Про внесення змін до Комплексної міської програми «Здоров’я лучан» на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Луцької міської ради від 29.11.2017 № 34/17
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішенням виконавчого комітету Луцької міської ради від 20.01.2016 №6-1 «Про порядок розроблення міських цільових програм, моніторингу та звітності про їх виконання у новій редакції», з метою поліпшення демографічної ситуації, збереження і зміцнення здоров’я населення м. Луцька, підвищення якості та ефективності медико-санітарної допомоги, забезпечення прав громадян на охорону здоров’я, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до Комплексної міської програми «Здоров’я лучан» на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Луцької міської ради від 29.11.2017 № 34/17, затвердивши її в новій редакції, що додається.
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань соціального захисту, охорони здоров’я, материнства та дитинства, освіти, науки, культури, мови (Шостак М.В.).
Секретар міської ради Григорій Пустовіт
Якимчук 722251
Додаток
до рішення міської ради
КОМПЛЕКСНА МІСЬКА ПРОГРАМА
«Здоров‘я лучан» на 2018-2020 роки
Паспорт програми
1. |
Ініціатор розроблення програми |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради |
2. |
Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми |
Рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 22.09.2017 № 545-1 «Про хід виконання Комплексної міської програми «Здоров’я лучан» на 2016-2017 роки» |
3. |
Розробник програми |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради |
4. |
Співрозробники програми |
Керівники закладів охорони здоров’я, які належать до об’єктів комунальної власності громади міста Луцька та за організаційно-правовою формою є комунальними підприємствами (далі по тексту Програми – комунальні заклади охорони здоров’я м.Луцька) |
5. |
Головний виконавець програми |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради |
6. |
Учасники програми |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради; комунальні заклади охорони здоров’я м.Луцька; Луцький іськміжрайонний відділ Державної установи «Волинський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я»; Управління освіти Луцької міської ради; Департамент соціальної політики Луцької міської ради; Департамент фінансів та бюджету; громадські організації, діяльність яких пов’язана зі сферою охорони здоров'я. |
7. |
Термін реалізації програми |
2018-2020 роки |
8. |
Перелік бюджетів |
Міський бюджет, обласний та державний бюджети в частині виконання державних та обласних програм, інші джерела фінансування, не заборонених чинним законодавством
|
9. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього в тис. грн., у тому числі:
|
546991,6 |
9.1. |
Кошти міського бюджету (рекомендовані обсяги), тис. грн.
|
338009,6 |
9.2. |
Кошти обласного бюджету (рекомендовані обсяги), тис. грн.
|
185120,7 |
9.3. |
Кошти державного бюджету (рекомендовані обсяги), тис. грн.
|
23861,3 |
9.4. |
Інші джерела фінансування (за фактом поступлення коштів)
|
|
1. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма.
Аналіз стану здоров’я населення м. Луцька та діяльності закладів охорони здоров’я свідчить про зростання смертності, скорочення середньої очікуваної тривалості життя, а також зростання поширеності хвороб.
Основними причинами смертності є хвороби системи кровообігу, злоякісні новоутворення, травми та отруєння. Впродовж останнього десятиліття середня очікувана тривалість життя суттєво скоротилася. У структурі захворюваності переважають хронічні неінфекційні хвороби (серцево-судинні захворювання, злоякісні новоутворення, ендокринні розлади, алергічні прояви), які характеризуються негативною динамікою. Зростають захворюваність і смертність від раку в зв’язку з несприятливою екологічною ситуацією та значним постарінням населення.
Незважаючи на зменшення впродовж останнього десятиліття кількості травм та отруєнь, рівень їх залишається високим. Важливою проблемою є зростання захворюваності на соціально небезпечні хвороби, зокрема туберкульоз, ВІЛ/СНІД, хвороби, що передаються статевим шляхом. Захворюваність на туберкульоз збільшилася за 10 років більше, ніж в півтора рази. Значно поширені наркологічні розлади. Високі рівні захворюваності обумовлюють збільшення кількості інвалідів.
Рівень санітарної культури населення залишається недостатнім, значна його частина має шкідливі для здоров’я звички.
Низьким є показник чисельності населення, яке регулярно займається фізичною культурою.
Витрати на охорону здоров’я поки що не відповідають реальним потребам. Не розв’язано проблему гарантування безоплатного обсягу надання медичної допомоги на державному рівні. Заходи щодо формування багатоканального фінансування здійснюються повільними темпами.
У державі проходять нелегкі процеси щодо реформування галузі охорони здоров'я. Запровадження положень прийнятого Закону України «Про державні фінансові гарантії надання медичних послуг та лікарських засобів» потребує внесення змін до діючих та прийняття нових нормативно-правових актів для забезпечення його реалізації.
Ключовими проблемами охорони здоров’я населення міста є:
- незадовільний стан здоров’я населення; недостатнє медикаментозне і матеріально-технічне забезпечення закладів охорони здоров’я;
- брак сучасних медичних технологій, низький рівень інформованості про сучасні медичні технології, засоби збереження здоров’я та активного дозвілля; недостатня ефективність заходів щодо формування здорового способу життя;
- недостатність фінансових ресурсів для забезпечення ефективної діяльності системи охорони здоров’я; недостатній розвиток ринку медичних послуг;
- морально та фізично застаріла частина медичного обладнання.
