Про підсумки роботи з розгляду звернень громадян у 2013 році та завдання щодо подальшого її вдосконалення
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про адміністративні послуги», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою підвищення ефективності роботи виконавчих органів міської ради зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян, виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
1. Інформацію про роботу зі зверненнями громадян у виконавчих органах Луцької міської ради протягом 2013 року взяти до відома (додається).
2. Затвердити графік перевірок дотримання чинного законодавства в роботі зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради, підприємствах та установах міської комунальної власності згідно з додатком.
3. Заступникам міського голови:
3.1. Контролювати роботу зі зверненнями громадян у підпорядкованих виконавчих органах міської ради.
3.2. Особливу увагу звертати на обґрунтовані скарги заявників, що стосуються недоліків у роботі посадових осіб виконавчих органів міської ради.
3.3. Підвищити вимогливість до керівників підпорядкованих виконавчих органів міської ради щодо належного виконання завдань, визначених у документах вищих органів влади, рішеннях міської ради та виконавчого комітету, розпорядженнях міського голови в частині розгляду звернень громадян.
4. Керівникам виконавчих органів міської ради:
4.1. До 10.02.2013 проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян на оперативних нарадах у підпорядкованих виконавчих органах та наголосити на персональній відповідальності працівників за надання неповних, необґрунтованих відповідей на звернення громадян.
4.2. Забезпечити дотримання графіків особистого прийому громадян.
4.3. Посилити персональну відповідальність та рівень виконавчої дисципліни працівників у підпорядкованих виконавчих органах щодо належної організації та суворого дотримання термінів розгляду звернень та надання адміністративних послуг, а також приділяти більше уваги якості підготовки відповідей. В разі надання відмовної відповіді зазначати порядок її оскарження.
4.4 Щокварталу до 5 числа місяця, що настає за звітним періодом, надавати у відділ звернень громадян департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» інформацію про організацію роботи зі зверненнями громадян, інформаційними запитами та вжиті заходи, спрямовані на реалізацію конституційного права громадян на звернення, вивчати причини зростання кількості звернень з певної тематики з подальшим урахуванням при підготовці планів роботи, програм соціального та економічного розвитку міста.
4.5. Посилити рівень виконавської дисципліни при розгляді інформаційних запитів, забезпечивши виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в частині дотримання термінів, змісту та повноти відповіді.
4.6. Забезпечити ефективний та оперативний розгляд повідомлень, що надходять від громадян через Інтерактивну веб-платформу «Відкрите Місто».
4.7. Проводити постійний моніторинг розгляду звернень, що ставляться на довготерміновий контроль, про що інформувати департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку».
4.8. Забезпечити оперативне реагування на телефонні звернення громадян, що надходять в групу оперативного реагування «15-80» департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради, своєчасно інформувати фахівців групи про результати розгляду звернень.
4.9. Аналізувати питання, що порушуються у повторних зверненнях громадян, виявляти причини, що їх породжують, та за результатами такого аналізу вносити звернення на розгляд постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.
5. Департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради (Карп’як Л.В.):
5.1. Щомісяця, щокварталу аналізувати стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради, подавати керівництву інформацію про виявлені недоліки.
5.2. Розробити та подати на підпис міському голові проект розпорядження про внесення змін в Положення про роботу Інтернет-приймальні міської ради в частині роботи з електронними зверненнями, що надходять на адресу Луцької міської ради через Державну інформаційну систему електронних звернень громадян.
5.3. Наповнити реєстраційно-контрольну картку та поетапно запроваджувати у роботі зі зверненнями громадян модуль «Звернення громадян» електронної системи документообігу АСКОД.
5.4. Підготувати та провести навчання, надавати методичну допомогу для працівників виконавчих органів, підприємств та установ міської комунальної власності, відповідальних за роботу зі зверненнями громадян та доступ до публічної інформації.
5.5. Продовжити удосконалення системи роботи зі зверненнями громадян, здійснення контролю за своєчасним розглядом звернень громадян, пошук та впровадження нових форм роботи.
6. Відділу інформаційної роботи (Балюк З.В.) систематично висвітлювати через засоби масової інформації та офіційний веб-сайт міської ради матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіки особистих прийомів громадян керівниками міської ради та її виконавчих органів.
7. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Романюка М.Я.
Міський голова Микола Романюк
Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому Юрій Вербич
Карп’як 777 870