1. Головна
  2. Документи
  3. Рішення виконавчого комітету
Чинний
Рішення виконавчого комітету від 18.01.2017 №15-1 м. Луцьк

Про роботу департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»

На виконання законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», «Про звернення громадян», відповідно до рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 21.12.2016 № 812-1 «Про план роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради на І квартал 2017 року» та з метою забезпечення надання якісних адміністративних послуг, підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради, виконавчий комітет міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

1.1. Інформацію про роботу департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» протягом 2016 року взяти до відома (додається).

1.2. Відзначити ефективну роботу у 2016 році колективу департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» (Карп’як Л.В.) за впровадження європейських стандартів при наданні якісних адміністративних послуг суб’єктам звернень.

2. Заступникам міського голови:

2.1. Роботу з суб’єктами звернень вважати одним із пріоритетних напрямків діяльності, спрямованих на захист законних прав і свобод громадян, підвищення якості надання адміністративних послуг, забезпечення максимально сприятливих умов для оперативного вирішення потреб населення.

2.2. Вживати невідкладних заходів щодо розгляду заяв від суб’єктів звернень, особливо тих, що стосуються недоліків у роботі суб’єктів надання адміністративних  послуг, їх посадових осіб, для припинення неправомірних дій та скасування незаконних рішень. Взяти під особистий контроль вирішення зазначених питань.

2.3. Посилити контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг вимог законів України «Про адміністративні послуги», «Про звернення громадян».

3. Рекомендувати суб’єктам надання адміністративних послуг:

3.1. Провести моніторинг актуальності адміністративних послуг на відповідність чинному законодавству, забезпечити внесення змін до  Інформаційних та Технологічних карток, про результати проінформувати департамент ЦНАП до 01.02.2017.

3.2. В разі внесення змін до чинного законодавства (переліку вхідних документів, реквізитів для оплати, вартості послуги тощо) невідкладно інформувати департамент ЦНАП.

3.3. Вжити заходів для скорочення паперових носіїв вхідних пакетів документів для отримання адміністративних послуг та результатів їх розгляду.

3.4. Забезпечити з 01.02.2017 роботу щодо надання адміністративних послуг та звернень громадян в електронній базі АСКОД.

3.5. Особливу увагу звернути на результати надання адміністративних послуг в частині підготовки відмовних рішень.

3.6. Неухильно дотримуватись затверджених графіків проведення особистих прийомів громадян в приміщенні ЦНАП.

3.7. Активізувати роботу з веб-платформою «Відкрите місто».

3.8. Забезпечити належний розгляд електронних петицій, що надходять на адресу Луцької міської ради.

4. Департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» (Карп’як Л.В.):

4.1 Забезпечити постійний моніторинг стану надання адміністративних послуг, подавати керівництву інформацію про виявлені недоліки.

4.2. Систематично надавати практичну та методичну допомогу суб’єктам надання адміністративних послуг щодо вдосконалення роботи із замовниками.

4.3. Продовжити роботу щодо надання комплексних адміністративних послуг за моделлю «життєва ситуація».

4.4. Передбачити можливість, у виключних випадках, надання виїзних адміністративних послуг для пільгової категорії громадян.

4.5. Розробити комунікативну складову діяльності департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» для проведення аналітичної та промоційної кампанії.

4.6. Ініціювати роботу щодо розширення повноважень ЦНАП шляхом залучення додаткових адміністративних послуг (РАЦС, МРЕО).

4.7. Вивчити можливість залучення до роботи в ЦНАП інших  територіальних органів Міністерств та центральних органів виконавчої влади (пенсійний фонд, фіскальна служба, служба зайнятості тощо) та суб’єктів надання житлово-комунальних послуг.

4.8. Забезпечити підтримку функціонування порталу адміністративних послуг.

4.9. Запровадити он-лайн чергу з можливістю попереднього запису для отримання адміністративних послуг в ЦНАП.

4.10. Продовжувати роботу щодо популяризації переліку електронних послуг, що надаються в електронному форматі через Інтернет ресурс. Здійснювати залучення грантових коштів для розвитку та модернізації ЦНАП, створення філій у місті Луцьку та проведення навчання персоналу.

4.11. Надавати допомогу територіальним громадам, з якими підписано договори про співпрацю, в частині надання адміністративних послуг.

4.12. Вивчити можливість запровадження мобільних додатків.

4.13. Забезпечити проведення систематичного моніторингу вивчення громадської думки щодо якості надання адміністративних послуг та підвищення рівня їх надання.

5. Відділу кадрової роботи та нагород (Гудима В.М.) передбачити можливість залучення прогресивної студентської молоді до проходження виробничої практики, стажування в департаменті «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» для подальшого працевлаштування.

6. Відділу управління майном міської комунальної власності (Грабко А.В.) розглянути можливість виділення відповідних приміщень для розміщення філій ЦНАП у мікрорайонах міста.

7. Управлінню капітального будівництва (Карабан Л.В.) забезпечити проведення реконструкції (модернізації) частини адміністративного приміщення під Центр надання адміністративних послуг.

8. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Романюка М.Я.

 

 

Міський голова                                                                           Микола Романюк

 

 

Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому                                                 Юрій Вербич

 

Карп'як 777 870