Погіршення стану здоров’я зумовлене насамперед комплексом не тільки медичних, а й соціально-економічних та екологічних чинників, недосконалим способом життя населення. Оскільки здоров’я населення є результатом діяльності не тільки галузі охорони здоров’я, а інтегральним показником успішності функціонування держави, усіх її інституцій.
2. Визначення мети Програми
Метою Програми є поліпшення демографічної ситуації, збереження і зміцнення здоров’я населення м. Луцька, підвищення якості та ефективності медико-санітарної допомоги, забезпечення соціальної справедливості і прав громадян на охорону здоров’я, поширення стандартів здорового способу життя та забезпечення доступу мешканців до якісних медичних послуг, як передумова підвищення показників якості та тривалості життя.
3. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування
Виконання Програми дасть змогу поліпшити стан здоров’я населення, подовжити активне довголіття та тривалість життя, задовольнити потреби в ефективній, якісній і доступній медико-санітарній допомозі, забезпечити справедливий підхід до вирішення питань охорони здоров’я, досягти цілей, передбачених стратегією «Здоров’я-2020», відповідно до рекомендацій Всесвітньої Організації Охорони Здоров’я.
Реалізацію комплексної міської Програми «Здоров‘я лучан» на 2018-2020 роки планується здійснити за рахунок поєднання коштів державного, обласного, міського бюджетів та інших, не заборонених законодавством джерел (додаток 1 та 2 до Програми).
Орієнтовний обсяг фінансування Програми з бюджету визначається щороку, виходячи з конкретних завдань та наявності коштів, з урахуванням розподілу коштів з бюджетів різних рівнів.
4. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Виконання цієї програми забезпечується учасниками Програми, координація діяльності щодо виконання заходів програми покладена на управління охорони здоров’я Луцької міської ради.
За результатами аналізу виконання програмних заходів з урахуванням загальної соціально-економічної ситуації в місті та змін зовнішніх умов, що можуть мати місце в ході реалізації Програми, допускається коригування заходів Програми. Впродовж терміну виконання Програми можуть вноситися зміни і доповнення з метою дотримання диференційованого підходу до виконання основних заходів.
Основними функціями управління охорони здоров’я Луцької міської ради в частині виконання заходів Програми та контролю є:
- координація виконання заходів Програми;
- організація моніторингу реалізації заходів Програми;
- аналіз виконання програмних заходів;
- у разі необхідності, підготовка пропозицій та їх обґрунтування стосовно внесення змін і доповнень до Програми.
5. Очікуваний результат
Виконання Програми дасть можливість забезпечити:
- поліпшення обізнаності населення з питань формування здорового способу життя та його збереження;
- реформування системи охорони здоров'я шляхом пріоритетного розвитку первинної медичної допомоги та оптимізації структури ліжкового фонду міських закладів охорони здоров'я;
- підвищення ефективності, якості та доступності медичного обслуговування для всіх верств населення;
- покращення забезпечення закладів охорони здоров'я лікарськими засобами, дороговартісними витратними матеріалами медичного призначення;
- покращення матеріально-технічної бази закладів охорони здоров'я міста;
- поліпшення інформаційного забезпечення закладів охорони здоров'я міста, впровадження медичної інформаційної системи E-Health.
У свою чергу очікуваними результатами від виконання Програми будуть слугувати:
- зростання народжуваності;
- зниження рівня малюкової смертності;
- збільшення середньої тривалості життя мешканців міста;
- забезпечення населення послугами первинної медико-санітарної допомоги на рівні 100%;
- покращення виявлення захворювань на ранніх стадіях та зниження рівня смертності населення у працездатному віці;
- зниження рівня смертності від захворювань органів кровообігу;
- зниження онкологічної захворюваності та показників онкологічної занедбаності;
- скорочення захворюваності на туберкульоз;
- зменшення первинного виходу хворих на інвалідність та ін.
Секретар міської ради Григорій Пустовіт
Додаток 1
до Програми
Ресурсне забезпечення комплексної міської Програми «Здоров’я лучан» на 2018 -2020 роки
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми |
Етапи виконання Програми |
Всього витрат на виконання Програми (тис. грн.) |
||
2018 рік |
2019 рік |
2020 рік |
||
Обсяг ресурсів, всього, у тому числі: |
114324,9 |
212858,9 |
219807,8 |
546991,6 |
Міський бюджет |
57502,3 |
138524,6 |
141982,7 |
338009,6 |
Обласний бюджет |
49298,7 |
66366,3 |
69455,7 |
185120,7 |
Державний бюджет |
7523,9 |
7968,0 |
8369,4 |
23861,3 |
Інші джерела фінансування (за фактом поступлення) |
|
|
|
|
Секретар міської ради Григорій Пустовіт
Додаток 2
до Програми
Напрями діяльності та заходи Комплексної міської Програми “Здоров’я лучан” на 2018 -2020 роки.
1. Регіональна політика у сфері охорони здоров’я.
