Про створення комунального підприємства «Луцька міська клінічна лікарня»
Відповідно до статті 16 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», статей 104, 106-108 Цивільного кодексу України, статті 78 Господарського кодексу України, керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання рішення Луцької міської ради від 25.04.2018 № 40/52 «Про реорганізацію комунальних закладів охорони здоров’я міста Луцька», міська рада
ВИРІШИЛА:
Створити юридичну особу публічного права – комунальне підприємство «Луцька міська клінічна лікарня» шляхом реорганізації через перетворення юридичної особи публічного права - комунального закладу «Луцька міська клінічна лікарня».
Затвердити Статут комунального підприємства «Луцька міська клінічна лікарня» (додається).
Встановити, що комунальне підприємство «Луцька міська клінічна лікарня» є правонаступником усіх прав та обов’язків комунального закладу «Луцька міська клінічна лікарня». Власні надходження комунального закладу «Луцька міська клінічна лікарня», які містяться в органах Державної казначейської служби України переходять правонаступнику – комунальному підприємству «Луцька міська клінічна лікарня» та розміщуються на поточних рахунках у банках.
Наділити комунальне підприємство «Луцька міська клінічна лікарня» статутним капіталом у розмірі 1000,00 грн. (одна тисяча гривень).
Призначити в порядку переведення з посади головного лікаря комунального закладу «Луцька міська клінічна лікарня» на посаду директора комунального підприємства «Луцька міська клінічна лікарня» - Духневич Ларису Петрівну.
Директору комунального підприємства «Луцька міська клінічна лікарня» (Духневич Л.П.) подати необхідні документи в органи державної реєстрації для проведення реєстрації створеного комунального підприємства «Луцька міська клінічна лікарня».
Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань соціального захисту, охорони здоров’я, материнства та дитинства, освіти, науки, культури, мови (Шостак М.В.).
Секретар міської ради Григорій Пустовіт
Додаток
до рішення Луцької міської ради
СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
«ЛУЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ»
м. Луцьк
2018 рік
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛУЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» (надалі Підприємство) є закладом охорони здоров’я комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає послуги вторинної/спеціалізованої та третинної/високоспеціалізованої медичної допомоги будь-яким особам у порядку та на умовах, встановлених законодавством України та цим Статутом.
Підприємство створене за рішенням Луцької міської ради від ______________№ _________ ( сесія ______ скликання) відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» шляхом перетворення комунального закладу «Луцька міська клінічна лікарня» у комунальне некомерційне підприємство.
Підприємство створене на базі майна територіальної громади міста Луцька. Майно Підприємства є власністю територіальної громади міста Луцька в особі Луцької міської ради.
Підприємство є правонаступником усього майна, всіх прав та обов’язків комунального закладу «Луцька міська клінічна лікарня».
Засновником та Власником майна Підприємства є територіальна громада міста Луцька в особі Луцької міської ради (надалі – Власник). Уповноваженим виконавчим органом управління Луцької міської ради, який здійснює управління Підприємством є управління охорони здоров’я Луцької міської ради (надалі – Уповноважений орган управління). Підприємство є підпорядкованим, підзвітним та підконтрольним Власнику та Уповноваженому органу управління
Структура підприємства, порядок внутрішньої організації та сфери діяльності структурних підрозділів Підприємства затверджуються Керівником Підприємства.
Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією України, Господарським та Цивільним кодексами України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, загальнообов’язковими для всіх закладів охорони здоров’я наказами та інструкціями Міністерства охорони здоров’я України, нормативними актами інших органів виконавчої влади, рішеннями Луцької міської ради, рішеннями виконавчого комітету Луцької міської ради та розпорядженнями Луцького міського голови, наказами управління охорони здоров’я Луцької міської ради та цим Статутом.
2.НАЙМЕНУВАННЯ ТА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ
2.1. Найменування:
повне найменування українською мовою: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛУЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ»;
скорочене найменування українською мовою: КП «ЛМКЛ»;
повне найменування англійською мовою: MUNICIPAL ENTERPRISE «LUTSK CITY CLINICAL HOSPITAL»;
скорочене найменування англійською мовою: ME «LCCH»;
2.2. Місцезнаходження: 43024, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Відродження, 13.
