Про організацію виконання бюджету міста Луцька у 2015 році та заходи щодо наповнення бюджету і дотримання режиму економії бюджетних коштів в процесі його виконання
Відповідно до статті 42 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, з урахуванням положень Бюджетного кодексу України, Закону України „Про Державний бюджет України на 2015 рік”, на виконання постанов Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 року № 6 та від 23 січня 2015 року № 11, з метою забезпечення організації виконання бюджету міста у 2015 році, збільшення доходів бюджету, економного і раціонального використання наявних ресурсів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни:
1. Управлінню земельних ресурсів (Шабала С.О.), управлінню фінансів та бюджету (Єлова Л.А.) забезпечити до 15 липня 2015 року підготовку та внесення на сесію міської ради проектів рішень щодо встановлення податку на майно в частині плати за землю, організувати оприлюднення та надати копії прийнятих рішень Луцькій об’єднаній державній податковій інспекції головного управління Державної фіскальної служби у Волинській області.
2. Відділу управління майном міської комунальної власності (Грабко А.В.) забезпечити передачу майна, що перебуває у власності територіальної громади міста, в оренду на конкурсних засадах і за ринковими цінами; переглянути ставки надання в оренду майна господарюючим суб’єктам, розміри яких нижчі від ринкових ставок за 1 квадратний метр нерухомості на території міста та внести на розгляд міської ради.
3. Управлінню транспорту та зв’язку (Миронюк А.М.), управлінню містобудування та архітектури (Герасимюк Л.В.), департаменту житлово-комунального господарства (Кубіцький І.Є.) з метою залучення надходжень до бюджету міста збору за місця для паркування транспортних засобів затвердити перелік спеціально відведених місць для забезпечення паркування транспортних засобів, розглянути можливість виділення та облаштування місць для паркування автотранспорту, у тому числі місць для паркування служб таксі.
4. Головним розпорядникам коштів бюджету міста в установленому законодавством порядку забезпечити:
- проведення своєчасної та у повному обсязі оплати праці працівників бюджетних установ і розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої заборгованості з таких виплат;
- укладення договорів за кожним видом енергоносіїв, що споживаються, у межах установлених відповідним головним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання з урахуванням необхідності економії коштів;
- упорядкування структури штатної чисельності працівників у межах затверджених асигнувань на оплату праці, не допускати збільшення такої чисельності, крім випадків, пов’язаних з утворенням (реорганізацією) закладів бюджетної сфери та збільшенням кількості одержувачів відповідних послуг для задоволення суспільних потреб;
- заповнення вакантних посад та збільшення штатної чисельності працівників бюджетних закладів, у разі виникнення обґрунтованої необхідності, виключно за письмовим погодженням із заступником міського голови (за розподілом повноважень);
- дотримання суворої фінансово-бюджетної дисципліни, посилення роз’яснювальної роботи з розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів та запобігання порушенням, що призводять до втрат фінансових ресурсів та майна;
- взяття у 2015 році бюджетних фінансових зобов’язань за загальним фондом бюджету міста відповідно до затверджених кошторисів у межах асигнувань, визначених помісячними планами асигнувань (планами використання бюджетних коштів), з урахуванням необхідності вжиття заходів з економії коштів та реєстрації зобов’язань до 11 та 21 числа кожного місяця включно; за коштами медичної, освітньої субвенцій організувати реєстрацію фінансових зобов’язань з урахуванням щодекадного перерахування коштів з державного бюджету.
5. Установити персональну відповідальність керівників бюджетних установ за виникнення кредиторської заборгованості за захищеними статтями витрат унаслідок невчасного використання профінансованих коштів, реєстрації бюджетних фінансових зобов’язань в останні дні місяця або понад обсяги асигнувань, визначені помісячними планами асигнувань (планами використання бюджетних коштів).