№ п/п |
Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) |
Перелік заходів Програми |
Строк виконання заходу |
Виконавці |
Джерела фінансування |
Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тис. грн., у тому числі по роках: |
Очікуваний результат |
||
2018 |
2019 |
2020 |
|||||||
1. |
Державна політика в сфері охорони здоров’я |
1. Відпрацювати систему телекомунікаційних технологій та налагодження функціонування електронного документообігу в медицині. Впровадження медичної інформаційної системи E-Health. |
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради, директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька |
Міський бюджет
Державний бюджет |
840,0 |
500,0 |
600,0 |
Забезпечення доступу мешканців до якісних медичних послуг як передумова підвищення показників якості та тривалості життя. |
|
|
2.Удосконалювати організаційні форми діяльності, методи керівництва та господарювання із застосуванням економічних важелів у галузі охорони здоров'я, узгоджуючи їх із законодавством про місцеве самоврядування. |
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради, директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька |
Не потребує фінансування
|
|
- |
- |
Забезпечення якості надання лікувальних послуг та покращення матеріального забезпечення галузі. |
|
|
3.Пропагувати реформування системи охорони здоров'я, роз'яснювати його мету і шляхи здійснення. |
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради, директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька |
Не потребує фінансування
|
|
- |
- |
Наближення первинної медичної допомоги до жителів міста. |
|
|
4.Поліпшувати медикаментозне і матеріально-технічне забезпечення галузі відповідно до стандартів із урахуванням необхідності досягнення гарантованого державою обсягу безоплатної медичної допомоги громадянам в комунальних закладах охорони здоров'я , в т.ч. |
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я та департамент фінансів і бюджету Луцької міської ради, директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька |
Міський бюджет Державний бюджет
|
88922,7 |
167507,5 |
171984,4 |
Доступність населення міста широкого спектру медичних послуг, використання наявних ресурсів (обладнання, матеріали, медикаменти, матеріально-технічне забезпечення) |
|
4.1.Виконання соціальних гарантій пільгових категорій лучан в частині безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за життєво-необхідними показами за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування |
|
|
Міський бюджет Державний бюджет
|
8546,0 |
9050,2
|
9502,7
|
||
|
4.2. Виготовлення проекту добудови на базі КП «Луцька міська клінічна лікарня» відділення екстреної (невідкладної) допомоги з діагностичним центром шляхом його добудови із відповідною інфраструктурою та оснащенням. |
|
|
міський бюджет , обласний бюджет
|
500,0 |
50000,0 (міський бюджет 38462,0) |
55250,0 (міський бюджет 42500,0) |
||
|
4.3.Проведення капітальних ремонтів приміщень, обладнання, устаткування комунальних закладів охорони здоров’я м.Луцьк
|
|
Комунальні заклади охорони здоров’я м. Луцька |
Міський бюджет Державний бюджет |
11969,0 |
11969,0 |
11969,0 |
||
|
4.4.Придбання медичного обладнання для потреб комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцьк
|
|
Комунальні заклади охорони здоров’я м. Луцька |
Міський бюджет Державний бюджет |
16278,0 |
42000,0 |
42200,0 |
||
|
|
4.5.Проведення сеансів гемодіалізу та перитонеального діалізу хворим з нирковою недостатністю у відділеннях інтенсивної терапії КП «Луцька міська клінічна лікарня» (на базах у містах Нововолинськ, Любомль, Камінь-Каширський, Ратно, Любешів) |
|
|
Обласний бюджет Державний бюджет |
48619,7 |
51488,3 |
54062,7 |
|
|
|
|
|
|
Міський бюджет
обласний бюджет
|
2010,0
1000,0 |
2000,0
1000,0 |
2000,0
1000,00
|
|
|
|
5. Запровадити в роботі усіх лікувально-профілактичних закладів міста систему управління якістю відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO 90001-2015. |
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради, директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька |
Міський бюджет (при наявності кошторисних призначень, власні надходження комунальних закладів охорони здоров’я м.Луцька
|
|
285,0 |
299,3 |
|
|
|
6. Використання нових механізмів господарювання, створення неприбуткових комунальних закладів охорони здоров’я міста та виконання інших заходів в рамках реформування галузі. |
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради, директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька |
Не потребує фінансування
|
|
- |
- |
|
|
|
7. Забезпечення оплати спожитих енергоносіїв комунальними закладами охорони здоров’я м.Луцька |
2018-2019 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради, директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька, Департамент фінансів та бюджету |
Міський бюджет
|
|
17380,4 |
18249,4 |
|
|
|
ВСЬОГО |
|
|
|
89762,7 |
185672,9 |
191133,1 |
|
2. |
Імунопрофілактика та захист населення від інфекційних хвороб |
|
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради. |
|
670,0 |
685,0 |
710,0 |
|
|
|
1.1. Забезпечувати закупівлю імунобіологічних препаратів за епідемічними показаннями |
