1. Головна
  2. Документи
  3. Рішення виконавчого комітету
Чинний
Рішення виконавчого комітету від 17.02.2016 №78-1 м. Луцьк

Про роботу департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»

Розглянувши інформацію про роботу департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку», керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», «Про звернення громадян», постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 «Про затвердження примірного регламенту центру надання адміністративних послуг»,  з метою втілення новаторського принципу організаційної єдності в частині надання адміністративних послуг, забезпечення максимально сприятливих умов для швидкого вирішення проблем громади міста та бізнесу, підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради, виконавчий комітет міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

1. Інформацію про роботу департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» протягом 2015 року взяти до відома (додається).

2. Заступникам міського голови:

2.1. Роботу з суб’єктами звернень вважати одним із пріоритетних заходів, спрямованих на захист законних прав і свобод громадян, підвищення якості надання адміністративних послуг населенню, забезпечення максимально сприятливих умов для швидкого вирішення потреб громади  міста.

2.2. Вживати невідкладних заходів щодо розгляду заяв від суб’єктів звернень, особливо тих, що стосуються недоліків у роботі суб’єктів надання адміністративних  послуг, їх посадових осіб, для припинення неправомірних

дій та скасування незаконних рішень. Взяти під особистий контроль їх розгляд та виконання.

2.3. Посилити контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг вимог Законів України «Про адміністративні послуги», «Про звернення громадян».

3. Суб’єктам надання адміністративних послуг:

3.1.  Провести моніторинг актуальності адміністративних послуг на відповідність чинному законодавству, забезпечити внесення змін до  Інформаційних та Технологічних карток, про результати проінформувати департамент  «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»         до 01.03.2016.

3.2. В разі внесення змін до чинного законодавства (переліку вхідних документів, реквізитів для оплати, вартості послуги, тощо) невідкладно інформувати департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку».

3.3. Вжити заходів для скорочення паперових носіїв вхідних пакетів документів для отримання адміністративних послуг та результатів їх розгляду.

3.4. Забезпечити роботу щодо розгляду звернень замовників щодо надання адміністративних послуг в електронній базі АСКОД.

3.5. Особливу увагу звернути на результати надання адміністративних послуг в частині підготовки відмовних рішень.

3.6. Неухильно дотримуватись графіків проведення особистих прийомів громадян.

3.7. Продовжити практику проведення «прямих ефірів», «прямих телефонних ліній», «консультацій» для відкритого спілкування з замовниками, інформування про зміни в чинному законодавстві.

3.8. Активізувати роботу з веб-платформою  «Відкрите місто».

3.9. Забезпечити належний розгляд електронних петицій, що  надходять на адресу Луцької міської ради.

4. Департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» (Карп’як Л.В.):

4.1 Щомісяця аналізувати стан надання адміністративних послуг, надавати керівництву інформацію про виявлені недоліки.

4.2. Систематично надавати практичну та методичну допомогу суб’єктам надання адміністративних послуг щодо вдосконалення роботи зі зверненнями замовників.

4.3. Розширити перелік електронних послуг, що надаються в електронному форматі через Інтернет- ресурс.

4.4. Продовжити роботу щодо залучення грантових коштів для розвитку ЦНАП, створення філій у місті Луцьку.

4.5. Забезпечити проведення систематичного моніторингу  громадської думки щодо якості надання адміністративних послуг.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Романюка М.Я.

 

 

 

Міський голова                                                                           Микола Романюк

 

Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому                                                 Юрій Вербич

 

Карп'як 777 870