3.МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ
Основною метою створення Підприємства є організація медичного обслуговування населення шляхом надання йому медичних послуг в порядку та обсязі, встановлених законодавством.
Створення разом з Власником та Уповноваженим органом управління умов, необхідних для забезпечення доступної та якісної медичної допомоги населенню
Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Підприємства є:
медична практика;
організація надання безоплатних та платних медичних послуг у порядку, встановленому чинним законодавством;
надання кваліфікованої планової цілодобової стаціонарної, консультативно-діагностичної, невідкладної медичної допомоги;
участь у розробці та впровадженні нових форм і методів профілактики, діагностики, лікування та реабілітації захворювань і станів;
проведення експертизи тимчасової непрацездатності хворих, видача і продовження листків непрацездатності, відбір на санаторно-курортне лікування, направлення на медико-соціальні експертні комісії (МСЕК) громадян з ознаками стійкої втрати працездатності;
організація, у разі потреби, надання пацієнтам медичної допомоги більш високого рівня спеціалізації на базі інших закладів охорони здоров’я шляхом направлення пацієнтів до цих закладів у порядку, встановленому законодавством;
організація взаємодії з іншими закладами охорони здоров’я з метою забезпечення наступництва у наданні медичної допомоги на різних рівнях та ефективного використання ресурсів системи медичного обслуговування;
проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед населення щодо формування навичок здорового способу життя;
проведення заходів з попередження і своєчасного виявлення захворювань, зменшення рівня ускладнень, інвалідності та смертності населення;
втілення нових організаційних форм з надання медичної допомоги населенню;
проведення профілактичних та протиепідемічних заходів;
моніторинг виконання та фінансового забезпечення державних соціальних нормативів із забезпечення населення вторинною спеціалізованою медичною допомогою;
організація проведення та направлення на професійні навчання та підвищення кваліфікації працівників Закладу;
забезпечення дотримання наступності та послідовності у наданні медичних послуг населенню із закладами охорони здоров’я та установами, що надають інші види медичної допомоги;
господарська діяльність, в тому числі своєчасне матеріально-технічне забезпечення, оснащення сучасною апаратурою, утримання будівель, споруд і технічних засобів у належному стані;
самостійне або спільне з іншими закладами надання медичних послуг особам, що застраховані за програмами медичного страхування коштом відповідних страхових компаній чи страхових організацій;
організація впровадження та дотримання міжнародних принципів доказової медицини та галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я;
організація впровадження нових форм та методів профілактики, діагностики, лікування та реабілітації станів;
проведення профілактичних оглядів;
участь у державних та регіональних програмах щодо організації пільгового забезпечення населення лікарськими засобами;
участь у національних та міжнародних грантових конкурсах та програмах, налагодження міжнародної співпраці з державними та недержавними організаціями, установами, підприємствами, а також різних форм власності;
участь у державних та регіональних програмах щодо скринінгових обстежень, профілактики, діагностики та лікування окремих захворювань у порядку, визначеному відповідними програмами та законодавством;
закупівля, зберігання та раціональне використання ресурсів, необхідних для надання організації надання медичних послуг;
зберігання, перевезення, придбання, використання, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів, отруйних та сильнодіючих речовин (засобів) згідно з вимогами чинного законодавства України;
співпраця з лікарями, які працюють як фізичні особи-підприємці;
надання платних послуг населенню відповідно до чинного законодавства;
видавнича діяльність (науково-виробничі, науково-практичні, навчальні та довідкові видання);
видавництво учбової та монографічної літератури;
суспільно-громадська робота;
навчально-методична, науково-дослідницька робота;
здійснення захисту та обробки персональних даних відповідно до вимог чинного законодавства, вжиття заходів щодо запобігання незаконного розголошення персональних даних;
організація проведення та участь у з’їздах, конгресах, симпозіумах, науково-практичних конференціях, наукових форумах, круглих столах, семінарах тощо;
провадження зовнішньоекономічної діяльності згідно з законодавством України;
здійснення іншої не забороненої законодавством діяльності.
3.4. Підприємство може бути клінічною базою вищих медичних навчальних закладів усіх рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти.
3.5. Підприємство надає медичну допомогу на підставі ліцензії на право провадження господарської діяльності з медичної практики.
