1. Головна
  2. Документи
  3. Рішення виконавчого комітету
Чинний
Рішення виконавчого комітету від 26.12.2018 №873-1 м. Луцьк

Про передачу функцій замовника робіт з реконструкції та капітального ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі міста

Керуючись ст. 30, 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою виконання робіт з реконструкції та капітального ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі міста виконавчий комітет міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Передати функції замовника робіт з:

- реконструкції мереж зовнішнього освітлення на вул. Рівненській в місті Луцьку;

- реконструкції мереж зовнішнього освітлення на вул. Конякіна в місті Луцьку;

- капітального ремонту вул. Рівненської (від вул. Задворецької до вул. Купріна) в місті Луцьку;

- капітального ремонту світлофорних об’єктів в місті Луцьку виконавчому комітету міської ради.

2. Департаменту житлово-комунального господарства (Крась Ю.І.) передати виконавчому комітету міської ради (Недопад Г.В.) проектно-кошторисну документацію для подальшого виконання робіт з реконструкції та капітального ремонту об’єктів вулично-дорожньої мережі міста.

3.  Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Недопада Г.В.

 

 

Секретар міської ради                                                   Григорій Пустовіт

 

 

Заступник міського голови,

керуючий справами виконкому                                        Юрій Вербич

                                                

 

Крась  773150