Про тимчасовий реєстр адміністративних послуг
Керуючись Законом України «Про адміністративні послуги», постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2013 року № 57 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру адміністративних послуг», на підставі рішення Луцької міської ради 31.07.2013 № 43/23 «Про внесення змін до Положення про департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради», з метою забезпечення ефективного надання адміністративних послуг суб’єктам звернень, виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В :
1. Затвердити тимчасовий реєстр адміністративних послуг виконавчих органів Луцької міської ради згідно з додатком 1.
2. Затвердити тимчасовий реєстр адміністративних послуг, що надаватимуться представниками структурних підрозділів Волинської обласної державної адміністрації у департаменті «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради, згідно з додатком 2.
3. Затвердити тимчасовий реєстр адміністративних послуг територіальних органів центральних органів виконавчої влади, що надаватимуться у департаменті «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради, згідно з додатком 3.
4. Затвердити тимчасовий реєстр адміністративних послуг щодо видачі суб’єктам господарської діяльності документів дозвільного характеру, що надаватимуться через департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради, згідно з додатком 4.
5. Суб’єктам надання адміністративних послуг протягом десяти робочих днів надати департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради актуалізовані інформаційні, технологічні картки та формуляри до них.
6. Рішення виконавчого комітету міської ради від 03.04.2013 №186-1 «Про тимчасовий реєстр адміністративних послуг» вважати таким, що втратило чинність.
7. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Романюка М.Я.
Міський голова Микола Романюк
Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому Юрій Вербич
Карп'як 777 870