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради та Департамент фінансів і бюджету |
Міський бюджет, обласний бюджет |
670,0 |
685,0 |
710,0 |
Забезпечення закупівлі імунобіологічних препаратів за епідемічними показаннями та специфічних імуноглобулінів для пасивної імунопрофілактики 2018 – на 95%, 2019 – на 95%, 2020 – на 95%
|
|
|
|
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради, директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька
|
|
178,9 |
189,5 |
198,9 |
|
|
|
2.1. Забезпечити своєчасне охоплення щепленнями цільових груп населення згідно з календарем щеплень та в разі необхідності за епідемічними показаннями проти дифтерії, правця, туберкульозу, поліомієліту, кашлюку, кору, епідемічного паротиту, краснухи, гемофільної інфекції. |
|
|
не потребує фінансування |
|
|
|
Забезпечення своєчасності охоплення профілактичними щепленнями цільових груп населення та в разі необхідності за епідемічними показаннями проти дифтерії, правця, туберкульозу, поліомієліту, кашлюку, кору, епідемічного паротиту, краснухи, гемофільної інфекції не нижче 95 відсотків (щороку). |
|
|
2.2. Забезпечити своєчасне охоплення щепленнями дітей за станом здоров’я згідно з календарем щеплень. |
|
|
не потребує фінансування |
|
|
|
|
|
|
2.3. Знизити захворюваність на гепатит В шляхом продовження активної імунізації новонароджених та груп високого епідемічного ризику. |
|
|
не потребує фінансування |
|
|
|
Забезпечення охоплення профілактичними щепленнями дітей до 1 року проти гепатиту В та груп високого епідемічного ризику не менше 95 відсотків (щороку); доведення показника захворюваності на гострий вірусний гепатит В серед населення до рівня менш як 5 випадків на 100 тис. населення; доведення вірусоносіїв гепатиту В серед дитячого населення до 1 відсотка |
|
|
2.4. Продовжувати впровадження стратегії Всесвітньої організації охорони здоров’я щодо елімінації кору, зниження захворюваності на епідемічний паротит, краснуху та запобігання синдрому вродженої краснухи |
|
|
не потребує фінансування |
|
|
|
Забезпечення охоплення профілактичними щепленнями (ревакцинація) проти епідемічного паротиту (юнаки до 15 років), проти краснухи (дівчата до 15 років), не менше 95 відсотків (щороку); доведення показників розповсюдженості епідемічного паротиту, кору до рівня менш як 1 випадок на 100 тис. населення, вродженої краснухи до рівня менш як 1 випадок на 100 тис. новонароджених |
|
|
2.5. Забезпечити щорічне проведення передсезонної імунопрофілактики грипу в групах ризику. |
|
|
Міський бюджет обласний бюджет
|
178,9 |
189,5 |
198,9 |
Забезпечення охоплення профілактичними щепленнями проти грипу в групах ризику: 2018 – на 75%, 2019 – на 75%, 2020 – на 75%. |
|
|
2.6. Продовжувати роботу з практичного впровадження імунопрофілактики „Haemophilus influenzae тип b” та проведення моніторингу захворюваності на Hib-інфекцію у післявакцинальний період. |
|
|
не потребує фінансування |
|
|
|
Доведення показника захворюваності гемофільної інфекції до рівня не менше як 1 випадок на 100 тис. населення |
|
|
2.7. Проводити моніторинг випадків побічної дії вакцин та розробити заходи щодо їх запобігання шляхом обліку, реєстрації та розслідування кожного випадку. |
|
|
не потребує фінансування |
|
|
|
Впровадження комбінованих вакцин для скорочення кількості ін’єкцій та економії засобів у сфері застосування вакцин |
|
|
2.8. Проводити моніторинг стану популяційного імунітету, у тому числі колективного імунітету різних вікових груп населення щодо інфекційних захворювань, боротьба з якими проводиться шляхом імунопрофілактики. |
|
|
не потребує фінансування |
|
|
|
Забезпечення достовірної та повної реєстрації випадків побічної дії вакцин (щороку) |
|
|
3.Створення ефективної системи "холодового ланцюга" під час транспортування, зберігання та використання вакцин: |
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради, директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька |
|
60,0 |
60,0 |
70,0 |
|
|
|
3.1. Забезпечити проведення оновлення холодового устаткування для дотримання оптимальних умов «холодового ланцюга» під час зберігання, транспортування та використання імунобіологічних препаратів в санітарно-епідеміологічних установах та комунальних закладах охорони здоров’я міста з метою його своєчасної заміни або ремонту або придбання нового устаткування |
|
|
Міський бюджет обласний бюджет
|
60,0 |
60,0 |
70,0 |
Достовірність проведення інвентаризації холодового устаткування (щороку). Стовідсоткове забезпечення обладнанням для дотримання оптимальних умов «холодового ланцюга».
|
|
|
4. Проведення інформаційної та санітарно-просвітницької роботи серед населення: |
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради, директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька |
|
10,0 |
10,0 |
10,0 |
|
|
|
4.1. Удосконалити механізм доступу населення до інформації з проблем імунопрофілактики та захисту населення від інфекційних хвороб із застосуванням засобів масової інформації. |
|
|
не потребує фінансування |
|
|
|
Зростання інформованості населення щодо питань захисту від інфекційних хвороб шляхом імунопрофілактики
|
|
|
4.2. Забезпечити поширення інформаційно-просвітницьких матеріалів з питань імунопрофілактики (пам’ятки, буклети, звернення, плакати).
