1. Головна
  2. Документи
  3. Рішення міської ради
Чинний
Рішення міської ради від 25.07.2018 №44/22 м. Луцьк

Про створення комунального підприємства «Луцький клінічний пологовий будинок»

Відповідно до статті 16 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», статей 104, 106-108 Цивільного кодексу України, статті 78 Господарського кодексу України, керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання рішення Луцької міської ради від 25.04.2018 № 40/52 «Про реорганізацію комунальних закладів охорони здоров’я міста Луцька», міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

Створити юридичну особу публічного права – комунальне підприємство «Луцький клінічний пологовий будинок» шляхом реорганізації через перетворення юридичної особи публічного права - комунального закладу «Луцький клінічний пологовий будинок».

Затвердити Статут комунального підприємства «Луцький клінічний пологовий будинок» (додається).

Встановити, що комунальне підприємство «Луцький клінічний пологовий будинок» є правонаступником усіх прав та обов’язків комунального закладу «Луцький клінічний пологовий будинок». Власні надходження комунального закладу «Луцький клінічний пологовий будинок», які містяться в органах Державної казначейської служби України переходять правонаступнику – комунальному підприємству «Луцький клінічний пологовий будинок» та розміщуються на поточних рахунках у банках.

Наділити комунальне підприємство «Луцький клінічний пологовий будинок» статутним капіталом у розмірі 1000,00 грн.(одна тисяча гривень).

Призначити в порядку переведення з посади головного лікаря комунального закладу «Луцький клінічний пологовий будинок» на посаду директора комунального підприємства «Луцький клінічний пологовий будинок» - Токарчука Михайла Михайловича.

Директору комунального підприємства «Луцький клінічний пологовий будинок» (Токарчук М.М.) подати необхідні документи в органи державної реєстрації для проведення реєстрації створеного комунального підприємства «Луцький клінічний пологовий будинок» в порядку, визначеному чинним законодавством України.

Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань соціального захисту, охорони здоров’я, материнства та дитинства, освіти, науки, культури, мови (Шостак М.В.).

 

 

 

Секретар міської ради Григорій Пустовіт


 

Додаток

до рішення Луцької міської ради

від ________№__________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СТАТУТ

КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

«ЛУЦЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Луцьк

2018 рік

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ


 

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛУЦЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК» (надалі  Підприємство) є закладом охорони здоров’я  комунальним некомерційним підприємством, що забезпечує надання цілодобової акушерсько-гінекологічної та неонатологічної допомоги населенню, у порядку та на умовах, встановлених законодавством України та цим Статутом.

Підприємство створене за рішенням Луцької міської ради від ______________№ _________ ( сесія ______ скликання) відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» шляхом перетворення комунального закладу «Луцький клінічний пологовий будинок» у комунальне некомерційне підприємство.

Підприємство створене на базі майна територіальної громади міста Луцька. Майно Підприємства є власністю територіальної громади міста Луцька в особі Луцької міської ради.

Підприємство є правонаступником усього майна, всіх прав та обов’язків комунального закладу «Луцький клінічний пологовий будинок».

Засновником та Власником майна Підприємства є територіальна громада міста Луцька в особі Луцької міської ради (надалі – Власник). Уповноваженим виконавчим органом управління Луцької міської ради, який здійснює управління Підприємством є управління охорони здоров’я Луцької міської ради (надалі – Уповноважений орган управління). Підприємство є підпорядкованим, підзвітним та підконтрольним Власнику та Уповноваженому органу управління

Структура підприємства, порядок внутрішньої організації та сфери діяльності структурних підрозділів Підприємства затверджуються Керівником Підприємства.

Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією України, Господарським та Цивільним кодексами України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, загальнообов’язковими для всіх закладів охорони здоров’я наказами та інструкціями Міністерства охорони здоров’я України, нормативними актами інших органів виконавчої влади, рішеннями Луцької міської ради, рішеннями виконавчого комітету Луцької міської ради та розпорядженнями Луцького міського голови, наказами управління охорони здоров’я Луцької міської ради та цим Статутом.

Питання діяльності Підприємства, не передбачені даним Статутом, регулюються чинним законодавством України.

 

2.НАЙМЕНУВАННЯ ТА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ

2.1. Найменування:

повне найменування українською мовою: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛУЦЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК»;

 

скорочене українською мовою: КП «ЛКПБ».

2.2. Місцезнаходження: 43005, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Гулака-Артемовського, будинок 18.


