Про створення комунального підприємства «Луцька міська дитяча поліклініка»
Відповідно до статті 16 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», статей 87-90 Цивільного кодексу України, статті 78 Господарського кодексу України, керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою виконання рішення Луцької міської ради від 25.04.2018 № 40/52 «Про реорганізацію комунальних закладів охорони здоров’я міста Луцька», міська рада
ВИРІШИЛА:
Створити юридичну особу публічного права – комунальне підприємство «Луцька міська дитяча поліклініка» шляхом реорганізації через перетворення юридичної особи публічного права - комунального закладу «Луцька міська дитяча поліклініка».
Затвердити Статут комунального підприємства «Луцька міська дитяча поліклініка» (додається).
Встановити, що комунальне підприємство «Луцька міська дитяча поліклініка» є правонаступником усіх прав та обов’язків комунального закладу «Луцька міська дитяча поліклініка». Власні надходження комунального закладу «Луцька міська дитяча поліклініка», які містяться в органах Державної казначейської служби України переходять правонаступнику – комунальному підприємству «Луцька міська дитяча поліклініка» та розміщуються на поточних рахунках у банках.
Наділити комунальне підприємство «Луцька міська дитяча поліклініка» статутним капіталом у розмірі 1000,00 грн. (одна тисяча гривень).
Призначити в порядку переведення з посади головного лікаря комунального закладу «Луцька міська дитяча поліклініка» на посаду директора комунального підприємства «Луцька міська дитяча поліклініка» – Лєщинську Оксану Петрівну.
Директору комунального підприємства «Луцька міська дитяча поліклініка» (Лєщинська О.П.) подати необхідні документи в органи державної реєстрації для проведення реєстрації створеного комунального підприємства «Луцька міська дитяча поліклініка».
Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань соціального захисту, охорони здоров’я, материнства та дитинства, освіти, науки, культури, мови (Шостак М.В.).
Секретар міської ради Григорій Пустовіт
Додаток
до рішення міської ради
від ________№__________
СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛУЦЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА ПОЛІКЛІНІКА»
м. Луцьк
2018 рік
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛУЦЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА ПОЛІКЛІНІКА» (надалі Підприємство) є закладом охорони здоров’я комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає медичну допомогу будь-яким особам у порядку та на умовах, встановлених законодавством України та цим Статутом, а також вживає заходів із профілактики захворювань населення та підтримання громадського здоров’я.
Підприємство створене за рішенням Луцької міської ради від _____________№ (сесія _____ скликання) відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» шляхом перетворення комунального закладу «Луцька міська дитяча поліклініка» в комунальне некомерційне підприємство.
Підприємство створене на базі майна територіальної громади міста Луцька. Майно Підприємства є власністю територіальної громади міста Луцька в особі Луцької міської ради.
Підприємство є правонаступником усього майна, всіх прав та обов’язків комунального закладу «Луцька міська дитяча поліклініка».
Засновником та Власником майна Підприємства є територіальна громада міста Луцька в особі Луцької міської ради (надалі – Власник). Уповноваженим виконавчим органом управління Луцької міської ради, який здійснює управління Підприємством є управління охорони здоров’я Луцької міської ради (надалі – Уповноважений орган управління). Підприємство є підпорядкованим, підзвітним та підконтрольним Власнику та Уповноваженому органу управління.
Структура підприємства, порядок внутрішньої організації та сфери діяльності структурних підрозділів Підприємства затверджуються керівником Підприємства.
Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією України, Господарським та Цивільним кодексами України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, загальнообов’язковими для всіх закладів охорони здоров’я наказами та інструкціями Міністерства охорони здоров’я України, нормативними актами інших органів виконавчої влади, рішеннями Луцької міської ради, рішеннями виконавчого комітету Луцької міської ради та розпорядженнями Луцького міського голови, наказами управління охорони здоров’я Луцької міської ради та цим Статутом.
Питання діяльності Підприємства, не передбачені даним Статутом, регулюються чинним законодавством України.
2.НАЙМЕНУВАННЯ ТА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ
2.1. Найменування:
повне українською мовою: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛУЦЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА ПОЛІКЛІНІКА»;
скорочене українською мовою: КП «ЛУЦЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА ПОЛІКЛІНІКА»;
2.2. Місцезнаходження: 43024, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вулиця В’ячеслава Чорновола, будинок 1.
3.МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ
3.1. Підприємство створене з метою реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я, що передбачає надання кваліфікованої лікувально-профілактичної допомоги дитячому населенню міста.
