Про підсумки роботи відділу транспорту зі зверненнями громадян за 2021 рік
За допомогою інтернет-платформи “Відкрите місто” надійшло 6 звернень.
У Єдиній системі місцевих петицій за 2021 рік зареєстровано 13 звернень громадян.
До відділу комунікацій 15-80 за 2021 рік надійшло 725 звернень. У зверненнях піднімались питання пасажирських перевезень, а саме: порушення розкладу руху, водій не зупинився на зупинці громадського транспорту, прохання, пропозиція, культура обслуговування, взаємовідносини пасажира та водія, працездатність бортових пристроїв, дотримання ПДР, стан транспортного засобу, комфортність перевезень, порушення карантинних заходів, тощо.
Через відділ звернень громадян департаменту ЦНАП до відділу транспорту надійшло для розгляду 293 звернення. Звернення стосувались: про видачу персоніфікованого електронного квитка, надходили пропозиції щодо внесення змін в схеми руху автобусів, пропозиції щодо розташування зупинок громадського транспорту, пропозиції щодо розкладу руху громадського транспорту, тощо.
За зверненнями громадян працівниками відділу проводилися перевірки про дотримання умов договорів на перевезекння пасажирів пасажироперевізниками. За результатами перевірок складено відповідні акти та винесено приписи перевізникам про усунення порушень умов укладених договорів.
Начальник та спеціалісти відділу транспорту надають роз'яснення та консультації кожному, хто звертається телефоном чи особисто.
Начальнико відділу транспорту щочетверга проводиться особистий прийом громадян з питань пасажирських перевезень в Луцькій міській територіальній громаді.
Усі звернення розглянуті та в установлені терміни надано відповіді заявникам.