1. Головна
  2. Документи
  3. Рішення міської ради
Чинний
Рішення міської ради від 18.12.2012 №35/70 м. Луцьк

Про Програму заходів щодо забезпечення особистої безпеки громадян та протидії злочинності на 2013 – 2015 роки

З метою забезпечення активної наступальної протидії, активного реагування на звернення громадян, підвищення результативності роботи органів внутрішніх справ з профілактики правопорушень, розкриття кримінальних проявів та підтримання належного правопорядку, більш широкого залучення населення до участі в роботі громадських формувань з охорони громадського порядку, керуючись ст. 26 Закону України  « Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

 1. Затвердити Програму заходів щодо забезпечення особистої безпеки громадян та протидії злочинності на 2013-2015 роки (додається).

2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю, депутатської діяльності, етики та регламенту (Боруцький С.Ю.)

 

 

Міський голова                                                                              Микола Романюк

 

Додаток до рішення

 

Програма забезпечення    особистої    безпеки    громадян та протидії злочинності   на 2013-2015 роки
 
1. Паспорт Програми  
1. Ініціатор розроблення Програми Луцький МВ УМВС України у Волинській області
2. Розробник Програми Луцький МВ УМВС України у Волинській області
3. Головний виконавець Програми Луцький МВ УМВС України у Волинській області
4. Учасники Програми Луцький МВ УМВС України у Волинській області, виконавчі органи міської ради
5. Термін реалізації програми 2013-2015 роки
6. Загальний обсяг фінансових ресурсів необхідних для реалізації Програми, всього 1 350 000 грн.
  у тому числі:  
  коштів міського бюджету 1 350 000 грн.
  коштів інших джерел ----
2. Загальні положення
Стан правопорядку в м. Луцьку впливає на його соціально-економічний розвиток. Забезпечення правопорядку здійснюється шляхом виявлення винних у вчиненні протиправних дій осіб та притягнення їх до передбаченої законом відповідальності, а також запровадження форм і методів профілактики правопорушень з метою усунення причин та запобігання виникненню умов, що сприяють їх вчиненню. Завдячуючи Програмі забезпечення  особистої безпеки громадян та протидії злочинності на 2010-2012 роки здійснення заходів з профілактики злочинності в цей період дало змогу певною мірою покращити стан правопорядку в місті та удосконалити систему профілактики правопорушень. В 2012 році порівняно з 2010 роком збільшилась кількість злочинів загальнокримінальної спрямованості, разом з тим спостерігається спад злочинів, учинених неповнолітніми. Кількість грабежів зменшилась майже в два рази, хоча кількість злочинів, вчинених у громадських місцях та на вулицях, алишається приблизно сталою. Однією з причин цього є недостатнє фінансування Луцького МВ УМВС України у Волинській області. Ця Програма спрямована на забезпечення ефективності здійснення узгоджених заходів щодо профілактики правопорушень та усунення причин, що зумовили вчинення протиправних дій.
3. Мета Програми
Метою Програми є: - запобігання виникненню умов, що сприяють вчиненню правопорушень; - удосконалення методів роботи з їх профілактики; - забезпечення захисту конституційних прав та свобод людини на основі чітко визначених пріоритетів; - створення умов для проведення ефективної правової та виховної роботи серед населення, поступового нарощування зусиль у цій справі правоохоронних органів, органів місцевого самоврядування та громадськості.
4. Завдання Програми:
4.1. Оптимізація структури органів, установ та організацій, що здійснюють заходи з профілактики правопорушень. 4.2. Підвищення рівня фахової підготовки посадових і службових осіб, що здійснюють заходи з профілактики правопорушень. 4.3. Розроблення нових форм і методів профілактики правопорушень та запровадження їх у практику. 4.4. Посилення контролю за дотриманням законодавства під час провадження господарської діяльності, набуття та реалізації майнових прав. 4.5. Усунення причин виникнення тіньового сектору економіки та створення умов для його ліквідації. 4.6. Забезпечення захисту прав інтелектуальної власності та збереження історико-культурних цінностей. 4.7. Запобігання вчиненню злочинів, пов'язаних з торгівлею людьми, виявлення та притягнення до кримінальної відповідальності осіб, причетних до їх вчинення. 4.8. Удосконалення роботи із соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі. 4.9. Забезпечення розвитку мережі соціальних закладів, зокрема для бездомних громадян і безпритульних дітей. 4.10. Забезпечення захисту законних інтересів неповнолітніх, зокрема захисту від жорстокого поводження, експлуатації та насильства. 4.11. Виконання інформаційно-пропагандистських та культурно-виховних програм профілактики правопорушень. 4.12 Удосконалення форм і методів профілактики правопорушень та підвищення ефективності оперативно-розшукових заходів у сфері протидії організованій злочинності та корупції. 4.14 Удосконалення інформаційно-аналітичного та матеріально-технічного забезпечення профілактичної діяльності.  
5. Очікувані результати
5.1. Активізація діяльності органів місцевого самоврядування, пов'язана з профілактикою правопорушень, удосконалення механізму координації роботи із залучення до цього процесу громадськості. 5.2. Створення системи профілактики правопорушень, яка буде спрямованої на соціальну адаптацію осіб, звільнених з місць позбавлення волі, посилення боротьби з алкоголізмом, наркоманією, злочинністю та бездоглядністю неповнолітніх, іншими антисоціальними явищами. 5.3. Підвищення рівня правової освіти населення та правового виховання молоді шляхом запровадження сучасних форм і методів профілактики, розроблення інформаційно-пропагандистських та культурно-виховних програм, спецкурсів, підготовки і видання підручників з питань профілактики правопорушень. 5.5. Запобігання незаконному втручанню у роботу бюджетоутворюючих галузей економіки регіонів, кредитно-фінансової системи, зовнішньоекономічну діяльність. 5.5. Покращення роботи з виявлення порушень, пов'язаних з розкраданням або нецільовим використанням коштів місцевого бюджету, незаконним використанням авторських прав і випуском контрафактної продукції, корупцією серед державних службовців та інших посадових і службових осіб. 5.6. Удосконалення системи державного контролю за станом роботи із запобігання хабарництву і корупції, іншим зловживанням посадових і службових осіб та своєчасного виявлення. 5.7. Підвищення оперативності реагування на вчинені правопорушення та їх виявлення шляхом удосконалення технічних засобів контролю за ситуацією в громадських місцях, створення відповідних систем накопичення та обміну інформацією між підрозділами ОВС та виконавчими органами міської ради. 5.8. Стабілізація криміногенної ситуації в місті шляхом подолання правового нігілізму та запобігання криміналізації населення.
6. Строки виканання Програми
Програма запланована на 2013 – 2015 роки  
7. Фінансове забезпечення Програми 7.1. Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. 7.2. Обсяг фінансування Програми може уточнюватись у процесі складання проекту міського бюджету на відповідний рік. 7.3. Контроль за використанням бюджетних коштів, передбачених для здійснення заходів, визначених Програмою, здійснюється в порядку, встановленому законодавством.         
7.4. Ресурсне забезпечення Програми наведене в таблиці  
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми 2013 рік 2014 рік 2015 рік Усього витрат на виконання Програми
Оьсяг ресурсів, усього, у тому числі: 450 000 грн 450 000 грн 450 000 грн 1 350 000 грн
міський бюджет 450 000 грн 450 000 грн 450 000 грн 1 350 000 грн
Кошти не бюджетних джерел ---- ---- ---- ----
Інші кошти ---- ---- ---- ----
8. Заходи Програми з профілактики правопорушень забезпечення    особистої    безпеки    громадян та      протидії злочинності            на 2013-2015 роки
№ з/п

