Про систему обліку публічної інформації, яка знаходиться у володінні Луцької міської ради
На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.11.2011 № 1277 «Питання системи обліку публічної інформації», відповідно до розпорядження міського голови від 02.02.2018 № 60 «Про функціонування офіційного сайту Луцької міської ради», з метою забезпечення ведення обліку документів, що містять публічну інформацію й знаходяться у володінні міської ради та її виконавчих органів:
1. Затвердити Положення про систему обліку публічної інформації, яка знаходиться у володінні Луцької міської ради (додається).
2. Керівникам виконавчих органів міської ради:
2.1. Забезпечити обов’язкову реєстрацію документів, що знаходяться у володінні виконавчого органу, в системі обліку публічної інформації.
2.2. Визначити осіб, відповідальних за реєстрацію документів в системі обліку публічної інформації та оприлюднення їх на офіційному сайті Луцької міської ради, копії наказів надати загальному відділу міської ради до 10.04.2018.
3. Загальному відділу міської ради (Бортнік Н.С.) здійснювати методичну координацію роботи виконавчих органів щодо оприлюднення системи обліку публічної інформації в розділі «Публічна інформація» на офіційному сайті Луцької міської ради.
4. Відділу програмно-комп’ютерного забезпечення міської ради (Король О.А.) забезпечити технічну підтримку оприлюднення системи обліку публічної інформації на офіційному сайті Луцької міської ради.
5. Відповідальними за функціонування системи обліку публічної інформації є керівники виконавчих органів міської ради.
6. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.
Секретар міської ради Григорій Пустовіт
Бортнік 777943