1. Головна
  2. Документи
  3. Розпорядження міського голови з кадрових питань
Чинний
Розпорядження міського голови з кадрових питань від 22.06.2018 №578-рб м. Луцьк

Про відзначення з нагоди 5-ої річниці відкриття департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради

Відповідно до рішення Луцької міської ради від 29.11.2017 № 34/19 «Про Програму фінансування заходів державного, обласного, місцевого значення у місті Луцьку на 2018 рік» та Положення «Про відзнаки міського голови», затвердженого  розпорядженням  міського  голови  від  01.03.2012 № 27-ра: 

            1. Нагородити Почесною грамотою міського голови за сумлінну працю, високий професіоналізм, вагомий особистий внесок у розвиток сфери надання якісних адміністративних послуг, а також з нагоди 5-ої річниці відкриття департаменту:

    Данильчука Анатолія Вікторовича, адміністратора адміністративного відділу департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради;
     Мар’яш Вікторію Петрівну, адміністратора відділу адміністрування та інформаційно-аналітичних технологій департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради;
    Чикалюка Олександра Сергійовича, водія транспортного господарства водію транспортного господарства технічного сектору господарсько-технічного відділу Луцької міської ради.

          2. Оголосити Подяку міського голови за сумлінну працю, високий професіоналізм, надання якісних адміністративних послуг мешканцям міста Луцька, а також з нагоди 5-ої річниці відкриття департаменту:

    Абаніну Олегу Борисовичу, адміністратору адміністративного відділу департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради;
    Візнюк Світлані Михайлівні, начальнику відділу звернень громадян департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради;
    Наумчук Ірині Адамівні, державному реєстратору відділу реєстрації бізнесу та дозвільних процедур департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради;
    Шевченко Людмилі Олександрівні, адміністратору відділу оформлення біометричних документів департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради.

Підстава: лист департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» луцької міської ради від 11.06.2018 № 6-9/570.

3. Згідно з п.11.19 Регламенту роботи виконавчого комітету  та виконавчих  органів Луцької міської ради директору департаменту «Центр надання  адміністративних  послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради Карп’як Л.В. у 10-денний термін з дня проведення урочистого заходу з нагоди відзначення осіб, зазначених у пунктах 1,2 цього розпорядження, надати у відділ обліку та звітності Луцької міської ради (Горай С.Г.) відповідну інформацію.
      
    4. Господарсько-технічному   відділу    Луцької    міської    ради (Махецький А.М.) забезпечити придбання рамок та квітів для відзначення осіб згідно з пунктами 1,2 цього розпорядження. 

Секретар міської ради                                                                    Григорій Пустовіт

Гудима    777942
Киричук 290538