Про відділ державного архітектурно – будівельного контролю Луцької міської ради
Керуючись ст.ст.26, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень у сфері архітектурно-будівельного контролю та удосконалення містобудівного законодавства», Луцька міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Створити відділ державного архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради.
2. Внести зміни до рішення міської ради від 30.12.2010 № 3/6 «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів», зі змінами внесеними рішеннями міської ради від 25.05.2011 № 10/17 «Про внесення змін у п.2 рішення міської ради від 30.12.2010 №3/6 «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів», від 20.07.2011 № 12/4 «Про внесення змін до рішення міської ради від 30.12.2010 №3/6 «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів», від 27.10.2011 №15/64 «Про внесення змін до рішення міської ради від 30.12.2010 №3/6 «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів», 25.01.2012 № 20/36 «Про внесення змін до рішення міської ради від 30.12.2010 № 3/6 «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів», від 02.03.2012 № 21/133 «Про внесення змін у п.2 рішення міської ради від 30.12.2010 № 3/6 «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів», від 28.11.2012 №34/23 «Про внесення змін до рішення міської ради від 30.12.2010 № 3/6 «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів», від 18.12.2012 №35/15 «Про внесення змін до рішення міської ради від 30.12.2010 № 3/6 «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів», від 30.10.2013 № 46/25 «Про внесення змін до рішення міської ради від 30.12.2010 № 3/6 «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів», від 28.01.2015 №69/11 «Про внесення змін до рішення міської ради від 30.12.2010 № 3/6 «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів», від 28.05.2015 №74/98 «Про внесення змін до рішення міської ради від 30.12.2010 № 3/6 «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів», виклавши в новій редакції додаток до рішення (додаток 1 додається) та п.2:
«2.Затвердити загальну чисельність апарату ради та її виконавчих органів у кількості 486 штатних одиниць».
3. Управлінню фінансів та бюджету Луцької міської ради (Єлова Л.А.) передбачити в бюджеті міста кошти для забезпечення функціонування Відділу державного архітектурно - будівельного контролю Луцької міської ради.
4.Затвердити Тимчасове положення про відділ державного архітектурно - будівельного контролю Луцької міської ради (додаток 2 додається).
5. Відділу державного архітектурно - будівельного контролю Луцької міської ради після затвердження Кабінетом Міністрів України Примірного положення про органи державного архітектурно-будівельного контролю внести на розгляд міської ради Положення про виконавчий орган державного архітектурно - будівельного контролю Луцької міської ради.
6. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань генерального планування, будівництва, архітектури та благоустрою (Семенюк О.Л.), першого заступника міського голови Яковлева Т.В.
Міський голова Микола Романюк
Додаток 1
до рішення міської ради
_____________№________
Структура виконавчих органів Луцької міської ради
- Департамент житлово-комунального господарства
- Департамент соціальної політики
- Департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»
- Департамент економічної політики
- Управління містобудування та архітектури
- Управління земельних ресурсів
- Управління фінансів та бюджету
- Управління транспорту та зв’язку
- Управління розвитку підприємництва та реклами
- Управління капітального будівництва
- Управління освіти
- Управління культури
- Управління охорони здоров’я
- Управління міжнародного співробітництва та проектної діяльності
- Управління туризму та промоції міста
- Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення
- Служба у справах дітей
- Комітет по фізичній культурі та спорту
- Відділ державного архітектурно-будівельного контролю
- Відділ управління майном міської комунальної власності
- Відділ фінансового контролю та аудиту
- Відділ у справах сім’ї та молоді
- Відділ муніципальної дружини
- Відділ екології
- Відділ охорони праці
- Відділ інформаційної роботи
- Відділ зв’язків з громадськістю
- Відділ ведення Державного реєстру виборців
- Відділ оборонно-мобілізаційної і режимно-секретної роботи
- Відділ кадрової роботи та нагород
- Відділ з питань запобігання та виявлення корупції, зв’язків з правоохоронними органами
- Юридичний відділ
- Організаційний відділ
- Архівний відділ
- Загальний відділ
- Відділ програмно - комп’ютерного забезпечення
- Господарсько-технічний відділ
- Відділ обліку та звітності
- Відділ секретаріату міської ради
- Апарат виконавчого комітету
Секретар міської ради Сергій Григоренко
Додаток
до рішення міської ради
_____________№________
Тимчасове положення
про відділ державного архітектурно - будівельного контролю
Луцької міської ради
1. Відділ державного архітектурно - будівельного контролю Луцької міської ради (Відділ) є виконавчим органом Луцької міської ради.