3.2. Відповідно до поставленої мети видами діяльності Підприємства є:
здійснення медичної практики;
організація і проведення комплексу профілактичних заходів з охорони здоров’я дитячого населення;
раннє виявлення захворювань, кваліфіковане обстеження та лікування хворих дітей;
надання таких видів медичної допомоги: первинної, вторинної (спеціалізованої), елементів паліативної, реабілітації та ін.;
проведення заходів щодо санітарно-гігієнічного виховання населення, пропаганди здорового способу життя;
надання лікарської та долікарської допомоги хворим дітям, що за станом здоров’я і характером захворювання не можуть відвідати поліклініку,
організація стаціонарів на дому;
направлення на стацiонарне лiкування дітей, з попереднім максимальним обстеженням хворих, відповідно до профілю захворювання;
організація і проведення диспансеризації дитячого населення;
проведення профілактичних щеплень згідно з календарем щеплень;
направлення дітей на консультації та лікування в лікувально-профілактичні заклади вторинного (спеціалізованого) та третинного (високоспеціалізованого) рівня;
динамічне спостереження за станом здоров’я дітей, у тому числі працюючих, учнів професійно-технічних училищ, учнів середніх спеціальних закладів і студентів вищих навчальних закладів, організація проведення профілактичних заходів;
проведення протиепідемічних заходів спільно зі спеціалістами установ що реалізовують державну політику у сфері санітарно-епідеміологічного благополуччя населення, спрямованих на профілактику інфекційних захворювань; виявлення інфекційних хворих, динамічне спостереження за особами, що були в контакті з інфікованими хворими і за реконвалесцентами;
інформування про випадки інфекційних захворювань установ, що реалізовують державну політику у сфері санітарно-епідеміологічного благополуччя населення у встановленому порядку;
проведення експертизи тимчасової непрацездатності, видача листків непрацездатності та інших документів;
встановлення інвалідності дітям до 18 років, оформлення і подання документів до медико-соціальних експертних комісій для встановлення інвалідності пацієнтам, що досягли вісімнадцятирічного віку;
передача медичної документації дітей після досягнення ними вісінадцятирічного віку в амбулаторно-поліклінічну мережу для дорослого населення;
організація проведення попередніх медичних оглядів та оформлення медичної документації для первинного взяття юнаків на військовий облік та медичний супровід підготовки до призову на військову службу;
ведення обліково-звітної документації за встановленими формами, аналіз статистичних даних, зокрема, загальної захворюваності, смертності, інвалідності дитячого населення тощо;
ведення затвердженої медичної документації, оперативної інформації та статистичної звітності;
організація та надання безоплатних та платних медичних послуг населенню та юридичним особам відповідно до чинного законодавства;
організація професійного навчання працівників та направлення для підвищення кваліфікації працівників;
здійснення захисту та обробки персональних даних відповідно до вимог чинного законодавства, вжиття заходів щодо запобігання незаконного розголошення персональних даних;
здійснення господарської та фінансової діяльності;
провадження зовнішньоекономічної діяльності згідно з законодавством України;
здійснює також інші види діяльності, які не заборонені чинним законодавством України і відповідають цьому Статуту.
3.3. Провадження господарської діяльності з медичної практики на Підприємстві відбувається за наявності відповідної ліцензії.
Окремими видами діяльності Підприємство може займатись тільки на підставі дозволу (ліцензії), згідно з чинним законодавством України.
3.4. Заклад є базою стажування лікарів-інтернів за спеціальностями на підставі отриманих дозволів (ліцензій) та базою для проходження медсестринської практики студентами медичних коледжів.
4.ПРАВОВИЙ СТАТУС
Підприємство є юридичною особою публічного права. Права та обов’язки юридичної особи Підприємство набуває з дня його державної реєстрації.
Підприємство користується закріпленим за ним майном, що є власністю територіальної громади міста Луцька на праві оперативного управління.
Підприємство здійснює некомерційну господарську діяльність, самостійно організовує виробництво продукції (робіт, послуг) і реалізовує її за цінами (тарифами), що визначаються в порядку, встановленому законодавством.
Збитки, завдані Підприємству внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.
Для здійснення господарської діяльності Підприємство залучає та використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.
Підприємство має самостійний баланс, рахунки в установах банків, Державному казначействі України, круглу печатку зі своїм найменуванням, штампи, а також бланки з власними реквізитами.
Підприємство має право укладати угоди (договори), набувати майнових та особистих немайнових прав, нести обов’язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, міжнародних та третейських судах.
