1. Головна
  2. Документи
  3. Рішення виконавчого комітету
Чинний
Рішення виконавчого комітету від 17.08.2016 №500-2 м. Луцьк

Про розміщення управлінням Волинської Єпархії – УПЦ КП тимчасової споруди на вул. Градний Узвіз, 1

Розглянувши звернення управління Волинської Єпархії – Української Православної Церкви Київського Патріархату щодо розміщення тимчасової споруди, з метою впорядкування розміщення та функціонування тимчасових споруд на території міста Луцька, відповідно до  законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про благоустрій населених пунктів», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», рішення виконавчого комітету Луцької міської ради  від 02.08.2012 № 528-1 «Про Правила розміщення та функціонування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Луцька»,  протоколу засідання робочої групи з погодження місця розташування та функціонування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Луцька від 09.08.2016 № 15, враховуючи позитивний висновок про відповідність намірів щодо місця розташування тимчасової споруди  від 22.07.2016 № 20-27/622 на № П30504-097 управління містобудування та архітектури, виконавчий комітет міської ради

 

 

ВИРІШИВ:

 

1. Погодити управлінню Волинської Єпархії – Української Православної Церкви Київського Патріархату розміщення стаціонарної тимчасової споруди (павільйону) на вул. Градний Узвіз, 1 (згідно з додатком) на термін 3 роки, за умови укладення договорів на прибирання території та вивіз побутових відходів.

2. Зобов’язати управління Волинської Єпархії – Української Православної Церкви Київського Патріархату:

2.1. Звернутись в управління містобудування та архітектури Луцької міської ради для оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди.

2.2. Встановлення тимчасової споруди здійснювати відповідно до паспорта прив’язки за умови отримання дозволу (ордеру) в департаменті муніципальної поліції  на роботи з благоустрою відповідно до п. 10 Правил благоустрою міста Луцька, затверджених рішенням міської ради від 29.07.2009 № 44/2.

2.3. Утримувати в належному стані закріплену за тимчасовою спорудою територію для благоустрою.

2.4. Встановити урни для сміття біля тимчасової споруди, оздобити об’єкт квітковими композиціями, облаштувати освітлення.

2.5. На видному та доступному місці розмістити куточок покупця.

2.6. Дотримуватись вимог щодо технологічної безпеки функціонування, безпечної експлуатації тимчасових споруд, протипожежних, санітарних вимог та вимог техніки безпеки.

2.7. Дотримуватись Правил розміщення та функціонування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Луцька, затверджених рішенням виконавчого комітету міської ради від 02.08.2012 № 528-1, та Концепції розміщення та розвитку зовнішньої  реклами та вивісок в місті Луцьку, затвердженої рішенням міської ради від 25.05.2016 № 9/6.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Григоренка С.А.

 

 

Міський голова                                                                         Микола Романюк

 

 

Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому                                                  Юрій Вербич 

 

Рибай 777884
Герасимюк 777863