Про роботу управління освіти, підсумки 2012-2013 та підготовку до нового 2013-2014 навчального року
Заслухавши інформацію про роботу управління освіти, підсумки роботи закладів освіти міста в 2012-2013 навчальному році, хід підготовки до нового 2013-2014 навчального року, керуючись законами України «Про освіту», «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про роботу управління освіти, підсумки 2012-2013 навчального року та підготовку до нового 2013-2014 навчального року взяти до відома (додається).
2. Управлінню освіти (Гребенюк О.В.):
2.1. Продовжити роботу щодо:
- забезпечення доступності дошкільної освіти, відновлення функціонування дошкільних навчальних закладів, відкриття додаткових груп;
- запровадження нових стандартів освіти початкової школи;
- забезпечення професійної самореалізації педагогічних працівників, підвищення їх фахової підготовки;
- запровадження системи моніторингу ефективності роботи закладів освіти міста;
- подальшого впровадження системи морального та матеріального стимулювання учнів і педагогів за високі досягнення;
- підвищення ефективності експериментальної та пошуково-дослідницької діяльності на базі освітніх установ міста;
- забезпечення функціонування Луцького навчально-реабілітаційного центру для комплексної психолого-педагогічної, медико-соціальної реабілітації дітей з різними вадами розвитку, використання бази закладу громадськими організаціями інвалідів для проведення заходів, навчання, реабілітації тощо;
- створення сприятливих умов для функціонування дитячо-юнацьких спортивних шкіл з урахуванням потреб громади міста;
- проведення спортивно-масових заходів в рамках міської Спартакіади школярів та участь збірних команд міста в спортивних іграх школярів Волині;
- налагодження зв’язків міжнародної співпраці між педагогічними та учнівськими колективами;
- розширення мережі гуртків, спортивних секцій, клубів за інтересами позашкільних навчальних закладів на базі шкіл;
- забезпечення участі школярів у Всеукраїнських учнівських олімпіадах, конкурсах-захистах науково-дослідницьких робіт, турнірах, інтернет-олімпіадах, конкурсах учнівської творчості, змаганнях;
- створення сприятливих умов для реалізації соціально-педагогічних, медико-оздоровчих інноваційних методів в роботі з дітьми під час оздоровчої кампанії;
- впровадження енергозберігаючих технологій.
2.2. Забезпечити підготовку матеріально-технічної бази закладів освіти до нового 2013-2014 навчального року.
2.3. Координувати роботу із реалізації міської комплексної Програми «Розвиток освіти м. Луцька на 2010-2015 роки», затвердженої рішенням Луцької міської ради від 24.02.2010 №53/12.
3. Дозволити:
3.1. Директорам комунальних закладів «Луцька гімназія №4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради Волинської області», «Луцький навчально-виховний комплекс «Гімназія № 14» Луцької міської ради Волинської області», «Луцька гімназія №18 Луцької міської ради Волинської області», «Луцька гімназія №21 імені Михайла Кравчука Луцької міської ради Волинської області», «Луцький навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 – природничий ліцей Луцької міської ради», «Луцький навчально-виховний комплекс №9 Луцької міської ради», «Луцький навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №10 - професійний ліцей Луцької міської ради», «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 11 – колегіум», «Луцький навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №22 – ліцей Луцької міської ради», Луцького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №24 – технологічний ліцей», «Луцький навчально-виховний комплекс №26 Луцької міської ради Волинської області», «Луцький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів – правознавчий ліцей з посиленою фізичною підготовкою Луцької міської ради Волинської області», Луцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 1, Луцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 5 ввести:
- по 4 додаткових години на гімназійні, ліцейні та колегіальні класи;
- по 4 додаткових години для 10-11 класів - СЗОШ №№1, 5;
- по 1200 годин в рік для гімназій №№ 4, 14, 18, 21, по 300 годин в рік для закладів №№ 7, 9, 10, 11, 22, 24, 26, інтернату – для творчої науково-дослідницької співпраці з вищими навчальними закладами.
3.2. Директорам гімназій №№ 4, 14, 18, 21, навчально-виховних комплексів №№ 7, 9, 10, 11, 22, 24, 26, інтернату, загальноосвітніх шкіл №№ 2, 3, 12, 15, 17, 19, 20, 23, спеціалізованої школи №5, навчально-реабілітаційного центру, вечірньої школи виділити години на експериментальну роботу згідно з додатком.
3.3. Управлінню освіти (Гребенюк О.В.), керівникам загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів вводити факультативи, курси за вибором, вивчення другої іноземної мови та здійснювати поділ класів при вивченні окремих предметів, непередбачених наказом Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 № 128 «Про затвердження нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп продовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах», і забезпечити фінансування в межах коштів, виділених бюджетом на 2013-2014 навчальний рік, та за рахунок коштів спеціального фонду.
4. Ввести з 01.09.2013 у Луцькому навчально-реабілітаційному центрі Луцької міської ради 3 додаткових ставки (психолог, логопед, дефектолог).
5. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Кравчука С.Є.
Міський голова Микола Романюк
Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому Юрій Вербич
Гребенюк 724800