1.2. Відділ підконтрольний та підзвітний Луцькій міській раді, міському голові, заступникам міського голови, згідно з розподілом обов’язків.
1.3. Відділ підконтрольний центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, в межах, визначених законодавством.
1.3.У своїй діяльності Відділ керується Конституцією України, Законами України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про основи містобудування», «Про архітектурну діяльність», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень у сфері архітектурно-будівельного контролю та удосконалення містобудівного законодавства», постановами Верховної Ради України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями та указами Президента України, стандартами ISO 9001, рішеннями Луцької міської ради і виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, даним Положенням та іншими нормативно-правовими актами. З питань організації ведення правової роботи Відділ керується рекомендаціями Міністерства юстиції України.
1.4. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету. Відділ володіє та користується закріпленим майном в межах, визначених законодавством України. Штатний розпис Відділу затверджує міський голова.
1.5. Тимчасове положення про Відділ затверджується міською радою.
1.6. На посаду начальника та спеціалістів Відділу призначаються особи, що мають вищу освіту і необхідний стаж роботи в органах місцевого самоврядування або на державній службі за фахом. Усі працівники Відділу приймаються на посади і звільняються з посад міським головою в порядку, передбаченому чинним законодавством України.
1.6. Міська рада створює умови для роботи і підвищення кваліфікації працівників, забезпечує їх окремим приміщенням, телефонним зв'язком, транспортом для виконання службових обов’язків, сучасними засобами оргтехніки, законодавчими й іншими нормативними актами та довідковими матеріалами, іншими посібниками та літературою з правових питань.
1.7. Відділ має печатку із власним найменуванням, штампи та бланки.
ІІ. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ
2.1. Метою діяльності Відділу є забезпечення реалізації державної політики у сфері архітектурно - будівельного контролю, дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт, збереження та забезпечення порядку у будівельній галузі, захист комфорту та безпеки громадян, забезпечення прав населення, спрямованих на підвищення якості житлового середовища, соціально-побутового й комунального обслуговування, здійснення контролю за містобудівною діяльністю та будівництвом, організацією будівництва, ремонту та реконструкції житлових будинків, об’єктів соціально-побутового призначення.
Державний архітектурно-будівельний контроль здійснюється органами Державного архітектурно-будівельного контролю в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
2.2. Основними завданнями Відділу є:
2.2.1. Забезпечення законодавства у сфері містобудування та архітектури, державних стандартів, норм і правил при реалізації затвердженої містобудівної документації.
2.2.2. Розгляд справ про правопорушення у сфері містобудівної діяльності.
2.2.3. Реалізація державної політики з питань державного архітектурно - будівельного контролю та нагляду.
2.3. Відділ при виконанні покладених на нього функцій взаємодіє з органами виконавчої влади, депутатами, постійними комісіями, виконавчими органами Луцької міської ради, підприємствами, установами, організаціями.
ІІІ. ОКРЕМІ ПИТАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕПУТАТІВ РАДИ,
ПОСТІЙНИХ ТА ТИМЧАСОВИХ КОМІСІЙ
3.1. Начальник та працівники Відділу зобов’язані дотримуватись положень законодавства щодо забезпечення діяльності депутатів та діяльності постійних і тимчасових контрольних комісій міської ради, а також вимог Регламенту Луцької міської ради та Положення про постійні комісії міської ради.
3.2. Депутат має право звернутись із запитом до Відділу з питань, віднесених до відання ради. Відділ зобов’язаний дати усну чи письмову відповідь на запит у строки і в порядку, встановлені радою відповідно до закону.
3.3. Депутат має право висловити або передати у письмовій формі головуючому на сесії пропозиції і зауваження з питань, що входять до відання Відділу, а також з питань діяльності Відділу. Такі пропозиції і зауваження надсилаються на розгляд Відділу, який зобов’язаний розглянути ці пропозиції і зауваження у строки, встановлені радою, і про вжиті заходи повідомити депутатові та раді. Депутату повинно бути забезпечено його право брати участь в роботі під час розгляду Відділом його пропозицій і зауважень. Відділ забезпечує виконання пропозицій і зауважень депутата, схвалених радою, інформує депутата про реалізацію пропозицій та зауважень.
3.4. Депутат має право на депутатське звернення (запитання) та на невідкладний прийом. Депутат має право вимагати усунення порушень законності і встановлення правового порядку.
