1. Головна
  2. Документи
  3. Рішення виконавчого комітету
Чинний
Рішення виконавчого комітету від 17.08.2016 №492-1 м. Луцьк

Про проект Програми покращення функціонування Центру обслуговування платників Луцької об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління державної фіскальної служби у Волинській області на 2016-2017 роки

Відповідно до статті 27 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, статті 85 Бюджетного Кодексу України, з метою покращення функціонування Центру обслуговування платників Луцької об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління державної фіскальної служби у Волинській області, а також враховуючи рішення постійної комісії міської ради  з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів, виконавчий комітет міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Погодити проект Програми покращення функціонування Центру обслуговування платників Луцької об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління державної фіскальної служби у Волинській області на 2016-2017 роки згідно з додатком.

2. Доручити начальнику Луцької об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління державної фіскальної служби у Волинській області Саві С.Є. внести проект Програми на сесію міської ради для затвердження.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Яковлева Т.В.

 

 

Міський голова                                                                            Микола Романюк

 

Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому                                                   Юрій Вербич

 

Сава 777145