1. Головна
  2. Документи
  3. Рішення виконавчого комітету
Чинний
Рішення виконавчого комітету від 20.08.2014 №492-1 м. Луцьк

Про стан виконавської дисципліни у виконавчих органах міської ради за підсумками І півріччя 2014 року

На підставі ст. ст. 40, 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до розпорядження міського голови від 30.12.2011 №620 «Про організацію контролю за виконанням документів» та рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 06.09.2012 № 580-1 «Про регламент роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради в новій редакції», з метою підвищення рівня виконавської дисципліни, посилення персональної відповідальності керівників виконавчих органів міської ради за своєчасне і якісне виконання завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, актами і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України, розпорядчими документами Волинської обласної державної адміністрації і Волинської обласної ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, дорученнями - міського голови та заступників міського голови за результатами оперативних нарад виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію про стан виконавської дисципліни у виконавчих органах міської ради за підсумками І півріччя 2014 року взяти до відома (додається).

 2. Визнати стан виконавської дисципліни у виконавчих органах міської ради з реалізації завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, Указами Президента України та постановами Кабінету Міністрів України, розпорядчими документами Волинської обласної державної адміністрації і Волинської обласної ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, дорученнями міського голови за результатами оперативних нарад таким, що потребує подальшого удосконалення.

3. Заступникам міського голови:

3.1.  Посилити особистий контроль та підвищити вимогливість до керівників виконавчих органів міської ради, керівників підприємств та закладів міської комунальної власності щодо своєчасного та якісного виконання завдань, визначених законами України, постановами Верховної Ради України, Указами Президента України та постановами Кабінету Міністрів України, розпорядчими документами Волинської обласної державної адміністрації і Волинської обласної ради, рішеннями виконавчого комітету Луцької міської ради, розпорядженнями міського голови, дорученнями міського голови за результатами оперативних нарад, відповідно до повноважень.

3.2. Продовжити контроль за станом реалізації  міських цільових програм, постійно аналізувати їх фактичне виконання та результати розглядати на нарадах і засіданнях дорадчих органів.

 4.    Керівникам виконавчих органів міської ради, керівникам підприємств та закладів міської комунальної власності:

4.1.      Проаналізувати в термін до 01.09.2014 стан виконавської дисципліни,  дати принципову оцінку фактам порушення виконавської дисципліни та вжити дієвих заходів щодо  результативності виконання завдань у встановлені терміни.

4.2.      Посилити рівень особистої відповідальності за дотримання термінів розгляду, виконання документів та завдань, що перебувають на контролі, та інформування про виконання.

4.3. Забезпечити своєчасну  підготовку та передачу загальному відділу щомісяця інформації про виконання рішень виконавчого комітету та доручень, оголошених на засіданнях виконкому, розпоряджень міського голови, що перебувають на контролі, із врахуванням інформації, що зберігається та постійно оновлюється в електронному вигляді в загальному мережевому ресурсі «Контроль».

4.4. При підготовці проектів рішень виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови забезпечити безумовне дотримання вимог Регламенту роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Луцької міської ради та Інструкції з діловодства у виконавчих органах Луцької міської ради, в першу чергу, щодо термінів та якості підготовки, процедури погодження проектів документів, своєчасного надання електронних варіантів проектів рішень виконкому та розпоряджень міського голови для розміщення на офіційному сайті Луцької міської ради.

 5. Департаменту житлово-комунального господарства (Кубіцький І.Є.), управлінню містобудування та архітектури (Герасимюк Л.В.) забезпечити ефективну  співпрацю щодо виконання рішень виконкому, що стосуються демонтажу тимчасових споруд на території міста.

 6.   Загальному відділу (Бортнік Н.С.) та організаційному відділу (Барська О.В.) міської ради:

6.1. Продовжити моніторинг виконання документів, що перебувають на контролі, та про його результати інформувати заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.

6.2.У разі порушення виконавчими органами міської ради термінів виконання завдань, надання звітів   інформувати міського голову або заступників міського голови, на яких покладено контроль за виконанням документів та завдань.

 7. Внутрішнім аудиторам під час проведення внутрішніх аудитів у виконавчих органах міської ради звертати увагу на дотримання виконавської дисципліни, зауваження щодо виявлених порушень фіксувати у протоколі внутрішнього аудиту.

 8. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю. Г.

 

Міський голова                                                                     Микола Романюк

  

Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому                                             Юрій Вербич

 

 

Бортнік 777943

Барська 777949