Про передачу функцій замовника робіт з капітального ремонту прилеглої території до ЗОШ № 2 в місті Луцьку Волинської області
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рішення міської ради від 29.11.2017 № 34/31 «Про внесення змін до рішення міської ради від 12.01.2017 № 17/12 «Про бюджет міста Луцька на 2017 рік» з врахуванням змін, внесених рішеннями від 25.01.2017 № 18/2, від 21.03.2017 № 20/10, від 06.04.2017 № 22/6, від 26.04.2017 № 23/6, від 31.05.2017 № 24/1, від 29.06.2017 № 26/1, від 18.07.2017 № 28/1, від 26.07.2017 № 29/15, від 01.09.2017 № 30/7, від 27.09.2017 № 31/17, від 25.10.2017 № 32/3, від 29.11.2017 № 34/1» виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Передати функції замовника робіт з капітального ремонту прилеглої території до ЗОШ № 2 в місті Луцьку Волинської області управлінню капітального будівництва Луцької міської ради.
2. Департаменту житлово-комунального господарства (Крась Ю.І.) передати управлінню капітального будівництва Луцької міської ради (Карабан Л.В.) проектно-кошторисну документацію з капітального ремонту прилеглої території до ЗОШ № 2 в місті Луцьку Волинської області.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Недопада Г.В.
Секретар міської ради Григорій Пустовіт
Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому Юрій Вербич
Крась 773150