Про прийняття виконаних робіт з будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг комунальної власності
Розглянувши звернення управління інфраструктури та туризму Волинської обласної державної адміністрації, керуючись розпорядженнями голови Волинської обласної державної адміністрації від 11.01.2012 № 5 „Про затвердження порядку надання і використання коштів обласного бюджету на фінансування витрат, пов’язаних із будівництвом, реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг комунальної власності” та від 28.09.2012 №416 „Про затвердження переліку об’єктів будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах області” та Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Погодити прийняття виконаних робіт з будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг комунальної власності на баланс управління житлово-комунального господарства департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради.
2. Управлінню житлово-комунального господарства департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради (Кальков А.І.) забезпечити прийняття виконаних робіт з будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг комунальної власності згідно з актами прийняття-передачі.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Л.Соколовську.
Міський голова Микола Романюк
Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому Юрій Вербич
Кубіцький 777 150