Про стан виконавської дисципліни у виконавчих органах міської ради за підсумками 2012 року
На підставі ст. ст. 40, 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до розпорядження міського голови від 30.12.2011 №620 «Про організацію контролю за виконанням документів» та рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 06.09.2012 № 580-1 «Про регламент роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради в новій редакції», з метою підвищення рівня виконавської дисципліни, посилення персональної відповідальності керівників виконавчих органів міської ради за своєчасне і якісне виконання завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України, розпорядчими документами Волинської обласної державної адміністрації і Волинської обласної ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, дорученнями міського голови та заступників міського голови за результатами оперативних нарад виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В:
1. Інформацію про стан виконавської дисципліни у виконавчих органах міської ради за підсумками 2012 року взяти до відома (додається).
2. Визнати стан виконавської дисципліни у виконавчих органах міської ради за підсумками 2012 року з реалізації завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України, розпорядчими документами Волинської обласної державної адміністрації і Волинської обласної ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, дорученнями міського голови за результатами оперативних нарад таким, що потребує подальшого удосконалення.
3. Заступникам міського голови:
3.1. Посилити особистий контроль та підвищити вимогливість до керівників виконавчих органів міської ради, керівників підприємств та закладів міської комунальної власності щодо своєчасного та якісного виконання завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України, розпорядчими документами Волинської обласної державної адміністрації і Волинської обласної ради, виконавчого комітету Луцької міської ради, розпорядженнями та дорученнями міського голови, дорученнями міського голови за результатами оперативних нарад, відповідно до повноважень.
3.2. Продовжити контроль за станом реалізації в місті міських програм, постійно аналізувати їх фактичне виконання та результати розглядати на нарадах і засіданнях дорадчих органів.
4. Керівникам виконавчих органів міської ради, керівникам підприємств та закладів міської комунальної власності:
4.1. Проаналізувати в термін до 05.03.2013 стан виконавської дисципліни, встановити та усунути причини порушень, дати принципову оцінку фактам порушення виконавської дисципліни та вжити дієвих заходів щодо поліпшення якості та результативності виконання завдань.
4.2. Посилити рівень особистої відповідальності за дотримання термінів розгляду, виконання документів та завдань, що перебувають на контролі та інформування про виконання.
4.3. При підготовці проектів рішень виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови забезпечити безумовне дотримання вимог Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради та Інструкції з діловодства у виконавчих органах Луцької міської ради.
5. Загальному відділу (Бортнік Н.С.) та організаційному відділу (Закрижевська О.В.) міської ради:
5.1. Забезпечити постановку документів, що передбачають виконання завдань, на контроль під час їх реєстрації в системі електронного документообігу.
5.2. Продовжити моніторинг виконання документів, що перебувають на контролі, та про його результати інформувати заступника міського голови, керуючого справами виконкому.
5.3. У разі порушення виконавської дисципліни інформувати міського голову або заступників міського голови, на яких покладено контроль за виконанням документів та завдань, для притягнення до відповідальності осіб, винних у виявлених порушеннях.
6. Відділу програмно-комп’ютерного забезпечення (Осокін Д.А.) в термін до 25.03.2013 розробити спільно з організаційним та загальним відділами та подати на розгляд заступнику міського голови, керуючому справами виконкому пропозиції щодо вдосконалення функцій програми електронного документообігу в частині контролю за виконанням документів.
7. Внутрішнім аудиторам під час проведення внутрішніх аудитів у виконавчих органах міської ради звертати увагу на дотримання виконавської дисципліни, зауваження щодо виявлених порушень фіксувати у протоколі внутрішнього аудиту.
8. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю. Г.
Міський голова Микола Романюк
Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому Юрій Вербич
Бортнік 777943
Закрижевська 777949