Про внесення змін до Інструкції з діловодства
Відповідно до ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Центральної виборчої комісії від 21 липня 2017 року № 140 «Про внесення змін до деяких постанов Центральної виборчої комісії»:
1. Внести зміни до розпорядження міського голови від 29.12.2012 № 652 «Про Інструкцію з діловодства», а саме:
1.1. Доповнити п. 73 розділу ІІ «Документування управлінської інформації. Загальні вимоги до створення документів» Інструкції з діловодства у виконавчих органах Луцької міської ради абзацом такого змісту:
«У разі внесення змін, доповнень або втрати чинності на підставі нового рішення (розпорядження, наказу) на документі робиться відмітка про внесення змін, втрату чинності, скасування відповідно».
1.2. Доповнити п. 217 розділу ІV «Систематизація та зберігання документів у діловодстві. Складання номенклатури справ» Інструкції з діловодства у виконавчих органах Луцької міської ради абзацами такого змісту:
«Проекти електронних документів відділу ведення Державного реєстру виборців міської ради формуються програмними засобами автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи «Державний реєстр виборців» (далі – АІТС Реєстру).
Електронні документи тимчасового строку зберігання з часу їх створення і до знищення зберігаються в АІТС Реєстру.
Знищення електронних документів тимчасового строку зберігання, після закінчення строків їх зберігання здійснюються в установленому порядку працівником відділу ведення Державного реєстру виборців Луцької міської ради, до обов’язків якого віднесено таку функцію».
2. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Вербича Ю.Г.
Секретар міської ради Григорій Пустовіт
Бортнік 777943