Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 23.02.2017 № 91-1 «Про Реєстр територіальної громади міста Луцька»
Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», «Про інформацію», «Про захист персональних даних», постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», враховуючи рішення Луцької міської ради від 28.03.2018 № 39/3 «Про внесення змін до рішення міської ради від 23.12.2015 № 2/10 із внесеними змінами», виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Внести зміни до Положення про Реєстр територіальної громади міста Луцька, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 23.02.2017 № 91-1:
1.1. У пункті 1.4. розпорядником Реєстру вказати департамент державної реєстрації Луцької міської ради.
1.2. Пункт 2.1. викласти в новій редакції:
«2.1. Департамент державної реєстрації Луцької міської ради (надалі – Розпорядник Реєстру) відповідно до покладених на нього повноважень забезпечує формування та ведення Реєстру з дотриманням визначених законом вимог до збирання, обробки, використання і захисту інформації».
1.3. У пункті 2.3 слова «працівники відділу ведення Реєстру територіальної громади» замінити на «працівники департаменту державної реєстрації».
2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.
Секретар міської ради Григорій Пустовіт
Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому Юрій Вербич
Соломко 771990