Про Регламент роботи Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку в новій редакції
Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про перелік документів дозвільного характеру», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 «Про затвердження примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», з метою втілення новаторського організаційного принципу, забезпечення максимально сприятливих умов для швидкого вирішення проблем громади міста та бізнесу, надання якісних адміністративних послуг суб’єктам звернень, виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити Регламент роботи Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку в новій редакції згідно з додатком 1.
2. Затвердити графік прийому суб’єктів звернень у Центрі надання адміністративних послуг у місті Луцьку згідно з додатком 2.
3. Департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» (Карп’як Л.В.) довести рішення до відома суб’єктів надання адміністративних послуг та надавачів супутніх послуг у ЦНАП.
4. Відділу інформаційної роботи (Балюк З.В.) довести рішення до відома громадськості через засоби масової інформації.
5. Вважати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету міської ради від 18.02.2015 № 82-1 «Про Регламент роботи Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку», зі зміною від 17.02.2016 № 79-1.
6. Контроль за виконанням рішення покласти секретаря міської ради Пустовіта Г.О.
Секретар міської ради Григорій Пустовіт
Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому Юрій Вербич
Карп'як 777870