 

3.МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ

Основною метою створення Підприємства є організація своєчасного цілодобового кваліфікованого надання акушерсько-гінекологічної та неонатологічної медичної допомоги населенню.

Створення разом з Власником та Уповноваженим органом управління умов, необхідних для забезпечення доступної та якісної медичної допомоги населенню, організації належного управління внутрішнім лікувально-діагностичними та іншими процесами та ефективним використанням ресурсів Підприємства.

Надання вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги та медичне обслуговування населення, що постійно проживає (перебуває) на території міста Луцька, але не обмежується вказаним населеним пунктом, а також вжиття заходів з профілактики захворювань населення та підтримки громадського здоров’я.

Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Підприємства є:

здійснення медичної практики;

надання кваліфікованої стаціонарної лікувально-діагностичної допомоги вагітним, роділлям, породіллям, новонародженим та гінекологічним хворим згідно з діючими стандартами;

забезпечення пацієнтів невідкладною акушерсько-гінекологічною та неонатологічною допомогою;

забезпечення пацієнтів кваліфікованою анестезіологічною та реанімаційною допомогою;

впровадження у практику сучасних засобів діагностики та лікування ускладнень вагітності, захворювань породіль, гінекологічних захворювань;

своєчасне скерування, при необхідності пацієнтів, на вищий рівень надання медичної допомоги згідно з визначеними рівнями організації акушерсько-гінекологічної допомоги в Україні;

здійснення заходів щодо профілактики виникнення внутрішньо-лікарняних інфекцій;

організація лікувально-діагностичної допомоги з питань репродуктивного здоров'я подружжю, молоді, особам, що беруть шлюб;

організація та забезпечення спеціалізованої консультативної допомоги пацієнтам пологового будинку;

проведення цитологічного скринінгу на патологію шийки матки усіх пацієнтів, які звернулися за медичною допомогою вперше за звітний рік;

організація спільного перебування матері та новонародженого відповідно до вимог чинних галузевих нормативних документів;

 

 

 

удосконалення організаційних форм надання медичної допомоги вагітним, роділлям, породіллям, новонародженим та хворим із гінекологічною патологією;

вивчення та впровадження сучасних методик ведення пологів та післяпологового періоду, діагностики та лікування гінекологічних захворювань, ускладнень вагітності, пологів та післяпологового періоду, досвіду роботи кращих лікувально-профілактичних закладів щодо сучасних технологій надання акушерсько-гінекологічної допомоги;

аналіз показників стану здоров'я жінок і дітей, показників якості надання акушерсько-гінекологічної та неонатологічної допомоги населенню, розробка заходів щодо їх поліпшення;

ведення відповідних форм обліково-звітної та статистичної документації;

проведення експертизи тимчасової непрацездатності хворих, аналіз та розробка заходів щодо її зниження;

забезпечення взаємозв'язку та наступності у роботі з обласним центром екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, амбулаторно-поліклінічними закладами та дитячими поліклініками, спеціалізованими закладами охорони здоров’я, у тому числі приватними;

організація діяльності з придбання, зберігання, використання, знищення наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів відповідно до вимог чинного законодавства України;

протидія внутрішньо-лікарняним інфекціям, материнській смертності, нещасним випадкам та надзвичайним ситуаціям;

сприяння проведенню патологоанатомічних досліджень згідно з чинним законодавством України, залучення до участі у ньому фахівців;

організація роботи щодо попередження випадків раннього соціального сирітства та оформлення документів на новонароджених, від яких відмовились батьки, згідно з чинним законодавством України;

організація і проведення санітарно-просвітницької роботи серед населення з питань збереження та зміцнення репродуктивного здоров'я; профілактики ускладнень вагітності та пологів; профілактики захворювань, що передаються статевим шляхом, ВІЛ, СНІДу; планування сім'ї; первинної профілактики вроджених вад розвитку;

проведення інформаційної-роз’яснювальної роботи серед населення щодо формування навичок здорового способу життя;

участь у державних та регіональних програмах щодо організації пільгового забезпечення населення лікарськими засобами;

участь у національних та міжнародних грантових конкурсах та програмах, налагодження міжнародної співпраці з державними та недержавними організаціями, установами, підприємствами, а також різних форм власності;

 

придбання, зберігання, перевезення, знищення, використання наркотичних засобів (списку 1 таблиці II та списку 1 таблиці III), психотропних речовин (списку 2 таблиці II та списку 2 таблиці III) і прекурсорів (списків 1 таблиці IV) Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів;

ведення затвердженої медичної документації, оперативної інформації та статистичної звітності;

