Про вдосконалення системи надання адміністративних послуг
Керуючись Законом України «Про адміністративні послуги», постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 №57 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру адміністративних послуг», на виконання пунктів 81-84 Указу Президента України від 12.03.2013 №128/2013, розпорядження голови Волинської обласної державної адміністрації від 26.03.2013 №124 «Про організацію створення центрів надання адміністративних послуг в області», на підставі рішення Луцької міської ради від 28.11.2012 №34/24 «Про затвердження Положення про Департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку», рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 03.04.2013 №185-1 «Про тимчасовий регламент роботи департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку», з метою якісного надання адміністративних послуг суб’єктам звернень:
1. Департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради (далі – департамент ЦНАП) забезпечити надання адміністративних послуг відповідно до тимчасового реєстру, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 03.04.2013 №186-1, суб’єктам звернень у відповідності до чинного законодавства.
2. Департаменту соціальної політики Луцької міської ради (Боярин Л.Я.) забезпечити надання адміністративних послуг соціального спрямування (коди послуг 26/11/02 - 68/11/44, 70/11/46 - 73/11/49 тимчасового реєстру, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 03.04.2013 №186-1) суб’єктам звернень у приміщеннях департаменту.
3. Директору департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради Карп'як Л.В. з метою дотримання графіку роботи департаменту ЦНАП затвердити своїм наказом внутрішній графік роботи працівників департаменту.
4. Виконавчим органам міської ради, розміщеним в приміщенні департаменту ЦНАП, забезпечити:
- роботу колективів відповідно до затвердженого графіку роботи міської ради;
- дотримання правил охорони праці та протипожежної безпеки в повсякденній роботі;
- проведення прийомів відвідувачів лише на першому поверсі в кабінетах прийому громадян;
- в разі службової необхідності ( проведення перевірки, робочої наради, конференції) пропуск та супровід відвідувачів в службові кабінети та залу нарад виключно представником виконавчого органу із зазначенням мети візиту у журналі реєстрації видачі тимчасових магнітних перепусток в охорони.
5. Працівникам виконавчих органів міської ради, розташованих в приміщенні департаменту ЦНАП, фіксувати початок та закінчення робочого часу за постійними магнітними перепустками встановленого зразка через електронну систему контролю доступу.
6. Зобов'язати адміністраторів департаменту ЦНАП та державних адміністраторів дозвільного центру департаменту ЦНАП, рекомендувати представникам структурних підрозділів облдержадміністрації та територіальних органів центральних органів виконавчої влади, які надаватимуть послуги через департамент ЦНАП, здійснювати прийом суб’єктів звернень виключно з використанням системи електронної черги та відповідно до пред’явленого талона, з обов’язковим аудіозаписом розмови.
7. Суб'єктам надання адміністративних послуг, виконавчим органам міської ради забезпечити:
- надання адміністративних послуг, зазначених в тимчасовому реєстрі адміністративних послуг виконавчих органів Луцької міської ради, затвердженому рішенням виконавчого комітету міської ради від 03.04.2013 №186-1(за винятком послуг соціального спрямування, визначених у п.2 цього розпорядження), суб’єктам звернень лише через департамент ЦНАП;
- співпрацю з департаментом ЦНАП відповідно до тимчасового регламенту роботи департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 03.04.2013 №185-1;
- щоденне отримання, не пізніше 16.00 год., відповідальним працівником вхідних пакетів документів з адміністративних послуг та звернень громадян, а також повернення результатів послуги та відповідей у департамент ЦНАП (вул. Лесі Українки, 35, перший поверх, адміністративна зала) відповідно до тимчасового регламенту роботи департаменту;
- систематичний моніторинг чинності інформації, зазначеної у інформаційних та технологічних картках адміністративних послуг з тимчасового реєстру, а також належності до адміністративних кожної послуги, що надається виконавчим органом; в разі внесення змін терміново офіційно інформувати департамент ЦНАП, дотримуючись вимог постанови Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 №57 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру адміністративних послуг».
8. Керівникам виконавчих органів міської ради здійснювати прийом суб’єктів звернень у департаменті ЦНАП, дотримуючись графіка прийому громадян з особистих питань (додаток 3 до рішення виконавчого комітету від 03.04.2013 №185-1 «Про тимчасовий регламент роботи департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради»).
9. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Міський голова Микола Романюк
Карп'як 777 908