Підприємство може бути отримувачем (набувачем) гуманітарної допомоги, у тому числі міжнародної, відповідно до Закону України «Про гуманітарну допомогу» або бенефіціаром відповідно до Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації».
Підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників та затверджує штатний розпис.
Підприємство є отримувачем фінансової допомоги згідно бюджетного законодавства. До укладення договору з Національною службою здоров’я України Підприємство є розпорядником коштів нижчого рівня та отримує медичну субвенцію.
Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку. Підприємство є неприбутковим та реєструється, як неприбуткова організація у порядку, визначеному законодавством.
Підприємство не може жодним чином розподіляти отримані доходи (прибутки) або їх частину серед засновників (учасників), членів Підприємства, працівників (окрім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
Не вважається розподілом доходів Підприємства в розумінні п. 4.12. Статуту, використання Підприємством власних доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на утримання Підприємства, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених Статутом.
5.СТАТУТНИЙ КАПІТАЛ. МАЙНО ТА ФІНАНСУВАННЯ
5.1. Майно підприємства є комунальною власністю і закріплюється за ним на праві оперативного управління. Майно Підприємства становлять необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, передані йому Власником, вартість яких відображається у самостійному балансі Підприємства.
5.2. Підприємство не має права відчужувати закріплене за ним майном, що належить до основних фондів, без попередньої згоди Власника. Підприємство не має права безоплатно передавати належне йому майно третім особам (юридичним чи фізичним особам), крім випадків, прямо передбачених законодавством. Усі питання, які стосуються відмови від права на земельну ділянку, що знаходиться на балансі Підприємства або її відчуження, вирішуються виключно Власником.
5.3. Джерелами формування майна та коштів Підприємства є:
майно територіальної громади міста Луцька, передане Підприємству відповідно до рішення про його створення;
кошти державного та місцевих бюджетів;
майно та кошти, одержані від реалізації робіт та послуг, здачі в оренду майна, інших не заборонених законом видів господарської діяльності;
кредити банків;
майно та кошти, що надходять у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних благодійних внесків, пожертвувань юридичних і фізичних осіб, грантів, дарунків;
надходження майна та коштів на виконання національних та міжнародних програм;
майно та кошти, отримані внаслідок господарської діяльності Підприємтва;
інші джерела, не заборонені законом.
5.4. Статутний капітал Підприємства становить: 1000,00 грн (одна тисяча гривень).
5.5. Підприємство може одержувати кредити для виконання статутних завдань під гарантію Власника.
5.6. Відчуження, списання, передача з балансу на баланс, у позичку, заставу й передача в користування (оренду) майна, що є власністю територіальної громади й закріплене за Підприємством на праві оперативного управління, здійснюється відповідно до чинного законодавства України та в порядку, визначеному нормативно-правовими актами Власника.
5.7. Підприємство самостійно здійснює оперативний, бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську та медичну звітність і подає її органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності Підприємства у визначеному законодавством порядку.
5.8. Власні надходження Підприємства використовуються відповідно до чинного законодавства України.
6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ
6.1. Підприємство має право:
звертатися у порядку, передбаченому законодавством, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Підприємство завдань;
самостійно планувати, організовувати і здійснювати свою статутну діяльність, у тому числі спрямовувати отримані від господарської діяльності кошти на утримання Підприємства та його матеріально-технічне забезпечення;
самостійно визначати форми і системи оплати праці, зокрема встановлення посадових окладів, надбавок, доплат та підвищень, порядку і умов заохочення, у тому числі преміювання, розміру премій, інших винагород здійснюється відповідно до внутрішніх актів Підприємства та чинного законодавства України;
укладати господарські угоди з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також фізичними особами відповідно до законодавства, у тому числі з іноземними;
самостійно визначати напрямки використання грошових коштів у порядку, визначеному чинним законодавством України;
здійснювати власне будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт основних фондів у визначеному законодавством порядку;
залучати підприємства, установи та організації для реалізації своїх статутних завдань у визначеному законодавством порядку;
співпрацювати з іншими національними та іноземними закладами охорони здоров'я та науковими установами, тощо;
надавати консультативну допомогу з питань, що належать до його компетенції;
створювати структурні підрозділи Підприємства відповідно до чинного законодавства України;
здійснювати інші права, що не суперечать чинному законодавству.