3.5. Депутат має право знайомитися з будь-якими офіційними документами, які зберігаються у Відділі та робити виписки, копіювання цих документів (крім документів, поширення яких обмежено згідно із законом).
3.6. Постійні комісії мають право вивчати діяльність Відділу, а також підзвітних і підконтрольних раді та виконавчому комітету підприємств, установ та організацій, їх філіалів і відділень незалежно від форм власності та їх посадових осіб. Постійна комісія може подати за результатами перевірки рекомендації на розгляд начальника Відділу, а в необхідних випадках - на розгляд ради або виконавчого комітету ради.
3.7. Постійні комісії у питаннях, які належать до їх відання, та в порядку, визначеному законом, мають право отримувати від Відділу необхідні матеріали та документи. Постійні комісії мають право запросити на засідання комісії начальника або заступника начальника Відділу, заступника міського голови. Постійна комісія повідомляє запрошених осіб про час, місце проведення засідання та питання, що вносяться на обговорення.
3.8. Для вивчення питань, розробки проектів рішень постійні комісії мають право створювати підготовчі комісії і робочі групи з залученням спеціалістів Відділу.
3.9. Рекомендації і висновки постійних комісій, адресовані Відділу або його службовим особам, підлягають обов’язковому розгляду. Про результати
розгляду і вжиті заходи службові особи Відділу повинні повідомити комісіям у встановлений ними строк.
3.10. Тимчасові контрольні комісії ради є органами ради, які обираються з числа її депутатів для здійснення контролю з конкретно визначених радою питань, що належать до повноважень місцевого самоврядування. Працівники Відділу, яких було залучено для участі в роботі тимчасової контрольної комісії не повинні розголошувати інформацію, яка стала їм відома у зв’язку з її роботою.
ІV. ПОВНОВАЖЕННЯ ВІДДІЛУ
- Відділ здійснює повноваження, визначені Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень у сфері архітектурно-будівельного контролю та удосконалення містобудівного законодавства» з врахуванням змін до законодавства та Примірного положення про органи державного архітектурно-будівельного контролю, яке буде затверджене Кабінетом Міністрів України.
V. КЕРІВНИЦТВО ВІДДІЛОМ
5.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.
5.2. Начальник Відділу:
5.2.1. Здійснює керівництво Відділом, відповідно до посадової інструкції та чинного законодавства України, розподіляє обов’язки у Відділі.
5.2.2. Несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на Відділ завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни;
5.2.3. Візує проекти рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань, що стосуються здійснення архітектурно-будівельного контролю.
5.2.4. Планує роботу Відділу, подає пропозиції до перспективних та поточних планів роботи міського голови.
5.2.5. Вносить пропозиції міському голові щодо структури і штату працівників Відділу.
5.2.6. Подає пропозиції щодо проходження стажування, призначення та звільнення з посади працівників Відділу.
5.2.7. Розробляє та подає на затвердження в установленому порядку положення про Відділ, посадові інструкції працівників Відділу.
5.2.8. Видає, у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.
5.2.9. Організовує виконання доручень працівниками Відділу.
5.2.10. Організовує контроль за виконанням рішень міської ради та виконавчого комітету, що відносяться до компетенції Відділу.
5.2.11. Розглядає рекомендації постійних комісій міської ради, повідомляє про наслідки з прийнятих заходів.
5.2.12. Звітує про проведену роботу Відділу перед міською радою та виконавчим комітетом в порядку, визначеному законодавством України.
5.2.13. Від імені Відділу та в межах завдань, покладених на Відділ, підписує документи, пов’язані з діяльністю Відділу.
5.2.14. Веде особистий прийом громадян.
5.2.15. Діє в межах повноважень, визначених посадовою інструкцією, що затверджується міським головою.
5.2.16. У підпорядкуванні начальника Відділу перебувають працівники Відділу, які діють в межах повноважень, визначених посадовими інструкціями, що затверджуються міським головою.
VІ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВІДДІЛУ
6.1. Працівники Відділу несуть відповідальність за неналежне виконання, покладених на Відділ даним положенням повноважень у порядку передбаченому чинним законодавством України. Повноваження Відділу розподіляються між начальником і працівниками Відділу та закріплюються у посадових інструкціях.
6.2. За порушення трудової та виконавчої дисципліни працівники Відділу притягуються до відповідальності, згідно з чинним законодавством України
VІІ. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
7.1. Припинення діяльності Відділу здійснюється у порядку, визначеному чинним законодавством.
7.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому законодавством для його затвердження.
Секретар міської ради Сергій Григоренко