Про робочу групу з обстеження засобів зовнішньої реклами та вивісок в місті Луцьку
Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про рекламу», «Про благоустрій населених пунктів», рішеннями Луцької міської ради від 28.02.2011 № 6/42 «Про відновлення комунального підприємства «Луцькреклама» зі змінами, від 26.01.2012 № 20/89 «Про функціонування комунального підприємства «Луцькреклама» зі змінами, від 25.05.2016 № 9/6 «Про Концепцію розміщення та розвитку зовнішньої реклами та вивісок в місті Луцьку», від 25.05.2016 № 9/9 «Про Порядок розміщення вивісок у місті Луцьку», від 29.07.2009 № 44/2 «Про Правила благоустрою міста Луцька» зі змінами, рішенням виконавчого комітету Луцької міської ради 03.11.2011 № 770-1 «Про Порядок розміщення зовнішньої реклами у місті Луцьку та Порядок проведення демонтажу, обліку, зберігання і реалізації засобів зовнішньої реклами» зі змінами, від 16.02.2012 № 83-1 «Про деякі питання щодо розміщення зовнішньої реклами в місті Луцьку», з метою забезпечення належного благоустрою міста, покращення його рекламно-інформаційного середовища, впорядкування вивісок, засобів зовнішньої реклами та місць їх розміщення:
1. Затвердити робочу групу з обстеження засобів зовнішньої реклами та вивісок в місті Луцьку (далі – Робоча група) у складі згідно з додатком.
2. Робочій групі до 1 липня 2019 року провести обстеження вивісок, засобів зовнішньої реклами та місць їх розміщення на предмет виявлення незадовільного їх стану.
3. Організацію проведення засідань Робочої групи покласти на управління розвитку підприємництва та реклами міської ради.
4. За результатами проведених обстежень КП «Луцькреклама» вжити всіх необхідних заходів для приведення зовнішнього рекламно-інформаційного оформлення міста в належний стан.
5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови Петрочука К. П.
Секретар міської ради Григорій ПУСТОВІТ
Чемерис 777 884