4.ПРАВОВИЙ СТАТУС
Підприємство є юридичною особою публічного права. Права та обов’язки юридичної особи Підприємство набуває з дня його державної реєстрації.
Підприємство користується закріпленим за ним майном, що є власністю територіальної громади міста Луцька на праві оперативного управління.
Підприємство здійснює некомерційну господарську діяльність, здійснює свою діяльність відповідно до фінансового плану (кошторису), затвердженого Уповноваженим органом управління, самостійно організовує виробництво продукції (виконання робіт, надання послуг) і реалізовує її за цінами (тарифами), що визначаються в порядку, встановленому законодавством.
Збитки, завдані Підприємству внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.
Для здійснення господарської діяльності Підприємство залучає та використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.
Підприємство має самостійний баланс, рахунки в установах банків, Державному казначействі України, круглу печатку зі своїм найменуванням, штампи, а також бланки з власними реквізитами.
Підприємство має право укладати угоди (договори), набувати майнових та особистих немайнових прав, нести обов’язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, міжнародних та третейських судах.
Підприємство може бути отримувачем (набувачем) гуманітарної допомоги відповідно до Закону України «Про гуманітарну допомогу» або бенефіціаром відповідно до Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації».
Підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників та затверджує штатний розпис.
Підприємство є отримувачем фінансової допомоги згідно бюджетного законодавства. До укладення договору з Національною службою здоров’я України підприємство є розпорядником коштів нижчого рівня та отримує медичну субвенцію.
Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку. Підприємство є неприбутковим та реєструється, як неприбуткова організація у порядку, визначеному законодавством.
Підприємство не може жодним чином розподіляти отримані доходи (прибутки) або їх частину серед засновників (учасників), членів Підприємства, працівників (окрім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
Не вважається розподілом доходів Підприємства в розумінні п. 4.12. Статуту, використання Підприємством власних доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на утримання Підприємства, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених Статутом.
5.СТАТУТНИЙ КАПІТАЛ. МАЙНО ТА ФІНАНСУВАННЯ
5.1. Майно підприємства є комунальною власністю і закріплюється за ним на праві оперативного управління. Майно Підприємства становлять необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, передані йому Власником, вартість яких відображається у самостійному балансі Підприємства.
5.2. Підприємство не має права відчужувати або іншим способом розпоряджатися закріпленим за ним майном, що належить до основних фондів, без попередньої згоди Власника. Підприємство не має права безоплатно передавати належне йому майно третім особам (юридичним чи фізичним особам), крім випадків, прямо передбачених законодавством. Усі питання, які стосуються відмови від права на земельну ділянку, що знаходиться на балансі Підприємства або її відчуження, вирішуються виключно Власником.
5.3. Джерелами формування майна та коштів Підприємства є:
5.3.1. майно територіальної громади міста Луцька, передане Підприємству відповідно до рішення про його створення;
5.3.2. кошти державного та місцевого бюджету, у т.ч. кошти медичної субвенції;
5.3.3. надходження Підприємства від здачі в оренду майна, у порядку визначеному Власником, закріпленого на праві оперативного управління;
5.3.4. кошти та інше майно, одержані від реалізації продукції (виконання робіт, надання послуг);
5.3.5. кредити банків;
5.3.6. майно, придбане в інших юридичних чи фізичних осіб;
5.3.7. майно, що надходить безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних благодійних внесків, пожертвувань юридичних і фізичних осіб, грантів, дарунків;
5.3.8. майно та кошти, що надходять на виконання міських, регіональних, національних та міжнародних програм;
5.3.9.майно та кошти, отримані внаслідок господарської діяльності;
5.3.10. інші джерела, не заборонені законом.
5.4. Вилучення майна Підприємства може мати місце лише у випадках, передбачених чинним законодавством України.
5.5. Статутний капітал Підприємства становить: 1 000,00 грн (одна тисяча гривень).
5.6. Підприємство може одержувати кредити для виконання статутних завдань під гарантію Власника.
5.7. Відчуження, списання, передача з балансу на баланс, у позичку, заставу й передача в користування (оренду) майна, що є власністю територіальної громади м. Луцька й закріплене за Підприємством на праві оперативного управління, здійснюється відповідно до чинного законодавства України та в порядку, визначеному нормативно-правовими актами Власника.
