Луцька міська рада
Розпорядження міського голови з кадрових питань
від 10.05.2012
№123-рг
м. Луцьк
Про Процедуру повідомлення про нещасний випадок, що стався з працівником виконавчого органу Луцької міської ради
На виконання вимог Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 № 123, з метою своєчасного і якісного проведення розслідування:
- Затвердити Процедуру повідомлення про нещасний випадок, що стався з працівником виконавчого органу Луцької міської ради під час виконання службових обов’язків, згідно з додатком.
- Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Міський голова Микола Романюк
Чепурний 248948