Про преміювання працівників
1. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 № 268 „Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів” із змінами та доповненнями, Колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом виконавчих органів Луцької міської ради на 2016-2020 роки преміювати за липень 2018 року:
1.1. У розмірі 85 відсотків посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг посадової особи місцевого самоврядування, надбавки за вислугу років та інших доплат і надбавок заступника начальника управління транспорту та зв'язку, начальника відділу логістики перевезень Середу О.Л.
Підстава: службова записка першого заступника міського голови Недопада Г.В. від 06.07.2018.
1.2. У розмірі 70 відсотків посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг посадової особи місцевого самоврядування, надбавки за вислугу років та інших доплат і надбавок начальника управління земельних ресурсів Шабалу С.О.
Підстава: службова записка заступника міського голови Петрочука К.П. від 16.07.2018.
1.3. У розмірі 60 відсотків посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг посадової особи місцевого самоврядування, надбавки за вислугу років та інших доплат і надбавок начальника відділу обліку та звітності, головного бухгалтера Горай С.Г.
Підстава: службова записка заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г. від 20.07.2018.
1.4. У розмірі 50 відсотків посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг посадової особи місцевого самоврядування, надбавки за вислугу років та інших доплат і надбавок заступника начальника відділу секретаріату Шеремету О.В.
Підстава: лист начальника відділу секретаріату міської ради Касьянової Т.Т. від 10.07.2018 № 174/9.18.
1.5. У розмірі 40 відсотків посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг посадової особи місцевого самоврядування, надбавки за вислугу років та інших доплат і надбавок:
- начальника організаційного відділу Барську О.В.;
- начальника відділу зв’язків з громадськістю Макарову О.П.;
- начальника загального відділу Бортнік Н.С., в.о. начальника загального відділу Поліщук О.А.;
- начальника відділу кадрової роботи та нагород Гудиму В.М.;
- начальника відділу інформаційної роботи Балюк З.В.;
- начальника відділу секретаріату Касьянову Т.Т.;
- начальника господарсько-технічного відділу Махецького А.М.;
- начальника відділу програмно-комп’ютерного забезпечення Короля О.А.;
- начальника архівного відділу Дрейчан А.О.;
- начальника служби у справах дітей Шульгана Ф.П., в.о. начальника служби у справах дітей, начальника відділу опіки та піклування Бондарук Т.Ю.;
- начальника відділу ведення Державного реєстру виборців Гальченко Н.В., в.о. начальника відділу ведення Державного реєстру виборців Бориса Ю.В.;
- начальника відділу екології Гламазду А.П.;
- начальника відділу державного архітектурно-будівельного контролю Троця В.Я.;
- начальника відділу оборонно-мобілізаційної і режимно-секретної роботи Бенесько Н.Г.;
- начальника управління міжнародного співробітництва та проектної діяльності Гомонець В.І.;
- начальника управління туризму та промоції міста Теліпську К.В.;
- начальника управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Кирилюка Ю.В.;
- в.о. начальника управління містобудування та архітектури Туза В.В.;
- начальника управління транспорту та зв'язку Степанова В.П.;
- начальника управління з питань праці Ігнатчука Н.В.;
- директора департаменту економічної політики Озіновича О.М.; в.о. директора департаменту економічної політики, начальника відділу інвестиційної політики Омельчука С.В.;
- директора юридичного департаменту Юрченко Н.М., в.о. директора юридичного департаменту Максим'яка А.В.;
- директора департаменту державної реєстрації Соломко Ю.І.
1.6. У розмірі 35 відсотків посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг посадової особи місцевого самоврядування, надбавки за вислугу років та інших доплат і надбавок:
- заступника директора департаменту економічної політики, начальника відділу з енергозбереження Патракеєва К.М.;
- заступника директора департаменту державної реєстрації, начальника відділу реєстрації місця проживання Михальчук М.М.;
- заступника начальника господарсько-технічного відділу, завідувача технічного сектору Барася Г.В.;
- заступника начальника відділу інформаційної роботи Перун Ж.О., заступника начальника відділу інформаційної роботи Олішевського О.М.;
- заступника начальника відділу обліку та звітності, головного бухгалтера Королюк Т.І.;
- заступника начальника відділу кадрової роботи та нагород Богдан І.А.;
- заступника начальника відділу програмно-комп’ютерного забезпечення Хмель Н.М.;
- заступника начальника управління земельних ресурсів Лихограй Т.Г.;
- заступника начальника відділу державного архітектурно-будівельного контролю Літвицького С.І.;
- заступника начальника управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Свірського А.П.;
- заступника директора юридичного департаменту, начальника відділу судового представництва Романову І.Л.;
- заступника начальника управління містобудування та архітектури, головного інженера Гулу С.В.;
- заступника начальника управління з питань праці, начальника відділу інспектування Савчук І.М.
Підстава: розрахунок розмірів преміювання працівників виконавчих органів міської ради від 20.07.2018.
2. Преміювання провести в межах фонду оплати праці.
Секретар міської ради Григорій Пустовіт