5.8. Підприємство самостійно здійснює оперативний, бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську та медичну звітність і подає її органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності Підприємства у визначеному законодавством порядку.
5.9. Власні надходження Підприємства використовуються відповідно до чинного законодавства України.
6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ
6.1. Підприємство має право:
звертатися у порядку, передбаченому законодавством, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Підприємство завдань;
самостійно планувати, організовувати і здійснювати свою статутну діяльність, визначати основні напрямки свого розвитку відповідно до своїх завдань і цілей,у тому числі спрямовувати отримані від господарської діяльності кошти на утримання Підприємства та його матеріально-технічне забезпечення;
самостійно визначати форми і системи оплати праці, зокрема встановлення посадових окладів, надбавок, доплат та підвищень, порядку і умов заохочення, у тому числі преміювання, розміру премій, інших винагород здійснюється відповідно до внутрішніх актів Підприємства та чинного законодавства України;
укладати господарські угоди з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також фізичними особами відповідно до законодавства, у тому числі з іноземними;
відкривати рахунки (у національній та іноземній валютах) в установах банків та проводити операції в іноземній валюті;
самостійно визначати напрямки використання грошових коштів у порядку, визначеному чинним законодавством України;
здійснювати власне будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт основних фондів у визначеному законодавством порядку;
залучати підприємства, установи та організації для реалізації своїх статутних завдань у визначеному законодавством порядку;
співпрацювати з іншими закладами охорони здоров’я, науковими установами, фізичними особами-підприємцями;
надавати консультативну допомогу з питань, що належать до його компетенції, спеціалістам інших закладів охорони здоров’я за їх запитом;
брати участь у суспільно-громадській діяльності;
самостійно створювати структурні підрозділи;
здійснювати інші права, що не суперечать чинному законодавству.
6.2. Обов’язки Підприємства:
керуватись у своїй діяльності Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства охорони здоров’я України, іншими нормативно-правовими актами та цим Статутом;
планувати свою діяльність з метою реалізації єдиної комплексної політики в галузі охорони здоров’я в місті Луцьку;
створювати для працівників належні і безпечні умови праці, забезпечувати додержання чинного законодавства України про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;
здійснювати бухгалтерський облік, вести фінансову та статистичну звітність згідно з законодавством;
забезпечувати своєчасну сплату податкових та інших обов’язкових платежів з урахуванням своєї статутної діяльності та відповідно до чинного законодавства України;
розробляти та реалізовувати кадрову політику, контролювати підвищення кваліфікації працівників;
акумулювати власні надходження та витрачати їх в інтересах Підприємства відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту.
7. УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
7.1. Органами управління Підприємства є Власник, Уповноважений орган управління, Керівник Підприємства та Спостережна Рада.
7.2. Поточне керівництво (оперативне управління) здійснює керівник Підприємства – Директор, який призначається на посаду та звільняється з неї у порядку, визначеному законодавством України та який відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим Міністерством охорони здоров’я України. Строк найму, права, обов’язки і відповідальність Директора, умови його оплати праці, інші умови його найму визначаються контрактом.
7.3. Власник:
визначає головні напрями діяльності Підприємства;
затверджує Статут Підприємства та зміни до нього;
приймає рішення про реорганізацію та ліквідацію Підприємства, призначає ліквідаційну комісію, комісію з припинення, затверджує ліквідаційний баланс;
укладає з Підприємством договори про надання медичного обслуговування за рахунок коштів міського бюджету;
погоджує договори про спільну діяльність, згідно з якими використовується нерухоме майно спільної власності територіальної громади міста, кредитних договорів та договорів застави;
7.3. Уповноважений орган управління:
здійснює організаційно-методичне та галузеве управління Підприємством;
затверджує план діяльності та звіти про його виконання;
затверджує фінансовий план Підприємства та здійснює контроль за його виконанням;
здійснює контроль за ефективністю використання власності територіальної громади міста Луцька, яке закріплене за Підприємством на праві оперативного управління;
є головним розпорядником коштів, що можуть надходити з державного, обласного та місцевого бюджетів;
укладає контракт з Керівником Підприємства;
узгоджує проект Статуту Підприємства та зміни до нього;
здійснює контроль за виконанням актів законодавства України щодо діяльності Підприємства;
вживає заходи щодо розвитку міжнародного співробітництва Підприємства відповідно до вимог чинного законодавства та рішень Власника;
здійснення інших повноважень щодо управління роботою Підприємства згідно з чинним законодавством та відповідно до рішень Власника.
