Про організацію в місті літнього оздоровлення та відпочинку дітей у 2013 році
Відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2009 № 734 «Про затвердження Порядку направлення дітей до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку за рахунок коштів державного бюджету», постанови Кабінету Міністрів України від 04.02.2009 № 71 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для організації оздоровлення та відпочинку дітей у дитячих центрах «Артек» і «Молода гвардія» (зі змінами), Програми підтримки дітей, молоді, жінок та сім’ї на 2012 - 2015 роки, затвердженої рішенням міської ради від 01.12.2011 № 16/25 , з метою забезпечення повноцінного оздоровлення та відпочинку дітей у 2013 році, створення належних умов для освітньої, культурно-виховної, оздоровчо-спортивної роботи, організації якісного медичного обслуговування та харчування, відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Відділу у справах сім’ї та молоді (Лаба Л.Л.):
1.1. Здійснювати координацію роботи з питань оздоровлення та відпочинку дітей, які проживають в місті Луцьку.
1.2. Забезпечити оздоровлення дітей пільгових категорій відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей».
1.3. Сприяти залученню до організованих форм відпочинку дітей з девіантною поведінкою, схильних до бродяжництва, та тих, які виховуються у неблагополучних сім'ях.
1.4. Забезпечити направлення дітей на оздоровлення до державних підприємств України «Міжнародний дитячий центр «Артек» та «Український дитячий центр «Молода гвардія», відповідно до положень, затверджених наказами Міністерства соціальної політики України від 20.03.2012 №153 та від 20.03.2012 №154.
2. Службі у справах дітей (Шульган Ф.П.):
2.1. Оздоровити 50 дітей з малозабезпечених, багатодітних сімей та сімей, які опинились у складних життєвих обставинах, у таборі з денним перебуванням.
2.2. Активізувати під час літніх канікул проведення цільових рейдів з виявлення безпритульних і бездоглядних дітей та вжити заходів щодо їх влаштування у соціальні заклади для дітей і направлення на оздоровлення.
3. Комітету по фізичній культурі та спорту (Тонконог В.І.) оздоровити 80 дітей у спортивно – оздоровчих таборах.
4. Управлінню освіти (Гребенюк О.В.):
4.1. Направити на оздоровлення дітей пільгових категорій:
- 3393 дітей у 28 таборах з денним перебуванням на базі загальноосвітніх шкіл міста;
- 140 дітей у 6 таборах праці та відпочинку;
- 400 дітей в оздоровчому таборі «Ровесник».
4.2. Укомплектувати оздоровчий табір «Ровесник» та пришкільні дитячі табори керівними та педагогічними кадрами.
4.3. Провести навчання з працівниками дитячих закладів оздоровлення та відпочинку щодо безпеки перебування та харчування дітей, залучивши кваліфікованих працівників та представників державного контролю та нагляду.
4.4. Забезпечити персональну відповідальність керівників дитячих оздоровчих закладів за створення умов для безпечного перебування дітей в закладах, дотримання санітарних, протипожежних норм, вимог з охорони
праці й безпеки життєдіяльності, систематичне проведення роз’яснювальної роботи серед дітей щодо правил поведінки під час екскурсій, походів, купання тощо, а також за надання інформації щодо роботи дитячих закладів оздоровлення та відпочинку в місті та подання ними статистичної звітності.
4.5. Забезпечити в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, а також в місцях відпочинку дітей виховну, культурно-масову та фізкультурно-спортивну роботу, активно впроваджувати форми роботи з дітьми, спрямовані на виховання національної свідомості, почуття патріотизму, збереження національних традицій та звичаїв, здійснювати популяризацію європейських демократичних цінностей.
4.6. Посилити контроль за організацією виховного процесу в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.
4.7. Забезпечити роботу окремих оздоровчих змін у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку за батьківські кошти.
4.8. Провести огляд-конкурс на кращий дитячий заклад оздоровлення та відпочинку.
5. Управлінню охорони здоров’я (Кошель Ф.П.):
5.1. Укомплектувати дитячі заклади оздоровлення та відпочинку кваліфікованими медичними працівниками.
5.2. Здійснювати контроль за забезпеченням медичних пунктів лікарськими засобами, виробами медичного призначення і обладнанням, обов’язковим для оздоровчих закладів.
5.3. Забезпечити оздоровлення дітей диспансерної групи в оздоровчих закладах санаторного типу.
5.4. Спільно з Луцьким міськрайонним управлінням головного управління Держсанепідслужби у Волинській області (Ульчак І.М.) здійснювати контроль за санітарно-епідеміологічним станом дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, організацією харчування та забезпеченням якісною питною водою у них, охороною життя і здоров’я дітей.
6. Департаменту соціальної політики (Боярин Л.Я.) здійснювати першочергове оздоровлення за кошти державного бюджету дітей-інвалідів, інвалідність яких пов’язана з наслідками аварії на ЧАЕС.
7. Відділу у справах сім’ї та молоді (Лаба Л.Л.), управлінню освіти (Гребенюк О.В.), управлінню охорони здоров’я (Кошель Ф.Г.), департаменту соціальної політики (Боярин Л.Я.) забезпечити супроводження організованих груп дітей до місць оздоровлення та у зворотному напрямку працівниками, які мають досвід роботи з дітьми, медичними працівниками, представниками державної автомобільної інспекції.
8. Управлінню культури (Гнатів Т.Ф.):
8.1. Надавати організаційно-методичну допомогу дитячим закладам оздоровлення та відпочинку з питань організації змістовного дозвілля й відпочинку дітей, сприяти проведенню культурно-мистецьких акцій.
8.2. Сприяти під час літніх канікул відвідуванню дітьми на пільгових умовах закладів культури та дитячих розважальних заходів.
9. Департаменту житлово-комунального господарства (Кубіцький І.Є.) підтримувати у належному стані благоустрій існуючих дитячих та спортивних майданчиків.
10. Управлінню розвитку підприємництва та реклами (Козлюк О.Є.) здійснювати контроль за дотриманням суб’єктами підприємницької діяльності правил торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, проводити систематичні перевірки підприємств торгівлі та громадського харчування, що реалізують алкогольні напої та тютюнові вироби поблизу оздоровчих закладів та місць відпочинку та оздоровлення дітей.
11. Управлінню з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення (Кирилюк Ю.В.) здійснити перевірки у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку щодо створення безпечних умов перебування дітей, стану пожежної безпеки, відділу охорони праці (Чепурний В.І.) – перевірки щодо охорони праці.
12. Міському відділу УМВС України у Волинській області (Марчишак В.Ю.) організувати охорону громадського порядку в місцях відпочинку та оздоровлення дітей, розробити маршрути патрулювання в місцях масового відпочинку.
13. Управлінню фінансів та бюджету (Єлова Л.А.) забезпечити цільове використання коштів субвенції з обласного бюджету, виділених на відпочинок та оздоровлення дітей.
14. Утворити міську міжвідомчу комісію з перевірки закладів оздоровлення та відпочинку дітей у 2013 році у складі згідно з додатком 1.
15. Утворити комісію з прийому дитячого позаміського закладу оздоровлення та відпочинку «Ровесник», таборів з денним перебуванням у складі згідно з додатком 2.
16. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника міського голови Кравчука С.Є.
Міський голова Микола Романюк
Лаба 786364