Про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян
Відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, відповідно до п.3 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, з метою вдосконалення роботи та посилення контролю щодо розгляду звернень громадян, поновлення порушених прав і законних інтересів громадян та у зв'язку з кадровими змінами:
1. Затвердити новий склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян згідно з додатком 1.
2. Затвердити Положення про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян в новій редакції згідно з додатком 2.
3. Керівникам виконавчих органів міської ради при надходженні повторних, дублетних звернень, скарг на дії чи бездіяльність посадових осіб подавати у відділ звернень громадян департаменту “Центр надання адміністративних послуг у м. Луцьку” пропозиції щодо комісійного розгляду даних звернень у п'ятиденний термін від дати надходження.
4. Вважати такими, що втратили чинність, розпорядження міського голови від 31.03.2011 №145 “Про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян” та від 03.12.2012 №587 “Про новий склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян”.
5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.
Міський голова Микола Романюк
Карп'як 777 870