|
|
|
|
10,0 |
10,0 |
10,0 |
Охоплення анкетуванням населення області щодо імунопрофілактики: 2018 – 89%, 2019 – 90%, 2020 – 90%
|
|
|
4.3. Організувати проведення та забезпечення висвітлення кампаній соціальної мобілізації населення під час проведення днів імунізації. |
|
|
не потребує фінансування |
|
|
|
Зростання інформованості населення щодо питань імунопрофілактики: 2018 – 95%, 2019 – 95%, 2020 – 95%. |
|
|
5. Удосконалення підготовки фахівців з імунопрофілактики, які беруть участь у здійсненні заходів з імунопрофілактики на етапах планування, організації проведення контролю якості імунобіологічних препаратів: |
2018-2020 роки |
|
не потребує фінансування |
|
|
|
|
|
|
5.1. Забезпечити проведення семінарів і нарад для фахівців з імунопрофілактики, їх участі у міжнародних конференціях і семінарах з питань імунопрофілактики та моніторинг випадків побічної дії вакцин та заходів щодо їх запобігання. |
|
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради, директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька, Луцьке міськміжрайонне управління Головного управління держсаепідслужби у Волинській області |
не потребує фінансування |
|
|
|
Стовідсоткове проведення семінарів і нарад для фахівців з імунопрофілактики (щороку)
|
|
|
ВСЬОГО |
|
|
|
918,9 |
944,5 |
988,9 |
|
3. |
Боротьба з онкологічними захворюваннями. |
|
2018-2020 роки |
|
не потребує фінансування |
|
|
|
Забезпечення продовження тривалості життя. |
|
|
|
|
Директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька |
не потребує фінансування |
|
|
|
|
|
|
|
2018-2020 роки |
Директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька |
не потребує фінансування |
|
|
|
Дотримання стандартів лікувально-діагностичного процесу, зниження летальності та смертності: 2018 - на 1%; 2019 - на 1%, 2020 – на 1%. |
|
|
|
2018-2020 роки |
Директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька |
не потребує фінансування |
|
|
|
Підвищення рівня поінформованості населення. |
|
|
ВСЬОГО |
|
|
|
|
|
|
|
4. |
Цукровий діабет
|
|
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради, директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька, Департамент фінансів та бюджету |
Міський, обласний, державний бюджети |
595,0 |
725,0 |
880,0 |
|
|
|
1.1. Забезпечення закладів охорони здоров’я глюкометрами і візуальними тест-смужками з метою швидкого визначення рівня глюкози в крові та іншими витратними матеріалами. |
|
|
Міський, обласний, державний бюджети |
520,0 |
625,0 |
730,0 |
Покращення діагностування захворювань на цукровий діабет (кількість хворих із вперше виявленим захворюванням на цукровий діабет на 1 тис. населення. |
|
|
1.2. Забезпечення закладів охорони здоров’я витратними матеріалами до біохімічних аналізаторів для визначення рівня глюкози крові за рахунок кошторисних призначень закладів. |
|
|
|
75,0 |
100,0 |
150,0 |
|
|
|
2. Забезпечити дітей хворих на цукровий діабет безкоштовними, доброякісними, у тому числі іноземними препаратами інсуліну (за погодженням з батьками дитини). Забезпечити усіх дітей хворих на цукровий діабет препаратом "Глюкагон" у відповідності до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.03.2011 року №160 «Про забезпечення хворих на цукровий діабет лікарськими засобами та виробами медичного призначення», з розрахунку 1 упаковка на 1 дитину в рік. |
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради, директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька, Департамент фінансів та бюджету |
Міський, обласний, державний бюджети |
260,0 |
325,0 |
431,3 |
|
|
|
3. Забезпечити дітей з лабільним перебігом цукрового(нецукрового) діабету та на дітей, які навчаються за денною формою у загальноосвітніх, професійно-технічних, та вищих навчальних закладах І-ІV рівня акредитації, які користуються інсуліновими помпами витратними матеріалами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 03 грудня 2009 року №1301 «Про затвердження Порядку забезпечення інвалідів і дітей-інвалідів технічними та іншими засобами», одноразовими розхідними матеріалами до інсулінових помп. |
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради, директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька, Департамент фінансів та бюджету |
Міський, обласний, державний бюджети |
590,0 |
930,4 |
976,9 |
|
|
|
4. Сприяти забезпеченню санаторно-курортним лікуванням дітей із цукровим діабетом (з урахуванням наявних протипоказів до санаторно-курортного лікування).
|
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради, директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька, Департамент фінансів та бюджету |
Міський, обласний, державний бюджети |
224,7 |
240,0 |
250,0 |
|
|
|
5.Надати можливість отримувати в потрібній кількості життєво-необхідні засоби контролю цукру в крові. |
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради, директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька, Департамент фінансів та бюджету |
Міський, обласний, державний бюджети |
500,0 |
625,0 |
781,3 |
|
|
|
6. Забезпечення хворих на цукровий діабет 2-го типу цукрознижуючими лікарськими засобами (таблетованими) при наявності фінансового забезпечення |
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради, директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька, Департамент фінансів та бюджету |
Державний бюджет |
7341,6 |
7774,8 |
8163,5 |
Підвищення рівня компенсації цукрового діабету хворих, які приймають препарати інсуліну (питома вага хворих з компенсованим цукровим діабетом). |
|
|
7. Оснащення закладів приладами для вимірювання глікозильованого гемоглобіну та мікроальбумінурії і витратними матеріалами до них.