організація та надання безоплатних та платних медичних послуг населенню та юридичним особам відповідно до чинного законодавства України;

організація професійних навчань працівників та направлення їх для підвищення кваліфікації;

здійснення господарської та фінансової діяльності, закупівля, зберігання та раціональне використання ресурсів, необхідних для організації надання медичних послуг;

організація проведення та участь у з’їздах, конгресах, симпозіумах, науково-практичних конференціях, наукових форумах, круглих столах, семінарах тощо;

здійснення захисту та обробки персональних даних відповідно до вимог чинного законодавства, вжиття заходів щодо запобігання незаконного розголошення персональних даних;

здійснення зовнішньоекономічної діяльності відповідно до чинного законодавства України;

надання послуг іншим закладам охорони здоров’я та будь-яким юридичним особам, фізичним особам-підприємцям та фізичним особам;

надання сервісних послуг пацієнтам та іншим закладам охорони здоров’я і лікарям, що діють як фізичні особи-підприємці;

здійснення також інших видів діяльності, які не заборонені чинним законодавством України і відповідають меті, що передбачена цим Статутом.

3.5. Підприємство є базою стажування лікарів-інтернів за фахом “Акушерство та гінекологія”, “Неонатологія”, та базою для проходження медсестринської практики студентами медичних коледжів.

3.6. Підприємство надає медичну допомогу на підставі ліцензії на право провадження господарської діяльності з медичної практики.


 

4.ПРАВОВИЙ СТАТУС

 

Підприємство є юридичною особою публічного права. Права та обов’язки юридичної особи Підприємство набуває з дня його державної реєстрації.

Підприємство користується закріпленим за ним майном, що є власністю територіальної громади міста Луцька на праві оперативного управління.

Підприємство здійснює некомерційну господарську діяльність, самостійно організовує виробництво продукції (робіт, послуг) і реалізовує її за цінами (тарифами), що визначаються в порядку, встановленому законодавством.

Збитки, завдані Підприємству внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.

Для здійснення господарської діяльності Підприємство залучає та використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.

Підприємство має самостійний баланс, рахунки в установах банків, Державному казначействі України, круглу печатку зі своїм найменуванням, штампи, а також бланки з власними реквізитами.

Підприємство має право укладати угоди (договори), набувати майнових та особистих немайнових прав, нести обов’язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, міжнародних та третейських судах.

Підприємство може бути отримувачем (набувачем) гуманітарної допомоги, у тому числі міжнародної, відповідно до Закону України «Про гуманітарну допомогу» або бенефіціаром відповідно до Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації».

Підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників та затверджує штатний розпис.

Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку. Підприємство є неприбутковим та реєструється, як неприбуткова організація у порядку, визначеному законодавством.

Підприємство є отримувачем фінансової допомоги згідно бюджетного законодавства. До укладення договору з Національною службою здоров’я України підприємство є розпорядником коштів нижчого рівня та отримує медичну субвенцію.

Підприємство не може жодним чином розподіляти отримані доходи (прибутки) або їх частину серед засновників (учасників), членів Підприємства, працівників (окрім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.

Не вважається розподілом доходів Підприємства в розумінні п. 4.12. Статуту, використання Підприємством власних доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на утримання Підприємства, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених Статутом.

 

5.СТАТУТНИЙ КАПІТАЛ. МАЙНО ТА ФІНАНСУВАННЯ

 

5.1. Майно підприємства є комунальною власністю і закріплюється за ним на праві оперативного управління. Майно Підприємства становлять необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, передані йому Власником, вартість яких відображається у самостійному балансі Підприємства.

5.2. Підприємство не має права відчужувати закріплене за ним майном, що належить до основних фондів, без попередньої згоди Власника. Підприємство не має права безоплатно передавати належне йому майно третім особам (юридичним чи фізичним особам), крім випадків, прямо передбачених законодавством. Усі питання, які стосуються відмови від права на земельну ділянку, що знаходиться на балансі Підприємства або її відчуження, вирішуються виключно Власником.

5.3. Джерелами формування майна та коштів Підприємства є:

майно територіальної громади міста Луцька, передане Підприємству відповідно до рішення про його створення;

кошти державного та місцевих бюджетів;

майно та кошти, одержані від реалізації робіт та послуг, здачі в оренду майна, інших не заборонених законом видів господарської діяльності;

кредити банків;

майно та кошти, що надходять у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних благодійних внесків, пожертвувань юридичних і фізичних осіб, грантів, дарунків;

надходження майна та коштів на виконання національних та міжнародних програм;

майно та кошти, отримані внаслідок господарської діяльності Підприємтва;

інші джерела, не заборонені законом.