7.4. Керівник Підприємства призначається на посаду Уповноваженим органом управління на конкурсній основі шляхом укладання з ним контракту на строк від трьох до п’яти років. Призначення Керівника погоджується міським головою.
7.5. Керівником Підприємства є Директор, який:
7.5.1. діє без довіреності від імені Підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших органах, у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами, підписує від його імені документи та видає довіреності і делегує право підпису документів іншим посадовим особам Підприємства, укладає договори, відкриває в органах Державної казначейської служби України та установах банків поточні та інші рахунки;
7.5.2. самостійно вирішує всі питання діяльності Підприємства за винятком тих, що віднесені законодавством та цим Статутом до компетенції Власника та Уповноваженого органу управління;
7.5.3. організовує роботу Підприємства щодо надання населенню медичної допомоги, згідно з вимогами нормативно-правових актів;
7.5.4. несе відповідальність за формування та виконання фінансового плану і планів Підприємства, результати його господарської діяльності, виконання показників діяльності Підприємства, якість послуг, що надаються Підприємством, використання наданого на праві оперативного управління Підприємству майна і доходу згідно з вимогами законодавства, цього Статуту та укладених Підприємством договорів;
7.5.5. користується правом розпорядження майном та коштами Підприємства відповідно до законодавства та цього Статуту. Організовує цільове та раціональне використання і збереження закріпленого за Підприємством на праві оперативного управління майна;
7.5.6. у межах своєї компетенції видає накази та інші акти, дає вказівки, обов’язкові для всіх підрозділів та працівників Підприємства;
7.5.7. організовує контроль за веденням та зберіганням медичної та іншої документації;
7.5.8. у строки і в порядку, встановлені законодавством, повідомляє відповідні органи про будь-які зміни в даних про Підприємство, внесення яких є обов’язковим до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
7.5.9. організовує подання в установленому порядку фінансової та іншої звітності Підприємства;
7.5.10. приймає рішення про прийняття на роботу, звільнення з роботи працівників Підприємства, а також інші, передбачені законодавством про працю рішення в сфері трудових відносин, укладає трудові договори з працівниками Підприємства;
7.5.11. затверджує положення про структурні підрозділи Підприємства, інші положення та порядки, що мають системний характер;
7.5.12. укладає договори оренди майна у порядку, встановленому Власником;
7.5.13. вирішує інші питання згідно із законодавством, цим Статутом та контрактом.
7.6. Керівник Підприємства та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності увстановленому законодавством порядку.
7.7. У разі відсутності Керівника Підприємства або неможливості виконувати свої обов’язки з інших причин, обов’язки виконує заступник Керівника чи інша особа згідно з посадовими обов’язками, яка призначається наказом Уповноваженого органу управління.
7.8.Спостережна рада Підприємства створюється рішенням Уповноваженого органу управління у кількості 5 осіб.
7.9. Спостережна рада складається з:
одного представника Уповноваженого органу управління;
одного представника одного з виконавчих органів міської ради;
одного депутата Луцької міської ради (за згодою);
двох представників громадськості та громадських об’єднань, діяльність яких спрямована на захист прав у сфері охорони здоров’я, організацій, що здійснюють професійне самоврядування у сфері охорони здоров’я та/або у сфері запобігання корупції (за згодою).
7.10.Спостережна рада діє на засадах добровільності, відкритості та прозорості. Усі витрати, пов’язані з організацією засідань Спостережної ради, здійснюються за рахунок Підприємства.
7.11. Строк повноважень Спостережної ради - три роки.
7.12.Член Спостережної ради повинен відповідати таким вимогам:
бездоганна ділова репутація;
відсутність реального або потенційного конфлікту інтересів, що може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень Спостережною радою, зокрема відсутність трудових відносин із Підприємством;
наявність професійних знань, вищої освіти, досвіду роботи у сфері охорони здоров’я, зокрема захисту прав пацієнтів;
відсутність непогашеної судимості.
7.13. Про намір утворити Спостережну раду при Підприємстві Уповноважений орган управління письмово повідомляє Керівнику Підприємства.
