівниками дитячих закладів оздоровлення та відпочинку щодо безпеки перебування та харчування дітей, залучивши кваліфікованих працівників та представників державного контролю та нагляду.

4.4. Забезпечити персональну відповідальність керівників за надання інформації щодо роботи дитячих закладів оздоровлення та відпочинку в місті та подання ними статистичної звітності.

4.5. Забезпечити в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, а також в місцях відпочинку дітей виховну, культурно-масову та фізкультурно-спортивну роботу, активно впроваджувати форми роботи з дітьми, спрямовані на виховання національної свідомості, почуття патріотизму, збереження національних традицій та звичаїв, здійснювати популяризацію європейських демократичних цінностей.

4.6. Посилити контроль за організацією виховного процесу в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.

4.7. Забезпечити роботу окремих оздоровчих змін у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку  за батьківські кошти.

4.8. Провести огляд-конкурс на кращий дитячий заклад оздоровлення та відпочинку.

5. Управлінню охорони здоров’я (Кошель Ф.П.):

5.1. Укомплектувати дитячі заклади оздоровлення та відпочинку кваліфікованими медичними працівниками.

5.2. Здійснювати контроль за забезпеченням медичних пунктів лікарськими засобами, виробами медичного призначення і обладнанням, обов’язковим для оздоровчих закладів.

5.3. Забезпечити оздоровлення дітей диспансерної групи в оздоровчих закладах санаторного типу.

5.4. Спільно з санітарно-епідеміологічною станцією м.Луцька та Луцького району (Ульчак І.М.) здійснювати контроль за санітарно-епідеміологічним станом дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, організацією харчування та забезпеченням якісною питною водою у них, охороною життя і здоров’я дітей.

6. Департаменту соціальної політики (Боярин Л.Я.) здійснювати першочергове оздоровлення та лікування дітей-інвалідів, інвалідність яких пов’язана з наслідками Чорнобильської катастрофи, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з неповних, багатодітних та малозабезпечених сімей.

7. Відділу у справах сім’ї та молоді (Коритнєва О.В.), управлінню освіти (Гребенюк О.В.), управлінню охорони здоров’я (Кошель Ф.Г.), департаменту соціальної політики (Боярин Л.Я.) забезпечити супроводження організованих груп дітей до місць оздоровлення та у зворотному напрямку працівниками, які мають досвід роботи з дітьми, медичними працівниками, представниками державної автомобільної інспекції.

8. Управлінню культури (Гнатів Т.Ф.):

8.1. Надавати організаційно-методичну допомогу дитячим закладам оздоровлення та відпочинку з питань організації змістовного дозвілля й відпочинку дітей, сприяти проведенню культурно-мистецьких акцій.

8.2. Забезпечити під час літніх канікул відвідування дітьми на пільгових умовах закладів культури та дитячих розважальних атракціонів.

8.3. Ініціювати проведення туристичних подорожей територією міста та області, спрямованих на ознайомлення дітей з національними та історичними цінностями.

9. Департаменту житлово-комунального господарства  (Кубіцький І.Є.):

9.1. Вжити заходів для заборони відключення електро-, водо-, газопостачання в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.

9.2. Провести ремонт та забезпечити благоустрій існуючих дитячих та спортивних майданчиків.

10. Управлінню розвитку підприємництва та реклами (Козлюк О.Є.) здійснювати контроль за дотриманням суб’єктами підприємницької діяльності правил торгівлі алкогольними напоями  та тютюновими виробами, проводити систематичні перевірки підприємств торгівлі та громадського харчування , що реалізують алкогольні напої  та тютюнові вироби поблизу оздоровчих закладів та місць відпочинку та оздоровлення дітей.

11. Управлінню міжнародного співробітництва та туризму у рамках транскордонного об’єднання «Єврорегіон «Буг» ініціювати обмін групами дітей Луцька, Любліна, Бреста, міст-побратимів.

12. Управлінню з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення здійснити перевірки щодо створення безпечних умов перебування дітей у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, стану пожежної безпеки, охорони праці.

13.  Міському  відділу  УМВС  України  у  Волинській  області   (Крохмаль Р.В.) організувати охорону громадського порядку в місцях відпочинку та оздоровлення дітей, розробити маршрути патрулювання в  місцях масового відпочинку.

14.  Управлінню освіти (Гребенюк О.В.), відділу у справах сім’ї та молоді (Коритнєва О.В.) покласти на директорів дитячих оздоровчих закладів персональну відповідальність за створення умов для безпечного перебування дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, дотримання санітарних, протипожежних норм, вимог з охорони праці й безпеки життєдіяльності, систематичне проведення роз’яснювальної роботи серед дітей щодо правил поведінки під час екскурсій, походів, купання тощо.

15. Відділу у справах сім’ї та молоді (Коритнєва О.В.) забезпечити цільове використання коштів субвенції з обласного бюджету, виділених на відпочинок та оздоровлення дітей.

16. Управлінню фінансів та бюджету (Єлова Л.А.) проводити фінансування заходів з оздоровлення відповідно до зареєстрованих зобов’язань в межах коштів на рахунку бюджету.

17. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника міського голови Кравчука С.Є.

 

 

 

 

Міський голова                                                                 Микола Романюк

 

Коритнєва 777 996