6.2. Обов’язки Підприємства:
керуватись у своїй діяльності Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства охорони здоров’я України, іншими нормативно-правовими актами та цим Статутом;
планувати свою діяльність, враховуючи вимоги єдиної комплексної політики в галузі охорони здоров’я в місті Луцьку;
створювати для працівників належні і безпечні умови праці, забезпечувати додержання чинного законодавства України про працю, правил та норм охорони праці, соціального страхування;
здійснювати бухгалтерський облік, вести фінансову та статистичну звітність згідно з законодавством;
забезпечувати своєчасну сплату податкових та інших обов’язкових платежів з урахуванням своєї статутної діяльності та відповідно до чинного законодавства України;
самостійно розробляти та реалізовувати кадрову політику, створювати умови для підвищення кваліфікації працівників;
акумулювати власні надходження та використовувати їх в інтересах Підприємства відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту.
7. УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
7.1. Органами управління Підприємства є Власник, Уповноважений орган управління, Керівник Підприємства та Спостережна Рада (у разі її створення).
7.2. Поточне керівництво (оперативне управління) здійснює керівник Підприємства – Директор, який призначається на посаду та звільняється з неї у порядку, визначеному законодавством України та відповідним рішенням Власника, та який відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим Міністерством охорони здоров’я України. Строк найму, права, обов’язки і відповідальність Директора, умови його оплати праці, інші умови його найму визначаються контрактом.
7.3. Власник:
визначає головні напрями діяльності Підприємства;
затверджує Статут та змін до нього;
приймає рішення про реорганізацію та ліквідацію Підприємсва, призначає ліквідаційну комісію, комісію з припинення, затверджує ліквідаційний баланс;
укладає з Підприємством договори про надання медичного осблуговування за рахунок коштів міського бюджету;
надає згоду на договори про спільну діяльність, згідно з якими використовується нерухоме майно спільної власності територіальної громади міста, кредитних договорів та договорів застави.
7.4. Уповноважений орган управління:
здійснює організаційно-методичне та галузеве управління Підприємством;
затверджує план діяльності та звіти про його виконання;
затверджує фінансовий план Підприємства та здійснює контроль за його виконанням;
здійснює контроль за ефективністю використання власності територіальної громади міста Луцька, яке закріплене за Підприємством на праві оперативного управління;
є головним розпорядником коштів, що можуть надходити з державного, обласного та місцевого бюджетів;
укладає контракт з Керівником Підприємства;
узгоджує проект Статуту Підприємства та зміни до нього;
здійснює контроль за виконанням актів законодавства України щодо діяльності Підприємства;
вживає заходи щодо розвитку міжнародного співробітництва Підприємства;
здійснення інших повноваження щодо контролю за діяльністю Підприємства згідно з чинним законодавством та рішень Власника.
7.5. Керівник Підприємства призначається на посаду Уповноваженим органом управління на конкурсній основі шляхом укладання з ним контракту на строк від трьох до п’яти років. Призначення на посаду Керівника погоджується міським головою.
7.6. Керівником Підприємства є Директор, який:
7.6.1. діє без довіреності від імені Підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших органах, у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами, підписує від його імені документи та видає довіреності і делегує право підпису документів іншим посадовим особам Підприємства, укладає договори, відкриває в органах Державної казначейської служби України та установах банків поточні та інші рахунки;
7.6.2. самостійно вирішує всі питання діяльності Підприємства за винятком тих, що віднесені законодавством та цим Статутом до компетенції Власника та Уповноваженого органу управління.
7.6.3. організовує роботу Підприємства щодо надання населенню медичної допомоги, згідно з вимогами нормативно-правових актів;
7.6.4.несе відповідальність за формування та виконання планів Підприємства, результати його господарської діяльності, виконання показників діяльності Підприємства, якість послуг, що надаються Підприємством, використання наданого на праві оперативного управління Підприємству майна і доходу згідно з вимогами законодавства, цього Статуту та укладених Підприємством договорів;
7.6.5. користується правом розпорядження майном та коштами Підприємства відповідно до законодавства та цього Статуту. Організовує цільове та раціональне використання і збереження закріпленого за Підприємством на праві оперативного управління майна;
7.6.6. у межах своєї компетенції видає накази та інші акти, дає вказівки, обов’язкові для всіх підрозділів та працівників Підприємства.
7.6.7. організовує контроль за веденням та зберіганням медичної та іншої документації;
7.6.8. організовує ведення та своєчасну подачу фінансової та іншої звітності Підприємства.
7.6.9. приймає рішення про прийняття на роботу, звільнення з роботи всіх працівників Підприємства, а також інші, передбачені законодавством про працю рішення в сфері трудових відносин, укладає трудові договори з працівниками Підприємства.