|
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради, директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька, Департамент фінансів та бюджету |
Міський, обласний, державний бюджети |
80,0 |
100,0 |
125,0 |
Зменшення кількості випадків ампутації стопи, зумовлених захворюванням на цукровий діабет |
|
|
8. Підвищення кваліфікації медичних працівників, які надають медичну допомогу хворим на цукровий діабет, зокрема лікарів, що надають первинну медико-санітарну допомогу, а також офтальмологів, хірургів, нефрологів та лікарів інших спеціальностей. |
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради, директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька |
Не потребує фінансування |
|
|
|
Зниження рівня смертності внаслідок ускладнень зумовлених захворюванням на цукровий діабет (кількість випадків на 100 тис. населення). |
|
|
ВСЬОГО |
|
|
|
9591,3 |
10720,2 |
11608, |
|
5. |
Боротьба із захворюванням на туберкульоз, СНІД.
|
|
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради, директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька, Департамент фінансів та бюджету |
Міський, обласний, державний бюджети |
1500,0 |
|
|
Покращення виявлення туберкульозу серед населення. |
|
|
|
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради, директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька |
Державний бюджет |
32,3 |
34,2 |
35,9 |
Зниження захворюваності серед новонароджених та дітей. |
|
|
|
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради, директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька |
Міський, обласний, державний бюджети |
870,0 |
1240,0 |
1750,0 |
Забезпечення охоплення туберкулінодіагностикою не менше 98 відсотків (щороку) |
|
|
|
2018-2020 роки |
Директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька |
Не потребує фінансування |
|
|
|
Забезпечить охоплення хворих на туберкульоз першої-червертої категорій, тестуванням на ВІЛ-інфекцію. |
|
|
|
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради, директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька |
Не потребує фінансування |
|
|
|
|
|
|
ВСЬОГО |
|
|
|
2402,3 |
1274,2 |
1785,9 |
|
6. |
охорона материнства та дитинства, репродуктивне здоров‘я. |
1.Створення умов безпечного материнства: |
2018-2020 роки |
Директор комунального підприємства «Луцький клінічний пологовий будинок» |
|
4091,2 |
4740,4 |
4542,2 |
|
|
|
1.1.Забезпечити акушерські відділення препаратами для надання невідкладної допомоги у разі кровотечі та необхідними витратними матеріалами (одноразовими вакуум-екстракторами) для сучасних перинатальних технологій відповідно до рекомендацій ВООЗ. |
2018-2020 роки |
|
Державний бюджет |
150,0 |
159,0 |
170,0 |
Зниження рівня материнської і малюкової смертності на 2%. |
|
|
1.2.Забезпечити визначені категорії населення контрацептивами (жінки з тяжкими захворюваннями внаслідок яких вагітність та пологи загрожують життю, а також молодь у віці до 20 років). |
2018-2020 роки |
|
Державний бюджет Міський бюджет (при наявності кошторисних призначень)
|
17,0 |
17,0 |
17,0 |
Забезпечення продовження тривалості життя. |
|
|
1.3.Забезпечити родопомічні відділення комп‘ютерами для проведення моніторингу за вагітними, роділлями, породіллями високого ступеню акушерського та перинатального ризику. |
2018-2020 роки |
|
Міський бюджет (при наявності кошторисних призначень) |
140,0 |
140,0 |
140,0 |
Надання в повному обсязі спеціалізованої медичної допомоги. |
|
|
1.4.Продовжити впровадження клінічних протоколів з питань акушерства і гінекології, неонатології та педіатрії. |
2018-2020 роки |
|
Не потребує фінансування |
|
|
|
Впровадження в практику протоколів надання медичної допомоги. |
|
|
1.5.Забезпечення пологового будинку за сучасними апаратами ультразвукової діагностики, апаратурою для моніторингового спостереження за станом матері і плоду та реанімації новонароджених (дихального апарату Si PAP, реанімаційні столи для новонароджених, фетальні монітори) для забезпечення належних умови первинної реанімації новонароджених. |
2018-2020 роки |
|
Державний бюджет, міський бюджет (при наявності кошторисних призначень) |
3007,6 |
3185,0 |
3344,3 |
Зниження рівня материнської і малюкової смертності на 15%. Надання в повному обсязі спеціалізованої медичної допомоги |
|
|
1.6.Забезпечити належні умови первинної реанімації новонароджених із використанням сучасного обладнання та нових досягнень медицини, придбання апарату SIPAP та іншого обладнання |
2018-2020 роки |
|
Державний бюджет, міський бюджет (при наявності кошторисних призначень) |
776,6 |
1239,4 |
870,9 |
Надання в повному обсязі спеціалізованої медичної допомоги |
|
|
2.Зниження рівня малюкової смертності: |
2018-2020 роки |
Директор комунального підприємства «Луцький клінічний пологовий будинок»
|
|
360,0 |
360,0 |
360,0 |
|
|
|
2.1.Сприяти впровадженню принципів підтримки грудного вигодовування немовлят у пологових стаціонарах та дитячих закладах охорони здоров'я. |
|
|
Не потребує фінансування |
|
|
|
Зниження рівня малюкової смертності на 15%.
