1. Головна
  2. Документи
  3. Рішення виконавчого комітету
Чинний
Рішення виконавчого комітету від 23.01.2019 №9-1 м. Луцьк

Про роботу департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» у 2018 році

На виконання законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», «Про звернення громадян», розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.10.2017 № 782 «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523», відповідно до рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 18.12.2018 № 858-1 «Про план роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради на І квартал 2019 року» та з метою розвитку системи надання якісних адміністративних послуг, підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради, виконавчий комітет міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

1. Інформацію про роботу департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» протягом 2018 року взяти до відома (додається).

2. Першому заступнику, заступнику міського голови, заступнику міського голови, керуючому справами виконкому:

2.1. Здійснювати контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг вимог законів України «Про адміністративні послуги», «Про звернення громадян», термінів надання адміністративних послуг.

2.2. Вживати заходів щодо розгляду заяв суб’єктів звернень, особливо тих, що стосуються недоліків у роботі суб’єктів надання адміністративних послуг, їх посадових осіб, для припинення неправомірних дій та скасування незаконних рішень.

3. Суб’єктам надання адміністративних послуг:

3.1. Забезпечити якісне надання послуг відповідно до законодавства та Інструкції з діловодства у Луцькій міській раді.

3.2. Вживати заходів для скорочення паперових носіїв вхідних пакетів документів, використовуючи відповідні Реєстри.

3.3. Своєчасно готувати проекти рішень на засідання виконавчого комітету міської ради та сесії міської ради для забезпечення дотримання термінів надання адміністративних послуг.

3.4. Провести моніторинг актуальності переліків послуг, Інформаційних та Технологічних карток на відповідність чинному законодавству, в разі необхідності, внести зміни та про результати проінформувати департамент ЦНАП до 20.02.2019.

3.5. В разі внесення змін до чинного законодавства (переліку вхідних документів, реквізитів для оплати, вартості послуги тощо) невідкладно письмово інформувати департамент ЦНАП.

3.6. Забезпечити роботу щодо проходження адміністративних послуг в системі АСКОД відповідно до затвердженого Регламенту.

3.7. В разі підготовки відмовного рішення за результатом розгляду адміністративної послуги, надавати заявникам роз’яснення щодо підстав відмови та порядку оскарження рішення.

3.8. Посилити контроль та виконавську дисципліну посадових і службових осіб з метою належної організації роботи зі зверненнями громадян.

3.9. Підвищити результативність розгляду звернень, що надійшли від членів сімей загиблих військовослужбовців, учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни.

3.10. Проводити особистий прийом громадян відповідно до затверджених графіків та забезпечити належне ведення обліку відвідувачів та документів по зверненнях на прийомах.

3.11. Неухильно дотримуватись термінів розгляду звернень громадян, визначених статтею 20 Закону України «Про звернення громадян», та своєчасно надавати відповіді авторам звернень.

3.12. Проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік у підпорядкованих установах, організаціях, комунальних підприємствах міста та за результатами підготувати відповідні довідки.  При виявлені порушень вимог чинного законодавства, з’ясувати причини їх виникнення, заслухати порушників виконавчої дисципліни на нарадах (планових засіданнях) та вжити дієвих заходів, щодо упередження фактів порушень у подальшій їх роботі.

3.13. Неухильно дотримуватись затверджених графіків проведення особистих прийомів громадян в приміщенні ЦНАП.

3.14. Забезпечити належний розгляд електронних петицій, що надходять на адресу Луцької міської ради.

4. Департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» (Л. Карп’як):

4.1. Забезпечити постійний моніторинг стану надання адміністративних послуг, звернень громадян, інформувати керівництво про виявлені недоліки.

4.2. Надавати практичну та методичну допомогу суб’єктам надання адміністративних послуг щодо вдосконалення роботи із замовниками.

4.3. Продовжити роботу щодо надання комплексних послуг за моделлю «життєва ситуація».

4.4. Забезпечити роботу «виїзного адміністратора» для надання адміністративних послуг пільговим категоріям громадян, відповідно до затвердженого Регламенту.

4.5. Продовжити роботу щодо розширення повноважень ЦНАП шляхом залучення додаткових адміністративних послуг інших територіальних органів міністерств та центральних органів виконавчої влади.

4.6. Забезпечити актуальність інформації на Порталі електронних сервісів Волині (http://e-services.volyn.ua).

4.7. Інформувати громадськість про можливість отримання електронних послуг через Інтернет ресурс (http://e-services.volyn.ua).

4.8. Забезпечити проведення систематичного моніторингу вивчення громадської думки щодо роботи ЦНАП та оперативного реагування на пропозиції та скарги замовників.

4.9. Здійснювати залучення грантових коштів та інших джерел фінансування для створення філії ЦНАП у місті Луцьку та проведення навчання персоналу.

4.10. Створити робочу групу з питань розвитку системи надання адміністративних послуг у місті Луцьку.

5. Департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» (Л. Карп’як), управлінню інформаційно-комунікаційних технологій (О. Король), загальному відділу (Н. Бортнік) розробити алгоритм дій проходження електронної версії адміністративної послуги в системі АСКОД до 20.02.2019 та направити суб’єктам надання послуг до виконання.

6. Відділу кадрової роботи та нагород (В. Гудима) передбачити можливість залучення студентської молоді для проходження виробничої практики, стажування в департаменті «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» для подальшого працевлаштування.

7. Контроль за виконанням рішення покласти на секретаря міської ради Г. Пустовіта.

 

 

Секретар міської ради                                                          Григорій ПУСТОВІТ

 

 

Заступник міського голови,

керуючий справами виконкому                                           Юрій ВЕРБИЧ

 

 

Карп'як 777 870