1. Головна
  2. Документи
  3. Рішення виконавчого комітету
Чинний
Рішення виконавчого комітету від 16.07.2014 №404-1 м. Луцьк

Про роботу департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради у І півріччі 2014 року

Відповідно до законів України «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою підвищення якості надання адміністративних послуг суб’єктам звернень, реалізації громадянами конституційного права на звернення, виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В:

1. Інформацію про роботу департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради у І півріччі 2014 року взяти до відома (додається).

2. Заступникам міського голови:

2.1. Посилити контроль за наданням адміністративних послуг, розглядом звернень громадян  у підпорядкованих виконавчих органах міської ради, підприємствах та установах міської комунальної власності.

2.2. Особливу увагу звертати на обґрунтовані скарги, що стосуються недоліків у роботі посадових осіб виконавчих органів міської ради, працівників підприємств та установ міської комунальної власності.

3. Керівникам виконавчих органів міської ради:

3.1. Посилити персональну відповідальність та рівень виконавчої дисципліни працівників  щодо належної організації надання адміністративних послуг.

3.2. Забезпечити внесення необхідних змін до затверджених  інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг відповідно до чинного законодавства, особливу увагу звернути на переліки документів та скорочення строків надання послуг.

3.3. Здійснювати ведення документообігу щодо надання адміністративних послуг в системі АСКОД.

3.4. Забезпечити щоденний прийом вхідних пакетів документів та передачу результату послуги не пізніше наступного дня після її вирішення у департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку». 

3.5. Звернути увагу на належне виконання завдань, визначених у документах органів влади вищого рівня, рішеннях міської ради та виконавчого комітету, розпорядженнях міського голови в частині надання адміністративних послуг, розгляду звернень громадян.

3.6. Забезпечувати розміщення актуальної та повної інформації про адміністративні послуги на офіційному сайті міської ради

3.7. Забезпечити дотримання графіків особистого прийому громадян.

3.8. До 01.08.2014 проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян на оперативних нарадах у підпорядкованих виконавчих органах, наголосити на персональній відповідальності працівників за надання неповних, необґрунтованих відповідей на звернення громадян.

3.9. Посилити персональну відповідальність та рівень виконавчої дисципліни працівників виконавчих органів щодо належної організації та суворого дотримання термінів розгляду звернень, приділяти більше уваги якості підготовки статистичних звітів та аналітичних довідок про роботу зі зверненнями громадян.

3.10. Аналізувати питання, що порушуються у повторних зверненнях громадян, виявляти причини, що їх породжують, та за результатами такого аналізу вносити звернення на розгляд постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

3.11. Щокварталу до 5 числа місяця, що настає за звітним періодом,  надавати у відділ звернень громадян департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» інформацію про організацію роботи зі зверненнями громадян, інформаційними запитами та вжиті заходи, спрямовані на реалізацію конституційного права громадян на звернення, вивчати причини зростання кількості звернень з певної тематики з подальшим урахуванням при підготовці планів роботи, програм соціального та економічного розвитку міста.

3.12. Посилити рівень виконавської дисципліни при розгляді інформаційних запитів, забезпечивши виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» в частині дотримання термінів, змісту та повноти відповіді.

3.13. Забезпечити ефективний та оперативний розгляд повідомлень, що надходять від громадян через Інтерактивну веб-платформу «Відкрите Місто» та під час проведення «прямих ефірів» керівництвом міської ради. 

3.14. Забезпечити оперативне реагування на телефонні звернення громадян, що надходять в групу оперативного реагування «15-80» департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку», своєчасно інформувати фахівців групи про результати розгляду звернень.

4. Департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради (Карп’як Л.В.):

4.1. Забезпечити дотримання чинного законодавства в частині надання адміністративних послуг виконавчими органами міської ради.

4.2. Координувати роботу  територіальних органів центральних органів виконавчої влади та структурних підрозділів облдержадміністрації щодо надання адміністративних послуг.

4.3. Затвердити Реєстр адміністративних послуг, враховуючи зміни у чинному законодавстві.

4.4. Запровадити електронний кабінет для суб’єктів звернень з можливістю запису в електронну чергу, замовлення адміністративної послуги, перегляду етапів розгляду та отримання результату послуги.    

4.5. Щомісяця, щокварталу аналізувати стан роботи щодо надання адміністративних послуг, розгляду звернень громадян виконавчими органами міської ради, подавати керівництву інформацію про виявлені недоліки.

4.6. Надавати методичну допомогу для працівників виконавчих органів міської ради, підприємств та установ міської комунальної власності, відповідальних за надання адміністративних послуг, роботу зі зверненнями громадян та доступ до публічної інформації.    

5. Відділу  інформаційної роботи (Балюк З.В.) систематично висвітлювати через засоби масової інформації та офіційний сайт міської ради матеріали щодо організації роботи департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради.

6. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Романюка М.Я.

Міський голова                                                                           Микола Романюк 

 

Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому                                                 Юрій Вербич

 

Карп’як 777870