1. Головна
  2. Документи
  3. Розпорядження міського голови з кадрових питань
Чинний
Розпорядження міського голови з кадрових питань від 10.05.2012 №123-рг м. Луцьк

Про Процедуру повідомлення про нещасний випадок, що стався з працівником виконавчого органу Луцької міської ради

На виконання вимог Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 № 123, з метою своєчасного і якісного проведення розслідування:

  1. Затвердити Процедуру повідомлення про нещасний випадок, що стався з працівником  виконавчого органу Луцької  міської ради під час виконання службових обов’язків, згідно з додатком. 
  2.  Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.


 Міський голова                                                                           Микола Романюк


Чепурний 248948