1. Головна
  2. Документи
  3. Рішення виконавчого комітету
Чинний
Рішення виконавчого комітету від 07.03.2017 №123-1 м. Луцьк

Про внесення змін до бюджету міста

Відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України та Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, у зв'язку з одержанням  субвенцій з державного та обласного бюджету, з метою забезпечення проведення видатків з бюджету міста виконавчий комітет міської ради

 

В И Р І Ш И В:

 

1. Відповідно до рішення Волинської обласної ради від 02.02.2017 № 10/34 „Про обласний бюджет на 2017 рік”:

1.1. Збільшити доходи загального фонду бюджету міста в сумі  512 106 130 грн., з них за рахунок субвенцій:

- на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу – 278 528 100 грн.;

- на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот – 191 735 300 грн.;

- на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 82 500 грн.;

- медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 37 721 370 грн.;

- на придбання витратних матеріалів для закладів охорони здоров'я та лікарських засобів для інгаляційної анестезії – 177 660 грн.;

- на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом „гроші ходять за дитиною”, оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім'ї патронатного вихователя – 975 200 грн.;

- іншої субвенції з обласного бюджету – 2 886 000 грн.

 1.2. Збільшити видатки загального фонду бюджету міста в сумі 512 106 130 грн. за рахунок наданих субвенцій, з них:

1) департаменту соціальної політики в сумі 472 512 100 грн., з них на:

- надання допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами – 2 681 260 грн.;

- надання допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею 3-х річного віку – 260 020 грн.;

- надання одноразової допомоги при народженні дитини – 153 611 780 грн.;

- надання допомоги на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням – 5 291 370 грн.;

- надання допомоги на дітей одиноким матерям – 18 336 460 грн.;

- надання тимчасової державної допомоги дітям – 1 020 620 грн.;

- надання допомоги при усиновленні дитини – 337 120 грн.;

- надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям – 34 493 020 грн.;

- надання допомоги на догляд за інвалідами І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу – 7 376 080 грн.;

- надання допомоги інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам – 55 120 370 грн.;

- надання пільг ветеранам війни на оплату житлово-комунальних послуг – 15 000 000 грн.;

- надання пільг ветеранам Міністерства оборони України на оплату житлово-комунальних послуг – 3 000 000 грн.;

- надання пільг громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС на оплату житлово-комунальних послуг – 1 000 000 грн.;

- надання пільг багатодітним сім'ям на оплату житлово-комунальних послуг – 1 500 000 грн.;

- надання субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг – 171 235 300 грн.;

- надання пільг ветеранам війни на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 8 000 грн.;

- надання пільг багатодітним сім'ям на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 3 000 грн.;

- надання субсидій населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 71 500 грн.;

- надання допомоги на поховання учасників бойових дій і інвалідів війни – 106 300 грн.;

- пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 888 300 грн.;

- здійснення компенсаційних виплат інвалідам на бензин, ремонт, техобслуговування автотранспорту і транспортне обслуговування та встановлення телефонів інвалідам I та II груп – 196 400 грн.;

- на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом „гроші ходять за дитиною”, оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім'ї патронатного вихователя – 975 200 грн.

2) управлінню охорони здоров'я в сумі 39 394 030 грн., з них на:

- утримання відділень інтенсивної терапії з хронічним гемодіалізом в містах Нововолинськ, Любомль, Камінь-Каширський та смт. Ратне – 3 491 720 грн.;

- проведення розрахунків за надані сеанси гемодіалізу – 30 481 750 грн.;

- проведення перитонеального діалізу та гострого гемодіалізу хворим з нирковою недостатністю – 900 000 грн.;

- лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет – 2 847 900 грн.;

- придбання витратних матеріалів для закладів охорони здоров'я та лікарських засобів для інгаляційної анестезії – 177 660 грн.;

- реалізацію Регіональної програми запобігання та лікування серцево- судинних захворювань „Волинькард” на 2014-2017 роки – 1 495 000 грн.

3) для передачі до бюджету розвитку спеціального фонду управлінню капітального будівництва на забезпечення житлом дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа – 200 000 грн.

2. Відповідно до рішення Смолигівської сільської ради від 29.12.2016     № 12/5 „Про делегування повноважень Луцькій міській раді з питань надання первинної медичної допомоги жителям Смолигівської територіальної громади”:

- збільшити доходи загального фонду бюджету за рахунок медичної субвенції (кошти Смолигівської сільської ради) – 600 000 грн.;

- збільшити видатки загального фонду бюджету міста управлінню охорони здоров'я сумі 600 000 грн. на надання первинної медичної допомоги жителям Смолигівської територіальної громади.

3. Відповідно до розпорядження голови Волинської обласної державної адміністрації від 23.02.2017 № 90 „Про розподіл обсягу субвенції з обласного бюджету для надання матеріальної допомоги в розмірі по 100 000 грн. сім'ям загиблих військовослужбовців, які брали участь в антитерористичній операції на сході України, та внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації від 25 січня 2017 року № 26”:

3.1. Збільшити доходи загального фонду бюджету міста на суму 100 000 грн. за рахунок субвенції з обласного бюджету для надання матеріальної допомоги в розмірі по 100 000 грн. сім'ям загиблих військовослужбовців, які брали участь в антитерористичній операції на сході України.

3.2. Збільшити видатки загального фонду бюджету міста департаменту соціальної політики в сумі 100 000 грн.  для надання матеріальної допомоги в розмірі 100 000 грн. сім’ї загиблого військовослужбовця, який брав участь в антитерористичній операції на сході України, Гринчишина Максима Ігоровича.

4. Відповідно до розпорядження голови Волинської обласної державної адміністрації від 01.03.2017 № 108 „Про внесення змін до показників міжбюджетних трансфертів з обласного бюджету іншим бюджетам на 2017 рік”:

4.1. Зменшити доходи загального фонду бюджету міста в сумі 15 020 000 грн. за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот.

4.2. Зменшити видатки загального фонду бюджету міста департаменту соціальної політики за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот на 15 020 000 грн., з них:

- на надання пільг ветеранам війни на оплату житлово-комунальних послуг − 5 582 226 грн.;

- на надання пільг ветеранам Міністерства оборони України на оплату житлово-комунальних послуг −  926 664 грн.;

- на надання пільг громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС на оплату житлово-комунальних послуг − 385 491 грн.;

- на надання пільг багатодітним сім'ям на оплату житлово-комунальних послуг – 642 440 грн.;

- на надання субсидій населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг –  7 483 179 грн.

5. Провести перерозподіл видатків бюджету міста, збільшивши видатки загального фонду бюджету міста управлінню освіти міської ради для дошкільних навчальних закладів в сумі 370 200 грн. на закупівлю продуктів харчування у період проведення конкурсних торгів та укладення договорів за рахунок зменшення видатків на оплату за теплопостачання.

6. Департаменту соціальної політики (Книш Т.В.), управлінню охорони здоров'я (Якимчук М.А.), управлінню освіти (Гребенюк О.В.) здійснити уточнення бюджетних призначень.

7. Департаменту фінансів та бюджету (Єлова Л.А.) внести проект рішення щодо внесення змін до бюджету міста на чергову сесію міської ради.

8. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Яковлева Т.В.

 

 

Перший заступник міського голови                                    Тарас Яковлев

 

Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому                                           Юрій Вербич

 

Єлова 720614