Про Програму забезпечення особистої безпеки громади та протидії злочинності на 2016-2017 роки
З метою забезпечення активної наступальної протидії, активного реагування на звернення громадян, підвищення результативності роботи органів внутрішніх справ з профілактики правопорушень, розкриття кримінальних проявів та підтримання належного правопорядку, більш широкого залучення населення до участі в роботі громадських формувань з охорони громадського порядку, керуючись ст. 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
- Затвердити Програму забезпечення особистої безпеки громадян та протидії злочинності на 2016-2017 роки згідно з додатком.
- Фінансовому управлінню Луцької міської ради забезпечити фінансування заходів Програми в межах асигнувань, які щорічно передбачатимуться у бюджеті міста за відповідними напрямками.
- Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Яковлева Т.В.
Міський голова Микола Романюк
Муковоз 242177
Додаток
до рішення міської ради
______________ № ______
Програма забезпечення особистої безпеки громадян та протидії злочинності на 2016-2017 роки 1. Паспорт Програми
1. | Ініціатор розроблення Програми | Луцький ВП ГУНП у Волинській області |
2. | Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми | Доручення першого заступника міського голови від 08.10.2015 №0-12/76 |
3. | Розробник Програми | Луцький ВП ГУНП у Волинській області |
4. | Гловний виконавець Програми | Луцький ВП ГУНП у Волинській області |
5. | Учасники Програми | Луцький ВП ГУНП у Волинській області, виконавчі органи міської ради |
6. | Термін реалізації програми | 2016-2017 роки |
7. | Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні програми | Міський бюджет |
8. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього | 1 800 000 грн. |
у тому числі: | ||
коштів міського бюджету | 1 800 000 грн. | |
коштів інших джерел | ---- |
1. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована програма
Стан правопорядку в м. Луцьку впливає на його соціально-економічний розвиток. Забезпечення правопорядку здійснюється шляхом виявлення винних у вчиненні протиправних дій осіб та притягнення їх до передбаченої законом відповідальності, а також запровадження форм і методів профілактики правопорушень з метою усунення причин та запобігання виникненню умов, що сприяють їх вчиненню. Завдячуючи Програмі забезпечення особистої безпеки громадян та протидії злочинності на 2016-2017 роки здійснення заходів з профілактики злочинності в цей період дасть змогу певною мірою покращити стан правопорядку в місті та удосконалити систему профілактики правопорушень. В 2015 році порівняно з 2013 роком зменшилась кількість злочинів загальнокримінальної спрямованості, разом з тим спостерігається спад злочинів, учинених неповнолітніми. Кількість грабежів зменшилась майже в два рази, хоча кількість злочинів, вчинених у громадських місцях та на вулицях, залишається приблизно сталою. Однією з причин цього є недостатнє фінансування Луцького ВП ГУНП у Волинській області. Ця Програма спрямована на забезпечення ефективності здійснення узгоджених заходів щодо профілактики правопорушень та усунення причин, що зумовили вчинення протиправних дій.
2. Мета Програми:
- запобігання виникненню умов, що сприяють вчиненню правопорушень; - удосконалення методів роботи з їх профілактики; - забезпечення захисту конституційних прав та свобод людини на основі чітко визначених пріоритетів; - створення умов для проведення ефективної правової та виховної роботи серед населення, поступового нарощування зусиль у цій справі правоохоронних органів, органів місцевого самоврядування та громадськості.
3. Завдання Програми:
3.1. Оптимізація структури органів, установ та організацій, що здійснюють заходи з профілактики правопорушень. 3.2. Підвищення рівня фахової підготовки посадових і службових осіб, що здійснюють заходи з профілактики правопорушень. 3.3. Розроблення нових форм і методів профілактики правопорушень та запровадження їх у практику. 3.4. Посилення контролю за дотриманням законодавства під час провадження господарської діяльності, набуття та реалізації майнових прав. 3.5. Усунення причин виникнення тіньового сектору економіки та створення умов для його ліквідації. 3.6. Забезпечення захисту прав інтелектуальної власності та збереження історико-культурних цінностей. 3.7. Запобігання вчиненню злочинів, пов'язаних з торгівлею людьми, виявлення та притягнення до кримінальної відповідальності осіб, причетних до їх вчинення. 3.8. Удосконалення роботи із соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі. 3.9. Забезпечення розвитку мережі соціальних закладів, зокрема для бездомних громадян і безпритульних дітей. 3.10. Забезпечення захисту законних інтересів неповнолітніх, зокрема захисту від жорстокого поводження, експлуатації та насильства. 3.11. Виконання інформаційно-пропагандистських та культурно-виховних програм профілактики правопорушень. 3.12. Удосконалення форм і методів профілактики правопорушень та підвищення ефективності оперативно-розшукових заходів у сфері протидії організованій злочинності та корупції. 3.13. Удосконалення інформаційно-аналітичного та матеріально-технічного забезпечення профілактичної діяльності.
4. Координація та контроль за ходом виконання програми
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, інших джерел, не заборонених законодавством. Обсяг фінансування Програми може уточнюватись у процесі складання проекту міського бюджету на відповідний рік. Контроль за використанням бюджетних коштів, передбачених для здійснення заходів, визначених Програмою, здійснюється в порядку, встановленому законодавством.
