1. Головна
  2. Документи
  3. Розпорядження міського голови з питань основної діяльності
Чинний
Розпорядження від 19.05.2011 №231 м. Луцьк

Про проведення інвентаризації зелених насаджень

         На виконання п.4 та п.5 доручення Кабінету Міністрів України від 14.06.2010 № 34892/1/1-10 „До доповідної записки Управління експертизи та аналізу розвитку техногенної, екологічної, ядерної безпеки та природокористування Секретаріату Кабінету Міністрів України від 19 травня 2010 року”, п.2.5 та п.2.6 розпорядження голови Волинської обласної державної адміністрації від 9 березня 2011 року № 99 „Про забезпечення належного благоустрою і впорядкування населених пунктів області”, керуючись ст. 33 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 28 Закону України „Про благоустрій населених пунктів”, з метою отримання достовірних даних щодо кількісних і якісних характеристик зелених насаджень на території міста, їх збереження та відновлення:

1. Балансоутримувачам, власникам та користувачам земельних ділянок, керівникам підприємств, установ, організацій усіх форм власності, на території яких розташовані зелені насадження, в період з травня до вересня 2011 року провести інвентаризацію зелених насаджень у відповідності до Інструкції з інвентаризації зелених насаджень у населених пунктах України, затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24.12.2001 № 226 (зі змінами, внесеними згідно з наказами Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства від 10.04.2006 № 105 і від 16.01.2007 № 8).

 2. Призначити відповідальних за організацію робіт з проведення інвентаризації зелених насаджень балансоутримувачами об’єктів благоустрою міської комунальної власності:

2.1. Зелених насаджень загального користування (парки, сквери, бульвари, при групі житлових будинків, лісопарки та інші, які мають вільний доступ для відпочинку) та спеціального призначення (насадження транспортних магістралей і вулиць) – департамент житлово-комунального господарства (Кубіцький І.Є.). 

2.2. Зелених насаджень обмеженого користування на територіях загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів – управління освіти (Гребенюк О.В.).

2.3. Зелених насаджень обмеженого користування на територіях закладів охорони здоров’я – управління охорони здоров’я (Кошель Ф.Г.).

2.4. Зелених насаджень обмеженого користування на територіях закладів культури – управління культури (Гнатів Т.Ф.).

2.5. Зелених насаджень обмеженого користування на територіях закладів фізичної культури та спорту – комітет по фізичній культурі та спорту (Тонконог В.І.).

  3. Керівникам підприємств, установ, організацій усіх форм власності, балансоутримувачам, власникам та користувачам земельних ділянок в термін до 10 жовтня 2011 року подати у відділ екології Луцької міської ради  (вул. Богдана Хмельницького, 40а) один примірник паспорта об’єкта зеленого господарства, складеного за результатами проведеної інвентаризації, для складання зведеного реєстру зелених насаджень, та пропозиції до Програми збереження зелених насаджень міста Луцька на 2012 – 2015 роки за формою, наведеною в додатку.

 4. Департаменту житлово-комунального господарства (Кубіцький І.Є.), відділу екології (Сорока Б.Г.) за результатами проведеної інвентаризації зелених насаджень в термін до 31 жовтня 2011 року розробити проект Програми збереження зелених насаджень міста Луцька на 2012 – 2015 роки.

 5. Відділу інформаційної роботи (Балюк З.В.) довести це розпорядження через засоби масової інформації до відома громадськості.

 6. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови Соколовську Л.М.

  

Міський голова                                                                     Микола Романюк

  

Сорока 724 160

Додаток

 до розпорядження міського голови

                                                                    від  19.05.2011  №  231

 

 Пропозиції до Програми збереження зелених насаджень міста Луцька

на 2012 – 2015 роки _____________________________________________

                                  (підприємство, установа, організація)

 

з/п

Зміст заходу

Джерела фінансува-

ння

Сума, тис. грн.

Терміни виконання, роки

2012

2013

2014

2015

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник __________________                                         (Прізвище, ініціали)

                      М.П.

 Виконавець:

 

Заступник міського голови,

керуючий справами виконкому                                                    Юрій Вербич