5.4. Статутний капітал Підприємства становить: 1000,00 грн (одна тисяча гривень).

5.5. Підприємство може одержувати кредити для виконання статутних завдань під гарантію Власника.

5.6. Відчуження, списання, передача з балансу на баланс, у позичку, заставу й передача в користування (оренду) майна, що є власністю територіальної громади й закріплене за Підприємством на праві оперативного управління, здійснюється відповідно до чинного законодавства України та в порядку, визначеному нормативно-правовими актами Власника.

5.7. Підприємство самостійно здійснює оперативний, бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську та медичну звітність і подає її органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності Підприємства у визначеному законодавством порядку.

5.8. Власні надходження Підприємства використовуються відповідно до чинного законодавства України.


 

6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ

6.1. Підприємство має право:

звертатися у порядку, передбаченому чинним законодавством України, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Підприємство завдань;

самостійно планувати, організовувати і здійснювати свою статутну діяльність, визначати основні напрямки свого розвитку відповідно до своїх завдань і цілей, у тому числі спрямовувати отримані від господарської діяльності кошти на утримання Підприємства та його матеріально-технічне забезпечення;

самостійно визначати форми і системи оплати праці, зокрема встановлення посадових окладів, надбавок, доплат та підвищень, порядку і умов заохочення, у тому числі преміювання, розміру премій, інших винагород здійснюється відповідно до внутрішніх актів Підприємства та чинного законодавства України;

укладати господарські угоди (договори) з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, фізичними особами-підприємцями, а також фізичними особами відповідно до чинного законодавства України. Здійснювати співробітництво з іноземними організаціями відповідно до чинного законодавства України;

самостійно визначати напрямки використання грошових коштів у порядку, визначеному чинним законодавством України;

здійснювати власне будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонти основних фондів у визначеному чинним законодавством України порядку;

залучати підприємства, установи та організації для реалізації своїх статутних завдань у визначеному чинним законодавством України порядку;

співпрацювати з іншими центрами та лікувально-профілактичними закладами вторинного та третинного рівнів, науковими установами;

надавати консультативну допомогу з питань, що належать до його компетенції, спеціалістам інших закладів охорони здоров’я на їх запит;

здійснювати інші права, що не суперечать чинному законодавству України.

6.2. Обов’язки Підприємства:

керуватись у своїй діяльності Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства охорони здоров’я України, іншими нормативно-правовими актами та цим Статутом;

планувати свою діяльність з метою реалізації єдиної комплексної політики в галузі охорони здоров’я в місті Луцьку;

створювати для працівників належні і безпечні умови праці, забезпечувати додержання чинного законодавства України про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;

здійснювати бухгалтерський облік, вести фінансову та статистичну звітність згідно з чинним законодавством України;

забезпечувати своєчасну сплату податкових та інших обов’язкових платежів з урахуванням своєї статутної діяльності та відповідно до чинного законодавства України;

розробляти та реалізовувати кадрову політику, контролювати підвищення кваліфікації працівників;

акумулювати власні надходження та витрачати їх в інтересах Підприємства відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту.

 

7. УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ

 

7.1. Органами управління Підприємства є Власник, Уповноважений орган управління, Керівник Підприємства та Спостережна Рада.

7.2. Поточне керівництво (оперативне управління) здійснює керівник Підприємства – Директор, який призначається на посаду та звільняється з неї у порядку, визначеному законодавством України та відповідним рішенням Власника, та який відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим Міністерством охорони здоров’я України. Строк найму, права, обов’язки і відповідальність Директора, умови його оплати праці, інші умови його найму визначаються контрактом.

7.3. Власник:

визначає головні напрями діяльності Підприємства;

затверджує Статут та змін до нього;

приймає рішення про реорганізацію та ліквідацію Підприємсва, призначає ліквідаційну комісію, комісію з припинення, затверджує ліквідаційний баланс;

укладає з Підприємством договори про надання медичного осблуговування за рахунок коштів міського бюджету;

надає згоду на договори про спільну діяльність, згідно з якими використовується нерухоме майно спільної власності територіальної громади міста, кредитних договорів та договорів застави.

