1. Головна
  2. Документи
  3. Розпорядження міського голови з питань основної діяльності
Чинний
Розпорядження від 23.04.2013 №187 м. Луцьк

Про виготовлення, зберігання та ведення обліку бланків

Відповідно до ст. 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", постанови Кабінету Міністрів України від 27.11.1998 № 1893  «Про затвердження Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію» із внесеними змінами, з метою забезпечення контролю за виготовленням, видачею та зберіганням пронумерованих бланків з кутовим трафаретним текстом назви установи (реквізити):

1. Затвердити склад комісії з перевірки обліку бланків та дотримання правил їх зберігання у виконавчих органах міської ради:

 

Вербич Юрій Григорович

-

заступник міського голови, керуючий справами виконкому, голова комісії

 

Давидов Ігор Валентинович

-

начальник господарсько-технічного відділу, секретар комісії

 

Барась Георгій Вікторович

-

заступник начальника господарсько-технічного відділу

 

Бенесько Ніна Георгіївна

-

начальник відділу оборонно-мобілізаційної і режимно-секретної роботи

 

Бортнік Надія Степанівна

-

начальник загального відділу

 

Горай Світлана Георгіївна

-

начальник відділу обліку та звітності,

головний бухгалтер

 

 

2. Керівникам виконавчих органів міської ради:

2.1. Призначити наказом (департаменту, управління, відділу) осіб, відповідальних за облік, зберігання і використання бланківз дотриманням

встановлених Інструкцією вимог та проінформувати про це заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.

2.2. Забезпечити зберігання бланків відповідно до вимог п.68 Інструкції.

2.3. Інформацію про використання бланків Луцької міської ради та її виконавчого комітету, а також зіпсовані бланки передавати щокварталу у господарсько-технічний відділ міської ради.

3. Господарсько-технічному відділу міської ради (Давидов І.В.) забезпечувати:

3.1.Виготовлення, ведення обліку та видачу бланків Луцької міської ради та її виконавчого комітету у журналі за встановленою формою 12 Інструкції.

3.2. На підставі інформації виконавчих органів міської ради та актів комісії щокварталу здійснювати знищення зіпсованих бланків з відповідною відміткою в журналі обліку.

4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.

 

Міський головаМикола Романюк

Давидов 777945