Про роботу комунальної установи Луцького міського трудового архіву
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішенням виконавчого комітету Луцької міської ради від 17.02.2011 №138-1 «Про порядок призначення керівників підприємств, установ, організацій та закладів, що є у міській комунальній власності», заслухавши звіт завідувача комунальної установи Луцького міського трудового архіву Карєвої Л.В., розглянувши інформацію про результати перевірки стану кадрової, правової роботи, діловодства, зберігання документів, організації контролю та роботи зі зверненнями громадян у комунальній установі Луцькому міському трудовому архіві, виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Звіт про роботу комунальної установи Луцького міського трудового архіву та інформацію про результати перевірки стану кадрової, правової роботи, діловодства, зберігання документів, організації контролю та роботи зі зверненнями громадян у комунальній установі Луцькому міському трудовому архіві взяти до відома (додається).
2. Зобов’язати завідувача комунальної установи Луцького міського трудового архіву Карєву Л.В.:
2.1. Забезпечити дотримання чинного законодавства в роботі зі зверненнями громадян та належне виконання нормативно-правових актів, спрямованих на задоволення їх конституційних прав.
2.2. Дотримуватись Рекомендацій Державного архіву Волинської області з ведення обліку документів в Трудових архівах.
2.3. До 25 вересня 2013 року:
- завершити суцільне перевіряння наявності справ у комунальній установі Луцькому міському трудовому архіві, документально оформити його результати;
- завершити 100% картонування справ, які надійшли на зберігання до установи;
- розробити, схвалити експертною комісією установи та подати на розгляд експертної комісії архівного відділу міської ради індивідуальну інструкцію з діловодства відповідно до Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року №1242;
- запровадити комп’ютеризовану систему діловодства.
2.4. Впроваджувати конкретні заходи щодо покращення фінансового стану установи, надавати платні послуги з впорядкування документів суб’єктам господарювання.
2.5. Безкоштовний прийом документів в комунальну установу здійснювати лише за розпорядженням міського голови.
2.6. Організувати та забезпечити продовження ремонтних робіт та облаштування додаткового приміщення для зберігання архівних документів на вул. Бенделіані, 7.
3. Управлінню фінансів та бюджету (Єлова Л.А.) при формуванні бюджету міста на 2013 рік передбачити кошти на завершення ремонту додатково виділеного приміщення комунальної установи Луцького міського трудового архіву та його облаштування.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.
Міський голова Микола Романюк
Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому Юрій Вербич
Дрейчан 724760