7.4. Уповноважений орган управління:

здійснює організаційно-методичне та галузеве управління Підприємством;

затверджує план діяльності та звіти про його виконання;

затверджує фінансовий план Підприємства та здійснює контроль за його виконанням;

здійснює контроль за ефективністю використання власності територіальної громади міста Луцька, яке закріплене за Підприємством на праві оперативного управління;

є головним розпорядником коштів, що можуть надходити з державного, обласного та місцевого бюджетів;

укладає контракт з Керівником Підприємства;

узгоджує проект Статуту Підприємства та зміни до нього;

здійснює контроль за виконанням актів законодавства України щодо діяльності Підприємства;

вживає заходи щодо розвитку міжнародного співробітництва Підприємства;

здійснює інші повноваження щодо контролю за діяльністю Підприємства згідно з чинним законодавством та відповідно до рішень Власника.

7.5. Керівник Підприємства призначається на посаду Уповноваженим органом управління на конкурсній основі шляхом укладання з ним контракту на строк від трьох до п’яти років. Призначення на посаду Керівника погоджується міським головою.

7.6. Керівником Підприємства є Директор, який:

7.6.1. діє без довіреності від імені Підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших органах, у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами, підписує від його імені документи та видає довіреності і делегує право підпису документів іншим посадовим особам Підприємства, укладає договори, відкриває в органах Державної казначейської служби України та установах банків поточні та інші рахунки;

7.6.2. самостійно вирішує всі питання діяльності Підприємства за винятком тих, що віднесені законодавством та цим Статутом до компетенції Власника та Уповноваженого органу управління.

7.6.3. організовує роботу Підприємства щодо надання населенню медичної допомоги, згідно з вимогами нормативно-правових актів;

7.6.4.несе відповідальність за формування та виконання планів Підприємства, результати його господарської діяльності, виконання показників діяльності Підприємства, якість послуг, що надаються Підприємством, використання наданого на праві оперативного управління Підприємству майна і доходу згідно з вимогами законодавства, цього Статуту та укладених Підприємством договорів;

7.6.5. користується правом розпорядження майном та коштами Підприємства відповідно до законодавства та цього Статуту. Організовує цільове та раціональне використання і збереження закріпленого за Підприємством на праві оперативного управління майна;

7.6.6. у межах своєї компетенції видає накази та інші акти, дає вказівки, обов’язкові для всіх підрозділів та працівників Підприємства.

7.6.7. організовує контроль за веденням та зберіганням медичної та іншої документації;

7.6.8. організовує ведення та своєчасну подачу фінансової та іншої звітності Підприємства.

7.6.9. приймає рішення про прийняття на роботу, звільнення з роботи всіх працівників Підприємства, а також інші, передбачені законодавством про працю рішення в сфері трудових відносин, укладає трудові договори з працівниками Підприємства;

7.6.10.організовує проведення колективних переговорів, укладення коллективного договору в порядку, визначеному законодавством України;

7.6.11. затверджує положення про структурні підрозділи Підприємства, інші положення та порядки та ін., що стосуються діяльності підприємства;

7.6.12. укладає договори оренди майна у порядку, встановленому законодавством та Власником;

7.6.13.вирішує інші питання, віднесені до компетенції керівника Підприємства згідно із законодавством, цим Статутом, контрактом.

7.7. У разі відсутності Керівника Підприємства або неможливості виконувати свої обов’язки з інших причин, обов’язки виконує заступник керівника чи інша особа згідно з посадовими обов’язками.

7.8.Спостережна рада Підприємства створюється рішенням Уповноваженого органу управління у кількості 5 осіб.

7.9. Спостережна рада складається з:

одного представника Уповноваженого органу управління;

одного представника одного з виконавчих органів міської ради;

одного депутата Луцької міської ради (за згодою);

двох представників громадськості та громадських об’єднань, діяльність яких спрямована на захист прав у сфері охорони здоров’я, організацій, що здійснюють професійне самоврядування у сфері охорони здоров’я та/або у сфері запобігання корупції (за згодою).

7.10.Спостережна рада діє на засадах добровільності, відкритості та прозорості. Усі витрати, пов’язані з організацією засідань Спостережної ради, здійснюються за рахунок Підприємства.

7.11. Строк повноважень Спостережної ради - три роки.

7.12.Член Спостережної ради повинен відповідати таким вимогам:

бездоганна ділова репутація;

відсутність реального або потенційного конфлікту інтересів, що може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень Спостережною радою, зокрема відсутність трудових відносин із Підприємством;

наявність професійних знань, вищої освіти, досвіду роботи у сфері охорони здоров’я, зокрема захисту прав пацієнтів;

відсутність непогашеної судимості.

7.13. Про намір утворити Спостережну раду при Підприємстві Уповноважений орган управління письмово повідомляє керівника.