Завдання, визначені програмою

Відповідальні за виконання Строк виконання Джерела фінансування Орієнтовний обсяг фінансування Очікувані результати
1.                                             Забезпечити тісну взаємодію Луцького МВ УМВС України у Волинській області з громадським формуванням з охорони громадського порядку “Варта порядку”. Організувати роботу щодо залучення жителів м. Луцька до участі в охороні громадського порядку. Для виконання на території м. Луцька Закону України “Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону”. Забезпечення підтримки громадського формування “Варта порядку”, проведення спільних рейдів, патрулювань, заохочення членів громадського формування за конкретний внесок в забезпечення правопорядку в м. Луцьку, а також інших громадян у разі їх участі в попередженні та розкритті злочинів Луцький МВ УМВС, Луцька міська рада 2013 – 2015 р.р.           Бюджет м. Луцька 150 тис. грн. щороку   Забезпечення громадського порядку на території м. Луцька
2. Забезпечити функціонування на території м. Луцька 8 громадських пунктів з охорони порядку в мікрорайонах міста - ГПОП № 1 (пр. Відродження, 7) - ГПОП № 2 (вул. Наливайка, 2) - ГПОП № 3 (пр. Волі 33а) - ГПОП № 5 (вул. Бенделіані, 7) - ГПОП № 6 (пр. Президента Грушевського, 1) - ГПОП № 7 (пр. Молоді 17) - ГПОП № 8 (вул. Червоного Хреста, 16) - ГПОП № 9 (вул. Федорова, 9) Придбати для громадських пунктів охорони порядку  меблі, засобів зв’язку, оргтехніку, провести поточний ремонт приіщень Луцький МВ УМВС, Луцька міська рада 2013 – 2015 р.р. Бюджет м. Луцька 150 тис. грн.. щорічно   Забезпечення функціонування на території м. Луцька 8 громадських пунктів з охорони порядку
3. Проводити індивідуально-профілактичну роботи з неповнолітніми схильними до вживання спиртних напоїв, наркотичних та психотропних речовин. Забезпечити своєчасне виявлення і встановлення осіб неповнолітніх, які займаються бродяжництвом, жебракуванням, розшуку їх батьків, опікунів, з метою повернення в сім’ї. Відділ у справах сім’ї та молоді Луцької міської ради, служба міської ради у справах дітей,  Луцький МВ УМВС 2013 – 2015 р.р.       Зменшення кількості неповнолітніх схильних до вживання алкогольних напоїів, наркотичних та психотропних речовин
4. Здійснювати аналіз стану громадсього порядку в місцях розташування і роботи, нічних закладів торгівлі, дискотек, клубів. В разі виявлення чинників, які прямо впливають на стан вуличної злочинності і безпеку громадян готувати відповідні подання і забезпечити реагування щодо обмеження режиму роботи зазначених закладів. Луцький МВ УМВС, Управління розвитку підприємництва та реклами міської ради 2013 – 2015 р.р.     Забезпечення громадського спокою
5. Придбати та встановити відеотехніку для відеоспостереження за аварійно небезпечними ділянками вулиць та місць найбільш частішого скоєння порушень громадського порядку Департамент житлово-комунального господарства міської ради, Луцький МВ УМВС 2013 – 2015 р.р.   150 тис. грн. щорічно Забезпечення функціонування на території м. Луцька системи відео нагляду за поведінкої громадян в громадських місцях

 

 

Секретар міської ради                                                                                Григорій Пустовіт