5. Очікувані результати
5.1. Активізація діяльності органів місцевого самоврядування, пов'язана з профілактикою правопорушень, удосконалення механізму координації роботи із залучення до цього процесу громадськості. 5.2. Створення системи профілактики правопорушень, спрямованої на соціальну адаптацію осіб, звільнених з місць позбавлення волі, посилення боротьби з алкоголізмом, наркоманією, злочинністю та бездоглядністю неповнолітніх, іншими антисоціальними явищами. 5.3. Підвищення рівня правової освіти населення та правового виховання молоді шляхом запровадження сучасних форм і методів профілактики, розроблення інформаційно-пропагандистських та культурно-виховних програм, спецкурсів, підготовки і видання підручників з питань профілактики правопорушень. 5.4. Запобігання незаконному втручанню у роботу бюджетоутворюючих галузей економіки регіонів, кредитно-фінансової системи, зовнішньоекономічну діяльність. 5.5. Покращення роботи з виявлення порушень, пов'язаних з розкраданням або нецільовим використанням коштів міського бюджету, незаконним використанням авторських прав і випуском контрафактної продукції, корупцією серед державних службовців та інших посадових і службових осіб. 5.6. Удосконалення системи державного контролю за станом роботи із запобігання хабарництву і корупції, іншим зловживанням посадових і службових осіб та своєчасного виявлення. 5.7. Підвищення оперативності реагування на вчинені правопорушення та їх виявлення шляхом удосконалення технічних засобів контролю за ситуацією в громадських місцях, створення відповідних систем накопичення та обміну інформацією між підрозділами ОВС та виконавчими органами міської ради. 5.8. Стабілізація криміногенної ситуації в місті шляхом подолання правового нігілізму та запобігання криміналізації населення.
Секретар міської ради Ю. Вусенко
Додаток 1 до Програми забезпечення особистої безпеки громадян та протидії злочинності на 2016 – 2017 роки
Ресурсне забезпечення Програми
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми | 2016 рік | 2017 рік | Усього витрат на виконання Програми |
Обсяг ресурсів, усього, у тому числі: | 900 000 грн | 900 000 грн | 1 800 000 грн |
міський бюджет | 900 000 грн | 900 000 грн | 1 800 000 грн |
кошти небюджетних джерел | ---- | ---- | ---- |
інші кошти | ---- | ---- | ---- |
Секретар міської ради Ю. Вусенко
Додаток 2 до Програми
забезпечення особистої безпеки громадян та протидії злочинності на 2016 – 2017 роки
Заходи Програми з профілактики правопорушень забезпечення особистої безпеки громадян та
протидії злочинності на 2016-2017 роки
№ з/п | Завдання, визначені програмою | Відповідальні за виконання | Строк виконання | Джерела фінансування | Орієнтовний обсяг фінансування | Очікувані результати |
1. | Забезпечити тісну взаємодію Луцького ВП ГУНП у Волинській області з громадським формуванням з охорони громадського порядку “Варта порядку”. Організувати роботу щодо залучення жителів м. Луцька до участі в охороні громадського порядку для виконання на території м. Луцька Закону України “Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону”. Забезпечення підтримки громадського формування “Варта порядку”, проведення спільних рейдів, патрулювань, заохочення членів громадського формування за конкретний внесок в забезпечення правопорядку в м. Луцьку, а також інших громадян у разі їх участі в попередженні та розкритті злочинів. | Луцький ВП ГУНП, виконавчі органи Луцької міської ради | 2016 – 2017 | Бюджет м. Луцька | 300 тис. грн. щороку | Забезпечення громадського порядку на території м. Луцька |
2. | Забезпечити функціонування на території м. Луцька 8 громадських пунктів з охорони порядку в мікрорайонах міста: - ГПОП № 1 (пр. Відродження, 7) - ГПОП № 2 (вул. Наливайка, 2) - ГПОП № 3 (пр. Волі 33а) - ГПОП № 5 (вул. Бенделіані, 7) -ГПОП № 6 (пр. Президента Грушевського, 1) - ГПОП № 7 (пр. Молоді 17) - ГПОП № 8 (вул. Червоного Хреста, 16) - ГПОП № 9 (вул. Федорова, 9). Придбати для громадських пунктів охорони порядку меблі, засоби зв’язку, оргтехніку, провести поточний ремонт приіщень | Луцький ВП ГУНП, виконавчі органи Луцької міської ради | 2016 – 2017 | Бюджет м. Луцька | 300 тис. грн.. щороку | Забезпечення функціонування на території м. Луцька 8 громадських пунктів з охорони порядку |
3. | Проводити індивідуально-профілактичну роботу з неповнолітніми, схильними до вживання спиртних напоїв, наркотичних та психотропних речовин. Забезпечити своєчасне виявлення і встановлення осіб неповнолітніх, які займаються бродяжництвом, жебракуванням, розшуку їх батьків, опікунів, з метою повернення в сім’ї. | Відділ у справах сім’ї та молоді, служба у справах дітей Луцької міської ради, Луцький ВП ГУНП | 2016 – 2017 | Зменшення кількості неповнолітніх, схильних до вживання алкогольних напоїів, наркотичних та психотропних речовин | ||
4. | Здійснювати аналіз стану громадсього порядку в місцях розташування і роботи нічних закладів торгівлі, дискотек, клубів. В разі виявлення чинників, що прямо впливають на стан вуличної злочинності і безпеку громадян, готувати відповідні подання і забезпечити реагування щодо обмеження режиму роботи зазначених закладів. | Луцький ВП ГУНП , Управління розвитку підприємництва та реклами міської ради | 2016 – 2017 р.р. | Забезпечення громадського спокою | ||
5. | Придбати та встановити відеотехніку для відеоспостереження за аварійно небезпечними ділянками вулиць та місць найбільш частого скоєння порушень громадського порядку | Департамент житлово-комунального господарства міської ради, Луцький ВП ГУНП | 2016 – 2017 р.р. | 300 тис. грн. щороку | Забезпечення функціонування на території м. Луцька системи відео нагляду за поведінкої громадян в громадських місцях |
Секретар міської ради Ю. Вусенко