1. Головна
  2. Документи
  3. Рішення виконавчого комітету
Чинний
Рішення виконавчого комітету від 24.01.2018 №12-1 м. Луцьк

Про роботу департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» у 2017 році

На виконання законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», «Про звернення громадян», розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.10.2017 № 782 «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523», відповідно до рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 20.12.2017 № 824-1 «Про план роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради на 2018 рік» та з метою розвитку системи надання якісних адміністративних послуг, підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради, виконавчий комітет міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

1. Інформацію про роботу департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» протягом 2017 року взяти до відома (додається).

2. Відзначити ефективну роботу у 2017 році колективу департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» (Карп’як Л.В.) за впровадження новітніх технологій при наданні адміністративних послуг суб’єктам звернень та висловити подяку від імені виконавчого комітету.

3. Першому заступнику, заступникам міського голови, заступнику міського голови, керуючому справами виконкому:

3.1. Посилити контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг вимог законів України «Про адміністративні послуги», «Про звернення громадян», термінів надання адміністративних послуг.

3.2. Вживати невідкладних заходів щодо розгляду заяв суб’єктів звернень, особливо тих, що стосуються недоліків у роботі суб’єктів надання адміністративних послуг, їх посадових осіб, для припинення неправомірних дій та скасування незаконних рішень.

4. Рекомендувати суб’єктам надання адміністративних послуг:

4.1. Своєчасно готувати проекти рішень на засідання виконавчого комітету міської ради та сесії міської ради для забезпечення дотримання термінів надання адміністративних послуг.

4.2. Забезпечити якісне надання послуг з меншими часовими витратами, використовуючи відповідні Реєстри.

4.3. Вжити заходів для скорочення паперових носіїв вхідних пакетів документів, запровадивши роботу в електронній базі АСКОД.

4.4. Актуалізувати переліки послуг та провести моніторинг Інформаційних та Технологічних карток на відповідність чинному законодавству, забезпечити внесення змін та про результати проінформувати департамент ЦНАП до 01.02.2018.

4.5. В разі внесення змін до чинного законодавства (переліку вхідних документів, реквізитів для оплати, вартості послуги тощо) невідкладно інформувати департамент ЦНАП.

4.6. Особливу увагу звертати на результати надання адміністративних послуг в частині підготовки відмовних рішень.

4.7. Посилити контроль та виконавську дисципліну посадових і службових осіб з метою належної організації роботи зі зверненнями громадян та забезпечення результативності вирішення порушених у них питань.

4.8. Неухильно дотримуватись термінів розгляду звернень громадян, визначених статтею 20 Закону України «Про звернення громадян», та своєчасно надавати відповіді авторам звернень; звернення, які не потребують додаткового вивчення, розглядати і вирішувати невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.

4.9. Звернути особливу увагу на вирішення питань, порушених у колективних зверненнях, забезпечити першочерговий розгляд звернень соціально незахищених верств населення і осіб, які мають особливі заслуги перед Україною.

4.10. Неухильно дотримуватись затверджених графіків проведення особистих прийомів громадян в приміщенні ЦНАП.

4.11. Забезпечити належний розгляд електронних петицій, що надходять на адресу Луцької міської ради.

5. Департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» (Карп’як Л.В.):

5.1. Забезпечити постійний моніторинг стану надання адміністративних послуг, інформувати керівництво про виявлені недоліки.

5.2. Систематично надавати практичну та методичну допомогу суб’єктам надання адміністративних послуг щодо вдосконалення роботи із замовниками.

5.3. Продовжити роботу щодо надання комплексних адміністративних послуг за моделлю «життєва ситуація».

5.4. Передбачити можливість, у виключних випадках, роботи «виїзного адміністратора» для надання адміністративних послуг пільговим категоріям громадян.

5.5. Ініціювати роботу щодо розширення повноважень ЦНАП шляхом залучення додаткових адміністративних послуг інших територіальних органів Міністерств та центральних органів виконавчої влади.

5.6. Запровадити он-лайн чергу з можливістю попереднього запису для отримання адміністративних послуг в ЦНАП.

5.7. Забезпечити підтримку функціонування порталу електронних сервісів Волині.

5.8. Продовжувати роботу щодо популяризації переліку електронних послуг, що надаються в електронному форматі через Інтернет ресурс.

5.9. Забезпечити проведення систематичного моніторингу вивчення громадської думки щодо роботи ЦНАП та оперативного реагування на пропозиції та скарги замовників.

5.10. Здійснювати залучення грантових коштів для створення філії ЦНАП у місті Луцьку, придбання мобільного робочого місця та проведення навчання персоналу.

5.11. Забезпечити проведення заходів з підвищення рівня загальної та юридичної грамотності серед населення для мінімізації непорозумінь та конфліктних ситуацій під час надання адміністративних послуг.

6. Відділу обліку та звітності (Горай С.Г.) спільно з відділом програмно- комп’ютерного забезпечення (Король О.А.) забезпечити придбання та встановлення ліцензій для структурних підрозділів міської ради для надання адміністративних послуг в електронній базі АСКОД.

7. Відділу кадрової роботи та нагород (Гудима В.М.) передбачити можливість залучення прогресивної студентської молоді для проходження виробничої практики, стажування в департаменті «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» для подальшого працевлаштування.

8. Відділу управління майном міської комунальної власності (Грабко А.В.):

8.1. Забезпечити виконання рішення виконавчого комітету від 06.09.2017 № 522-11 «Про продовження оренди нежитлового приміщення на пр-ті Соборності, 18».

8.2. Повідомити Головне територіальне управління юстиції у Волинській області про закінчення 28.02.2018 терміну дії договору та необхідність своєчасного звільнення орендованого приміщення.

9. Контроль за виконанням рішення покласти на секретаря міської ради Пустовіта Г.О.

 

 

Секретар міської ради                                                            Григорій Пустовіт

 

 

Заступник міського голови,

керуючий справами виконкому                                             Юрій Вербич

 

Карп'як 777870