1. Головна
  2. Документи
  3. Рішення виконавчого комітету
Чинний
Рішення виконавчого комітету від 15.07.2011 №499-1 м. Луцьк

Про розгляд звернень громадян у виконавчих органах міської ради, підприємствах та закладах міської комунальної власності у І півріччі 2011 року

 

       Відповідно до законів України „Про звернення громадян”, „Про доступ до публічної інформації”, на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та з метою підвищення якості надання послуг замовникам, реалізації конституційного права на звернення, забезпечення належного розгляду звернень громадян та своєчасного реагування на їх запити, виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію про розгляд звернень громадян у виконавчих органах Луцької міської ради, підприємствах та закладах міської комунальної власності протягом І півріччя 2011 року взяти до уваги (додається).

2. Керівникам виконавчих органів міської ради, підприємств та установ, що належать до комунальної власності міста:

2.1. Посилити загальний контроль за розглядом звернень громадян та інформаційних запитів.

2.2. Забезпечити дотримання чинного законодавства в роботі з письмовими зверненнями громадян та зверненнями, що надходять в групу оперативного реагування «15-80» при відділі звернень громадян, їх невідкладне виконання та інформування відділу звернень громадян.

2.3. Протягом липня 2011 року розглянути стан виконавської дисципліни щодо розгляду звернень громадян, особливо тих, що стосуються надання неякісних послуг, проаналізувати виявлені недоліки, вжити відповідних заходів.

2.4.  Підвищити відповідальність працівників за вирішення проблем, які відображають громадяни у своїх зверненнях, притягувати осіб винних у недодержанні вимог законодавства про звернення громадян, у порядку, встановленому чинним законодавством, до відповідальності, в тому числі до дисциплінарної відповідальності за невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян.

2.5. Детально вивчати питання, що порушуються у зверненнях громадян, особливо повторних, виявляти причини, що породжують обґрунтовані скарги, та за результатами їх аналізу вносити пропозиції відділу звернень громадян щодо розгляду таких звернень на постійно діючій комісії з питань розгляду звернень громадян.                                                                                

2.6. Посилити рівень виконавської дисципліни при розгляді інформаційних запитів, звертаючи увагу на терміни та їх зміст, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

2.7. Забезпечити дотримання затверджених графіків прийому громадян з особистих питань.

2.8. Проводити „прямі телефонні лінії” для спілкування з мешканцями міста з метою оперативного вирішення їх проблем, забезпечити висвітлення на офіційному сайті міської ради діяльності виконавчого органу, підприємства, закладу.

2.9. Щокварталу, до 5 числа місяця, наступного за звітним періодом, надавати відділу звернень громадян статистичний звіт та аналітичну довідку про роботу зі зверненнями громадян.

3. Забезпечити усунення порушень чинного законодавства в роботі зі зверненнями громадян, зазначених в поданні прокуратури міста Луцька від 20.06.2011, керівникам:

- управління містобудування та архітектури (Казмірук Ю.Й.);

- управління культури (Гнатів Т.Ф.);

- управління земельних ресурсів (Шабала С.О.);

- департаменту житлово-комунального господарства (Кубіцький І.Є.);

- департаменту соціальної політики (Боярин Л.Я.);

- служби у справах дітей (Шульган Ф.П.);

- відділу праці управління економіки (Стефанюк Т.С.);

- житлово-комунального підприємства № 2 (Рижук В.В.);

- житлово-комунального підприємства № 3 (Закревський О.В.);

- житлово-комунального підприємства № 7 (Гарбарчук М.М.);

- житлово-комунального підприємства № 11 (Потайчук С.Л.);

- комунального підприємства «АвтоПаркСервіс» (Кралюк О.О.);

- комунального  підприємства   «Луцький   спеціалізований   комбінат     комунально-побутового обслуговування» (Вікторов О.О.).

4. Відділу звернень громадян (Карп’як Л.В.):

4.1. Забезпечити систематичний контроль за розглядом звернень громадян та щомісяця, щокварталу аналізувати стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради, надавати керівництву інформацію про виявлені недоліки.

4.2. Розробити та подати на затвердження міському голові графік перевірок дотримання чинного законодавства в роботі зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради, на підприємствах і установах міста до 20.07.2011.

5. Відділу інформаційної роботи (Балюк З.В.) забезпечити висвітлення роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради на офіційному сайті та в засобах масової інформації.

6. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.  

 

 

 

Міський голова                                                                                Микола Романюк 

 

 

Заступник міського голови,                                                             Юрій Вербич

керуючий справами виконкому

 

 

Карп’як 777908