|
|
|
2.2.Забезпечити акушерські стаціонари препаратами для лікування дихальних розладів новонароджених. |
|
|
Державний бюджет, міський бюджет (при наявності кошторисних призначень) |
360,0 |
360,0 |
360,0 |
|
|
|
3.Надання методичної, організаційної допомоги стосовно спостереження за вагітними лікарями загальної практики-сімейної медицини : |
2018-2020 роки |
Директор комунального підприємства «Луцький клінічний пологовий будинок»
|
Не потребує фінансування |
|
|
|
|
|
|
3.1.Провести тренінги для лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань спостереження за здоровим вагітними. |
|
|
|
|
|
|
Забезпечення антенатальним доглядом вагітних. |
|
|
3.2.Провести тренінги з питань сучасних технологій в акушерській практиці для лікарів та середнього медичного персоналу родопомічних закладів. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.Зниження рівня штучного переривання вагітності: |
2018-2020 роки |
Директор комунального підприємства «Луцький клінічний пологовий будинок», Директор комунального підприємства «Луцька міська дитяча поліклініка» |
|
5,0 |
5,0 |
5,0 |
|
|
|
4.1. Розробити та впровадити щорічну програму проведення інформаційно-просвітницьких кампаній для населення з питань здорового способу життя, збереження репродуктивного здоров‘я та запобігання небажаної вагітності за допомогою видання брошур, листівок, буклетів та рекламних плакатів. |
|
|
міський бюджет (при наявності кошторисних призначень) |
5,0 |
5,0 |
5,0 |
Забезпечить умови безпечного материнства, формування та збереження репродуктивного здоров'я. |
|
|
4.2. Забезпечити доступність населення до служб репродуктивного здоров’я, планування сім’ї, медико-генетичного консультування, медичної допомоги жінкам під час вагітності та пологів. |
|
|
Не потребує фінансування |
|
|
|
Забезпечить умови безпечного материнства, формування та збереження репродуктивного здоров'я. |
|
|
5.Зниження рівня захворюваності на рак шийки матки: |
2018-2020 роки |
|
|
|
|
|
|
|
|
5.1.Забезпечити виконання заходів з питань профілактики онкогінекологічної патології молочної залози. |
|
Директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька |
Не потребує фінансування |
|
|
|
Зниження рівня захворюваності на с-r молочної залози. |
|
|
5.2. Здійснити оновлення матеріально-технічного забезпечення закладів для впровадження скринінгу патології шийки матки, спрямованого на діагностику передракових станів. |
|
Директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька |
Міський бюджет (при наявності кошторисних призначень) |
|
|
|
Збільшити на 20% виявлення доклінічних форм онкопатології шийки матки. |
|
|
6. Медикаментозне забезпечення медичних пунктів ЗОШ та ДНЗ |
2018-2020 роки |
Управління освіти Луцької міської ради, управління охорони здоров’я Луцької міської ради |
Міський бюджет (при наявності кошторисних призначень) |
27,8 |
29,5 |
30,9 |
|
|
|
ВСЬОГО |
|
|
|
4484,0 |
5134,9 |
4938,1 |
|
7. |
Кращі можливості для інвалідів.
|
1.Проводити активну роботу щодо попередження зростання інвалідності серед дітей та дорослого населення, запровадження найбільш ефективних заходів щодо їх профілактики, а саме: - покращення здоров'я та зниження показників інвалідності серед дітей та населення працездатного віку; - вдосконалення в організації роботи з профілактики інвалідності за рахунок використання досягнень медичної науки, сучасних медичних та організаційних технологій і підготовки кваліфікованих спеціалістів; - проведення комплексних заходів щодо реабілітації інвалідів; - проведення просвітницької роботи серед населення з питань профілактики інвалідності та здорового способу життя. |
2018-2020 роки |
Директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька |
Не потребує фінансування |
|
|
|
Підвищення рівня поінформованості населення щодо попередження зростання інвалідності серед дітей та дорослого населення. |
|
|
2.Проводити в закладах охорони здоров’я м.Луцька відбір для отримання рекомендації з метою оздоровлення в санаторіях, будинках відпочинку, базах реабілітації. |
2018-2020 роки |
Директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька |
Не потребує фінансування |
|
|
|
Покращення стану здоров‘я населення. |
|
|
3.Проводити заходи з відзначення в місті Міжнародного дня інвалідів із залученням громадськості. |
Щорічно 3 грудня |
Директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька |
Не потребує фінансування |
|
|
|
Забезпечення належного рівня обізнаності населення стосовно проблем інвалідів. |
|
|
4.Заповнювати карти індивідуальної програми реабілітації інвалідів. |
2018-2020 роки |
Директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька |
Не потребує фінансування |
|
|
|
Покращення стану здоров‘я інвалідів. |
|
|
5.Забезпечити повноцінне медичне спостереження, активний патронаж медичними працівниками дітей-інвалідів, виконання нормативно-правових актів, передбачених для таких дітей соціальних гарантій в системі охорони здоров`я, а саме: медикаментозного, реабілітаційного, санаторно-курортного забезпечення, своєчасного оформлення медичних документів для встановлення інвалідності. |
2018-2020 роки |
Директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька |
Не потребує фінансування
|
|
|
|
|
|
|
6.Залучати громадські організації, батьків дітей-інвалідів, інші громадські організації для надання консультативних послуг з організації само- та взаємодопомоги. |
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради, Департамент соціальної політики Луцької міської ради, директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька |
Не потребує фінансування |
|
|
|
Покращення надання консультативних послуг з організації само- та взаємодопомоги. |
|
|
7.Забезпечення технічними засобами інвалідів, дітей- інвалідів (Постанова КМУ від 03.12.2009 №1301) |
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я та Департамент соціальної політики Луцької міської ради, Департамент фінансів та бюджету, директори комунальних закладів охорони здоров’я м. Луцька |
Міський бюджет (при наявності кошторисних призначень) |
1000,0 |
1100,0 |
1200,0 |
Покращення соціальної адаптації інвалідів. |
|
|
ВСЬОГО |
|
|
|
1000,0 |
1100,0 |
1200,0 |
|
8. |
Стоматологічна допомога. |
1.Для зниження показників стоматологічної захворюваності в роботі кабінету професійної гігієни постійно проводити заходи по рекомендаціях правил особистої гігієни порожнини рота, пропаганді показань до різних лікувально-профілактичних та гігієнічних зубних паст, режимів прийому гліцерофосфату кальцію, полівітамінів, мікроелементів. |
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я, директор комунального підприємства «Луцька міська дитяча поліклініка», директор комунального підприємства «Міська клінічна стоматологічна поліклініка» |
Не потребує фінансування |
|
|
|
Зменшення стоматологічної захворюваності |
|
|
2.Забезпечувати поетапне дооснащення дитячої поліклініки сучасним обладнанням, апаратурою, матеріалами. |
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради, директор комунального підприємства «Луцька міська дитяча поліклініка» |
Міський бюджет(при наявності кошторисних призначень) |
300,0 |
400,0 |
500,0 |
Покращення надання якості стоматологічної допомоги населенню. |
|
|
4.Проведення заходів, спрямованих на підвищення рівня стоматологічного здоров’я дитячого населення та забезпечення безкоштовного лікування |
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я, директор комунального підприємства «Луцька міська дитяча поліклініка» |
Міський бюджет(при наявності кошторисних призначень) |
640,6 |
678,4 |
712,3
|
Покращення надання якості стоматологічної допомоги дитячому населенню. |
|
|
5.Забезпечувати зубопротезування пільгових категорій населення. |
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я, директор комунального підприємства “Міська клінічна стоматологічна поліклініка” |
Міський бюджет , Державний бюджет |
453,9 |
480,7 |
504,7 |
Покращення надання якості стоматологічної допомоги населенню. |
|
|
ВСЬОГО |
|
|
|
1394,5 |
1559,1 |
1717,0 |
|
9. |
Первинна медико -санітарна допомога (ПМСД). |
1.Формувати державну політику і стратегію в галузі охорони здоров`я на основі пріоритетного розвитку первинної допомоги і профілактичної спрямованості збереження і зміцнення здоров`я населення з максимальним залученням до їх реалізації органів виконавчої влади. |
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради , директори центрів первинної медичної допомоги міста Луцька, які є комунальними підприємствами |
Не потребує фінансування |
|
|
|
Покращення стану здоров‘я населення. |
|
|
2.Проводити роботу щодо підвищення кваліфікації лікарів загальної практики сімейних лікарів, медичних сестер та інших працівників первинної медичної допомоги. |
2018-2020 роки |
директори центрів первинної медичної допомоги міста Луцька, які є комунальними підприємствами |
Не потребує фінансування |
|
|
|
Покращення стану здоров‘я населення. |
|
|
3.Покращити матеріально-технічне забезпечення первинної медичної допомоги:
|
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради та Департамент фінансів і бюджету директори центрів первинної медичної допомоги міста Луцька, які є комунальними підприємствами |
Місцевий бюджет, власні джерела надходжень закладів |
4528,3 |
4528,3 |
4528,3 |
Забезпечить якісне надання медичної допомоги населенню. |
|
|
4.Розширення мережі амбулаторій мікрорайонах, в тому числі : - реконструкція приміщення на вул. Рівненській, 119 а - реконструкція приміщення на вул. Корольова
|
2018-2020 роки |
Управління охорони здоров’я Луцької міської ради та Департамент фінансів і бюджету, директори центрів первинної медичної допомоги міста Луцька, які є комунальними підприємствами |
Співфінан-сування по проекту Світового Банку , інвестиційні кошти, місцевий бюджет (при наявності початку фінансуванні Світового банку) |
|
|
|
Забезпечить доступність та якість надання медичної допомоги населенню. |
|
|
5.Вишукування приміщень комунальної власності та виготовлення проектно – кошторисної документації для розміщення амбулаторій: - на вул. Володимирській - на вул. Дубнівській
|
|
|
Місцевий бюджет |
250,0 |
250,0 |
250,0 |
Забезпечить доступність та якість надання медичної допомоги населенню. |
|
|
ВСЬОГО |
|
|
|
4778,3 |
4778,3 |
4778,3 |
|
Секретар міської ради Григорій Пустовіт