6. Управлінню фінансів та бюджету (Єлова Л.А.):
- забезпечити фінансування витрат за загальним фондом бюджету міста відповідно до помісячного розпису бюджету міста виключно з урахуванням зареєстрованих в органах держказначейства бюджетних фінансових зобов’язань розпорядників та одержувачів коштів, за спеціальним фондом – відповідно до помісячного розпису бюджету міста з урахуванням пропозицій головних розпорядників коштів бюджету міста та наявних фінансових ресурсів;
- при перерахуванні коштів медичної, освітньої субвенцій на рахунки головних розпорядників коштів враховувати пріоритетність у виплаті заробітної плати працівникам бюджетних установ та здійснення захищених статей витрат;
- до 16 березня цього року розробити та подати для затвердження міському голові плани заходів спільно з Луцькою об’єднаною державною податковою інспекцією головного управління Державної фіскальної служби в Волинській області щодо наповнення бюджету міста, залучення додаткових джерел надходжень до бюджету, у тому числі за рахунок детінізації економіки, спільно з головними розпорядниками бюджетних коштів щодо дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни.
7. Управлінням освіти (Гребенюк О.В.), охорони здоров’я (Кошель Ф.Г.) з метою належного використання медичної, освітньої субвенцій:
- забезпечити цільове використання коштів відповідних субвенцій з урахуванням Порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 14 січня 2015 року № 6 та від 23 січня 2015 року № 11;
- при використанні субвенцій дотримуватися режиму економії коштів з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 01 березня
2014 року № 65 „Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету” з метою концентрації невикористаних у поточному році ресурсів для оновлення та розвитку матеріально-технічної бази відповідних закладів у наступному році; урахувати зазначену норму при визначенні умов оплати праці та штатної чисельності працівників у 2015 році, проведенні непершочергових витрат бюджетними установами;
- щомісяця, до 15 числа, забезпечити підготовку та надання звітів про використання субвенцій управлінню фінансів та бюджету міської ради.
8. Рекомендую:
8.1. Луцькій об’єднаній державній податковій інспекції головного управління Державної фіскальної служби в Волинській області (Шинкарчук Б.М.) в установленому законодавством порядку забезпечити:
- проведення роз’яснювальної та організаційної роботи з органами місцевого самоврядування з питань впровадження змін до податкового законодавства та його застосування;
- належну організацію та здійснення декларування доходів фізичних осіб, отриманих у 2014 році, та виявлення осіб, які ухиляються від оподаткування;
- вжиття заходів з недопущення використання найманої праці без офіційного оформлення трудових відносин, дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці, повноти та своєчасності виплати заробітної плати;
- максимальне погашення та недопущення нарощування заборгованості з платежів до бюджету; з метою мінімізації списання податкового боргу проводити роботу зі стягнення належних бюджетам усіх рівнів платежів до закінчення терміну загальної позовної давності;
- надходження в повному обсязі акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.
8.2. Реєстраційній службі Луцького міського управління юстиції у Волинській області вжити заходів щодо упорядкування Державного реєстру речових прав на нерухоме майно стосовно включення до нього усіх зареєстрованих об’єктів нерухомості для забезпечення в повному обсязі надходжень податку на нерухоме майно до бюджету міста.
8.3. Управлінню Державної казначейської служби України у місті Луцьку (Марчук А.З.):
- забезпечити попередній та поточний контроль за цільовим використанням медичної, освітньої субвенцій на етапі реєстрації бюджетних зобов’язань та оплати рахунків розпорядників коштів бюджету міста;
- у разі подання розпорядниками коштів бюджету міста документів для реєстрації зобов’язань за захищеними статтями витрат в останній день місяця невідкладно інформувати відповідних головних розпорядників бюджету міста та управління фінансів та бюджету, звертати увагу працівників економічних служб бюджетних установ на невідповідність таких дій вимогам пункту 4 цього розпорядження.
9. Головним розпорядникам коштів бюджету міста про результати виконання цього розпорядження інформувати щокварталу до 05 числа місяця, що настає за звітним періодом, управління фінансів та бюджету міської ради, якому узагальнену інформацію подавати міському голові.
10. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Міський голова Микола Романюк
Єлова 720614