1. Головна
  2. Документи
  3. Звіт
Чинний
Звіт від 05.07.2021 м. Луцьк

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у першому півріччі 2021 року

Надаємо інформацію по зверненнях громадян, що надійшли до управління транспорту та зв'язку протягом першого півріччя 2021 року. 
За допомогою інтернет-платформи “Відкрите місто” надійшло 4 звернення.
У Єдиній системі місцевих петицій за I півріччя 2021 року зареєстровано  10 звернень громадян.
До служби оперативного реагування 15-80 за I півріччя 2021 року надійшло 405 звернень. У зверненнях піднімались такі питання, як порушення розкладу руху маршрутних транспортних засобів, не зупинився, прохання, пропозиція, культура обслуговування, взаємовідносини пасажира та водія, працездатність бортових пристроїв, дотримання ПДР, стан транспортного засобу, комфортність перевезень, порушення карантинних заходів, тощо.
Через відділ звернень громадян департаменту ЦНАП до управління транспорту та зв'язку надійшло для розгляду за 6 місяців 2021 року  174 звернення. Звернення стосувались: про видачу персоніфікованого електронного квитка, надходили пропозиції щодо внесення змін в схеми руху автобусів, пропозиції щодо розташування зупинок громадського транспорту, пропозиції щодо розкладу руху громадського транспорту.
За зверненнями громадян працівниками управління транспорту та зв'язку були проведенні перевірки на лінії. За результатами перевірок складено відповідні акти та винесено приписи перевізникам про усунення порушень законодавства при перевезенні пасажирів. 
Начальник та спеціалісти управління транспорту та зв'язку надають роз'яснення та консультації кожному, хто звертається телефоном чи особисто.
Усі звернення розглянуті та в установлені терміни надано відповіді заявникам.