7.6.10.організовує проведення колективних переговорів, укладення коллективного договору в порядку, визначеному законодавством України;
7.6.11. затверджує положення про структурні підрозділи Підприємства, інші положення та порядки, тощо, що стосуються діяльності підприємства;
7.6.12. укладає договори оренди майна у порядку, встановленому законодавством та Власником;
7.6.13.вирішує інші питання, віднесені до компетенції керівника Підприємства згідно із законодавством, цим Статутом, контрактом.
7.7. У разі відсутності Керівника Підприємства або неможливості виконувати свої обов’язки з інших причин, обов’язки виконує заступник керівника (заступник директора) чи інша особа згідно з посадовими обов’язками.
7.8.Спостережна рада Підприємства створюється рішенням Уповноваженого органу управління у кількості 5 осіб.
7.9. Спостережна рада складається з:
одного представника Уповноваженого органу управління;
одного представника одного з виконавчих органів міської ради;
одного депутата Луцької міської ради (за згодою);
двох представників громадськості та громадських об’єднань, діяльність яких спрямована на захист прав у сфері охорони здоров’я, організацій, що здійснюють професійне самоврядування у сфері охорони здоров’я та/або у сфері запобігання корупції (за згодою).
7.10.Спостережна рада діє на засадах добровільності, відкритості та прозорості. Усі витрати, пов’язані з організацією засідань Спостережної ради, здійснюються за рахунок Підприємства.
7.11. Строк повноважень Спостережної ради - три роки.
7.12.Член Спостережної ради повинен відповідати таким вимогам:
бездоганна ділова репутація;
відсутність реального або потенційного конфлікту інтересів, що може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень Спостережною радою, зокрема відсутність трудових відносин із Підприємством;
наявність професійних знань, вищої освіти, досвіду роботи у сфері охорони здоров’я, зокрема захисту прав пацієнтів;
відсутність непогашеної судимості.
7.13. Про намір утворити спостережну раду при Підприємстві Уповноважений орган управління письмово повідомляє керівника.
7.14. Уповноважений орган управління після повідомлення керівника Підприємства формує і затверджує персональний склад Спостережної ради в порядку передбаченому чинним законодавством.
7.15.Спостережна рада Підприємства у своїй діяльності керується Типовим положенням про неї, що затверджене Кабінетом Міністрів України.
7.16. При Підприємстві можуть також утворюватися опікунські ради, до складу яких (за їхньою згодою) можуть включатися благодійники, представники громадськості та громадських об’єднань, благодійних, релігійних організацій, органів місцевого самоврядування, засобів масової інформації,
волонтери та інші. Рішення про створення опікунської ради та положення про неї затверджуються наказом керівника Підприємства.
8.ТРУДОВИЙ КОЛЕКТИВ
8.1. Працівники Підприємства мають право брати участь в управлінні Підприємством через загальні збори (конференції), ради трудових колективів, професійні спілки, які діють у трудовому колективі, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Підприємству, а також з питань соціально-культурного і побутового обслуговування.
Представники первинної профспілкової організації, а у разі їх відсутності- вільно обрані працівниками представники, представляють інтереси працівників в органах управління Підприємства відповідно до законодавства.
Підприємство зобов'язане створювати умови, які б забезпечували участь працівників в його управлінні.
8.2. Трудовий колектив Підприємства складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Підприємством.
8.3. До складу органів, через які трудовий колектив реалізує своє право на участь в управлінні Підприємством, не може обиратися керівник Підприємства. Повноваження цих органів визначаються законодавством.
8.4. Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Підприємства регулюються колективним договором.
9. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ
9.1. Припинення діяльності Підприємства здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації - за рішенням Власника, а у випадках, передбачених законом України, - за рішенням суду. У разі припинення діяльності Підприємства (ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) передача активів Підприємства здійснюється одному або кільком неприбутковим закладам відповідного виду або активи зараховуються до міського бюджету.
9.2. У разі реорганізації Підприємства вся сукупність його прав та обов'язків переходить до його правонаступників.
9.3. Працівникам Підприємства, які звільняються у зв'язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.
9.4. Підприємство вважається таким, що припинило свою діяльність, з дня внесення запису про державну реєстрацію припинення Підприємства до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
10.ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО СТАТУТУ
10.1.Зміни та доповнення до Статуту затверджуються рішенням сесії Луцької міської ради шляхом викладення Статуту у новій редакції.
10.2.Зміни підлягають державній реєстрації в порядку, встановленому чинним законодавством України.
10.3.Статут складається із 10 (десяти) розділів на 12 (дванадцяти) сторінках.
Секретар міської ради Григорій Пустовіт