Про внесення змін до рішень виконавчого комітету міської ради від 21.12.2016 № 797-1 та від 21.06.2017 № 330-1
Керуючись законами України “Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи рішення Луцької міської ради від 28.03.2018 № 39/3 “Про внесення змін до рішення міської ради від 23.12.2015 № 2/10 із внесеними змінами”, з метою удосконалення порядку оформлення та реєстрації будинкових книг у місті Луцьку виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Внести зміни до рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 21.12.2016 № 797-1 “Про затвердження Порядку оформлення та реєстрації будинкових книг у місті Луцьку” та пункту 2 рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 21.06.2017 № 330-1 “Про внесення змін до рішення виконкому від 21.12.2016 № 797-1 “Про затвердження Порядку оформлення та реєстрації будинкових книг у місті Луцьку”, замінивши слова “відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” на “департаменту державної реєстрації”.
2. Внести зміни до Порядку оформлення та реєстрації будинкових книг у місті Луцьку (надалі — Порядок), затвердженого рішенням виконавчого комітету Луцької міської ради від 21.12.2016 № 797-1, зі змінами:
2.1. Викласти абзац 3 пункту 3 Порядку в новій редакції:
“Заяву на оформлення та реєстрацію будинкової книги може бути подано одночасно із заявою про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно/із заявою про внесення змін до записів Державного реєстру прав (щодо права власності)”.
2.2. Пункт 3 Порядку доповнити абзацом:
“У разі необхідності внесення до будинкової книги відомостей про реєстрацію місця проживання осіб заявник додатково подає документи осіб, зареєстрованих у відповідному житлі: паспорт громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні, свідоцтво про народження”.
2.3. Доповнити абзац 3 пункту 4 Порядку після слів “до журналу реєстрації будинкових книг” словами “(в електронному форматі)”.
2.4. Викласти абзац 3 пункту 5 Порядку в новій редакції:
“Оформлення та реєстрація будинкової книги одночасно із проведенням державної реєстрації права власності/із внесенням змін до записів Державного реєстру прав здійснюється у термін, що не перевищує терміну проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно. У цьому випадку плата за оформлення та реєстрацію будинкової книги здійснюється заявником у день отримання будинкової книги”.
2.5. Пункт 5 Порядку доповнити текстом:
“У разі необхідності внесення до будинкової книги відомостей про реєстрацію місця проживання осіб термін оформлення та видачі будинкової книги може бути продовжено на 1 робочий день”.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.
Секретар міської ради Григорій Пустовіт
Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому Юрій Вербич
Соломко 771990