7.14. Уповноважений орган управління після повідомлення Керівника Підприємства формує і затверджує персональний склад Спостережної ради в порядку передбаченому чинним законодавством.

7.15.Спостережна рада Підприємства у своїй діяльності керується Типовим положенням про неї, що затверджене Кабінетом Міністрів України.

7.16. При Підприємстві можуть також утворюватися опікунські ради, до складу яких (за їхньою згодою) можуть включатися благодійники, представники громадськості та громадських об’єднань, благодійних, релігійних організацій, органів місцевого самоврядування, засобів масової інформації,


 


 

волонтери та інші. Рішення про створення опікунської ради та положення про неї затверджуються наказом Керівника Підприємства.

8. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ПІДПРИЄМСТВА

8.1.Структура Підприємства, порядок внутрішньої організації та сфери діяльності структурних підрозділів Підприємства затверджуються Керівником Підприємства.

8.2.Функціональні обов’язки та посадові інструкції працівників Підприємства затверджуються його Керівником.

8.3.Штатну чисельність Підприємства Керівник визначає на власний розсуд на підставі фінансового плану Підприємства, погодженого в установленому законодавством та цим Статутом порядку з урахуванням необхідності створення відповідних умов для забезпечення належної доступності та якості медичної допомоги.


 

9. ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ


 

9.1. Працівники Підприємства мають право брати участь в управлінні Підприємством через загальні збори (конференції), ради трудових колективів, професійні спілки, які діють у трудовому колективі, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Підприємства, а також з питань соціально-культурного і побутового обслуговування.

Представники первинної профспілкової організації, а у разі їх відсутності- вільно обрані працівниками представники, представляють інтереси працівників в органах управління Підприємства відповідно до законодавства.

Підприємство зобов'язане створювати умови, які б забезпечували участь працівників в його управлінні.

9.2. Трудовий колектив Підприємства складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини.

9.3. До складу органів, через які трудовий колектив реалізує своє право на участь в управлінні Підприємством, не може обиратися керівник Підприємства. Повноваження цих органів визначаються законодавством.

9.4. Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Підприємства регулюються колективним договором.

9.5. Право укладання колективного договору від імені уповноваженого органу управління надається Керівнику Підприємства, а від імені трудового колективу - уповноваженому ним органу. Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу не менш ніж один раз на рік.

9.6. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров'я, гарантії обов'язкового медичного страхування працівників Підприємства та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.

9.7. Форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами.

Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.

Умови оплати праці та матеріального забезпечення керівника Підприємства визначаються контрактом, укладеним із Уповноваженим органом управління.

9.8. Оплата праці працівників Підприємства здійснюється у першочерговому порядку. Усі інші платежі здійснюються Підприємством після виконання зобов'язань щодо оплати праці.

9.9. Працівники Підприємства провадять свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору, посадових та робочих інструкцій згідно з законодавством.

Підприємство у своїй діяльності дотримується та виконує встановлені правила і норми з охорони праці, санітарії та протипожежної безпеки, що доводяться до відома кожного працівника.

9.10. Життя і здоров’я працівників Підприємства підлягають державному страхуванню на випадок каліцтва і професійного захворювання за порядком та умовами, встановленими законодавством.

9.11. Працівники Підприємства за неналежне виконання посадових обов’язків несуть відповідальність в порядку, встановленому законодавством України.


 

10. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ

 

10.1. Припинення діяльності Підприємства здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації - за рішенням Власника, а у випадках, передбачених законом України, - за рішенням суду. У разі припинення діяльності Підприємства (ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) передача активів Підприємства здійснюється одному або кільком неприбутковим закладам відповідного виду або активи зараховуються до міського бюджету.

10.2. У разі реорганізації Підприємства вся сукупність його прав та обов'язків переходить до його правонаступників.

10.3. Працівникам Підприємства, які звільняються у зв'язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.

10.4. Підприємство вважається таким, що припинило свою діяльність, з дня внесення запису про державну реєстрацію припинення Підприємства до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

 

 

 

11.ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО СТАТУТУ

 

11.1.Зміни та доповнення до Статуту затверджуються рішенням сесії Луцької міської ради шляхом викладення Статуту у новій редакції.

11.2.Зміни підлягають державній реєстрації в порядку, встановленому чинним законодавством України.

 

11.3.Статут складається із 11 (одинадцяти) розділів на 14 (чотирнадцяти) сторінках.

 

 

 

 

Секретар міської ради Григорій Пустовіт