7.14. Уповноважений орган управління після повідомлення Керівника Підприємства формує і затверджує персональний склад Спостережної ради в порядку передбаченому чинним законодавством.
7.15.Спостережна рада Підприємства у своїй діяльності керується Типовим положенням про неї, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
7.16. При Підприємстві можуть також утворюватися опікунські ради, до складу яких (за їхньою згодою) можуть включатися благодійники, представники громадськості та громадських об’єднань, благодійних, релігійних організацій, органів місцевого самоврядування, засобів масової інформації, волонтери та інші. Рішення про створення опікунської ради та положення про неї затверджуються наказом Керівника Підприємства.
8. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ПІДПРИЄМСТВА
8.1.Структура Підприємства, порядок внутрішньої організації та сфери діяльності структурних підрозділів Підприємства затверджуються Керівником Підприємства.
8.2.Функціональні обов’язки та посадові інструкції працівників Підприємства затверджуються його Керівником.
8.3.Штатну чисельність Підприємства Керівник визначає на власний розсуд на підставі фінансового плану Підприємства, погодженого в установленому законодавством та цим Статутом порядку з урахуванням необхідності створення відповідних умов для забезпечення належної доступності та якості медичної допомоги.
9. ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ
9.1. Працівники Підприємства мають право брати участь в управлінні Підприємством через загальні збори (конференції), ради трудових колективів, професійні спілки, які діють у трудовому колективі, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Підприємства, а також з питань соціально-культурного і побутового обслуговування.
Представники первинної профспілкової організації, а у разі їх відсутності- вільно обрані працівниками представники, представляють інтереси працівників в органах управління Підприємства відповідно до законодавства.
Підприємство зобов'язане створювати умови, які б забезпечували участь працівників в його управлінні.
9.2. Трудовий колектив Підприємства складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини.
9.3. До складу органів, через які трудовий колектив реалізують своє право на участь в управлінні Підприємством, не може обиратися Керівник Підприємства. Повноваження цих органів визначаються законодавством.
9.4. Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Підприємства регулюються колективним договором.
9.5. Право укладання колективного договору від імені уповноваженого органу управління надається Керівнику Підприємства, а від імені трудового колективу - уповноваженому ним органу. Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу не менш ніж один раз на рік.
9.6. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров'я, гарантії обов'язкового медичного страхування працівників Підприємства та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.
9.7. Форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами.
Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.
Умови оплати праці та матеріального забезпечення керівника Підприємства визначаються контрактом, укладеним із Уповноваженим органом управління.
9.8. Оплата праці працівників Підприємства здійснюється у першочерговому порядку. Усі інші платежі здійснюються Підприємством після виконання зобов'язань щодо оплати праці.
9.9. Працівники Підприємства провадять свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору та посадових інструкцій згідно з законодавством.
Підприємство у своїй діяльності дотримується та виконує встановлені правила і норми з охорони праці, санітарії та протипожежної безпеки, що доводяться до відома кожного працівника.
9.10. Життя і здоров’я працівників Підприємства підлягають державному страхуванню на випадок каліцтва і професійного захворювання за порядком та умовами, встановленими законодавством.
9.11. Працівники Підприємства за неналежне виконання посадових обов’язків несуть відповідальність в порядку, встановленому законодавством України.
10. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ
11.1. Припинення діяльності Підприємства здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації - за рішенням Власника, а у випадках, передбачених законом України, - за рішенням суду.
11.2. У разі припинення діяльності Підприємства (ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) передача активів Підприємства здійснюється одному або кільком неприбутковим закладам відповідного виду або активи зараховуються до міського бюджету.
11.3. У разі реорганізації Підприємства вся сукупність його прав та обов'язків переходить до його правонаступників.
11.4. Працівникам Підприємства, які звільняються у зв'язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.
11. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО СТАТУТУ.
11.1. Зміни та доповнення до Статуту затверджуються рішенням сесії Луцької міської ради шляхом викладення Статуту у новій редакції.
11.2. Зміни підлягають державній реєстрації в порядку, встановленому чинним законодавством України.
11.3. Статут складається із 11 (одинадцяти) розділів на 13 (тринадцяти) сторінках.
Секретар міської ради Григорій Пустовіт