1. Головна
  2. Документи
  3. Рішення виконавчого комітету
Чинний
Рішення виконавчого комітету від 17.04.2013 №226-2 м. Луцьк

Про прийняття виконаних робіт з будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг комунальної власності

 

Розглянувши звернення управління інфраструктури та туризму Волинської обласної державної адміністрації, керуючись розпорядженнями  голови Волинської обласної державної адміністрації від 11.01.2012 №  5 „Про затвердження порядку надання і використання коштів обласного бюджету на фінансування витрат, пов’язаних із будівництвом, реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних  доріг комунальної власності” та від 28.09.2012 №416 „Про затвердження переліку об’єктів будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах області” та Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Погодити прийняття виконаних робіт з будівництва, реконструкції,  ремонту і утримання автомобільних  доріг комунальної власності на баланс управління житлово-комунального господарства департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради. 

2. Управлінню житлово-комунального господарства департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради (Кальков А.І.) забезпечити прийняття виконаних робіт з будівництва, реконструкції,  ремонту і утримання автомобільних  доріг комунальної власності згідно з актами прийняття-передачі.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Л.Соколовську. 

 

Міський голова                                                                         Микола Романюк

 

Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому                                                Юрій Вербич

 

 

Кубіцький 777 150