1. Головна
  2. Документи
  3. Рішення виконавчого комітету
Чинний
Рішення виконавчого комітету від 20.03.2019 №194-1 м. Луцьк

Про погодження управлінню освіти Луцької міської ради списання основних засобів шляхом ліквідації

Відповідно до ст. 29 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, п. 2.1 Положення про списання основних засобів з балансів підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади м. Луцька, затвердженого рішенням Луцької міської ради від 25.05.2016 № 9/7 зі змінами, розглянувши клопотання управління освіти, виконавчий комітет міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

1. Погодити управлінню освіти Луцької міської ради (КЗ “Навчально- реабілітаційний центр”) списання шляхом ліквідації основних засобів, що перебувають у незадовільному стані та не підлягають подальшій експлуатації, згідно з додатком.

2. Управлінню освіти Луцької міської ради (КЗ “Навчально-реабілітаційний центр”):

- здійснити списання основних засобів відповідно до Положення про списання основних засобів з балансів підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади м. Луцька, затвердженого рішенням Луцької міської ради від 25.05.2016 № 9/7 зі змінами;

- надати відділу управління майном міської комунальної власності у місячний термін після закінчення процедури розбирання, демонтажу та оприбуткування, звіт про списання майна комунальної власності за формою додатка 4 до Положення.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Петрочука К.П.

 

 

Секретар міської ради                                                      Григорій ПУСТОВІТ

 

Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому                                       Юрій ВЕРБИЧ

 

Грабко 770 990

Додатки: